daar is zelfs een briljant topic over geopend ooit. de relationele stelling was: 1+1=2 en 1-1=0. ergo. mensen zijn bang om een ander te verliezen als ze hun 'partner' met een ander laten neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef LL het volgende:
Als je niet uitkijkt is het straks 1+1=3 of 1+2=3
Moet je ook maar net zin in hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef Diebitch het volgende:
Als je meegaat kan het misschien nog een kwartetje worden.....![]()
Dus waar wacht je op!!![]()
ja maar beste jongen, ze zal er toch alles aan doen om je gerust te stellen. dat zou ik ook doen, alleen iets geraffineerder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet.
Volgens mij heeft er iemand oogkleppen op. Ach beste TS je merkt het vanzelf, wanneer je de volgende keer sex hebt en ze komt met allemaal nieuwe standjes of wanneer alles net even iets verder is opgerekt waardoor ze jou niet mee voelt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet. Nee volgens mij kan er weinig mis zijn hiermee, als ik zo de reacties doorlees is het merendeel blijkbaar van mening dat het niet 'normaal' is, maar m'n verstand zegt dat het allemaal wel meevalt en agz ik de vorige keer er ook geen probleem van heb gemaakt, zal ik denk ik ditmaal ook maar niet moeilijk gaan doen. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo leuk vond, maar ik hoef volgens haar toch echt nergens over in te zitten.
Ben je nou gerust gesteld dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef komediant het volgende:
We zullen het zien, ik laat graag weten in dit topic hoe het vergaat. Ik ga nu idd maar eens andere dingen doen in m'n vrije tijd
idd..quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij nog dol op z'n vriendin is?
Jij kende hem toch niet?
Tis maar de vraag wat je karakter en je hoofd allemaal aankan. Misschien moet er wel niet zo'n punt van gemaakt worden en word je met een open relatie het gelukkigst. Zeker als je wat jaloers bent aangelegd heb je het hard te verduren. En als je een goeie sul bent word je misschien genaaid waar je bij staat...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar is zelfs een briljant topic over geopend ooit. de relationele stelling was: 1+1=2 en 1-1=0. ergo. mensen zijn bang om een ander te verliezen als ze hun 'partner' met een ander laten neuken.
Wat ga jij dan doen??quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef komediant het volgende:
We zullen het zien, ik laat graag weten in dit topic hoe het vergaat. Ik ga nu idd maar eens andere dingen doen in m'n vrije tijd
true. maar ik spreek natuurlijk wel namens zoalshetis. en heb me genoeg verplaatst in de ts.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Tis maar de vraag wat je karakter en je hoofd allemaal aankan. Misschien moet er wel niet zo'n punt van gemaakt worden en word je met een open relatie het gelukkigst. Zeker als je wat jaloers bent aangelegd heb je het hard te verduren. En als je een goeie sul bent word je misschien genaaid waar je bij staat...
Je neemt aan dat ze het je even meld als ze vreemd is gegaan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:DS4: nee, ze is bij degene die ze de vorige keer bezocht niet vreemd gegaan, ze wist dat het een niet knappe jongen was en het was puur voor het gemak om te blijven slapen (ze had die dag een feest daar in de buurt waar hij ook bij was)
bijna niemand vermeld het van te voren, alleen de vriendin van ts.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:07 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Je neemt aan dat ze het je even meld als ze vreemd is gegaan?
Overigens klinkt het me allemaal wat verdacht in de oren. Als het zo'n probleem is om een half uur te rijden is het misschien makkelijker om de dvd's te laten opsturen.
Trust no one, en jezelf ook maar voor 50%
Ook lelijke mannen wippen zich soms tien slagen in de rondte...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef komediant het volgende:
Ze vertelt zelf over 'm dat hij een vriendin heeft en dat ie daar dol op is, dus vandaar dat ik het weet. Nee volgens mij kan er weinig mis zijn hiermee, als ik zo de reacties doorlees is het merendeel blijkbaar van mening dat het niet 'normaal' is, maar m'n verstand zegt dat het allemaal wel meevalt en agz ik de vorige keer er ook geen probleem van heb gemaakt, zal ik denk ik ditmaal ook maar niet moeilijk gaan doen. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo leuk vond, maar ik hoef volgens haar toch echt nergens over in te zitten.
DS4: nee, ze is bij degene die ze de vorige keer bezocht niet vreemd gegaan, ze wist dat het een niet knappe jongen was en het was puur voor het gemak om te blijven slapen (ze had die dag een feest daar in de buurt waar hij ook bij was)
Vriendelijk van haar, weet je meteen waar je aan toe bent ^^quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bijna niemand vermeld het van te voren, alleen de vriendin van ts.
Aha de vriendin heeft ook een fok! accountquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef Diebitch het volgende:
Volgens mij is ts ook niet vies van een scharreltje buiten de deur....
Had jij binnenkort niet nog een afspraak met een meisje om wat dvd's enzo uit te wisselen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog geen énkele afspraak met iemand van internet gehad, zónder dat er geneukt werd.
Dude, je vriendin wil een ander neuken, move on...
Dat denkt haar vriend wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Had jij binnenkort niet nog een afspraak met een meisje om wat dvd's enzo uit te wisselen?![]()
Heb je wel een logeerkamer dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Dat denkt haar vriend wel ja.
Ik héb helemaal geen dvd's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |