Ik zeg: IntruderAlert is een kloonquote:
uid : Checkquote:
Ik heb ook een drukke avond achter de rugquote:
Nee, in het restaurant was geen TV, maar de ober (knappe jongen met mooie ogen) kon ons vertellen wat de stand was. Met 2-0 zat ik in de auto en toen heb ik radio 1 opgezetquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef Alicey het volgende:
LOL Wat erg! Jij ook voetbal zitten kijken?
Echt erg.. Overal op het forum (en op irc) zie ik voetbal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, in het restaurant was geen TV, maar de ober (knappe jongen met mooie ogen) kon ons vertellen wat de stand was. Met 2-0 zat ik in de auto en toen heb ik radio 1 opgezet
* miss_sly is wel behoorlijk psv-fan
Ach, dat heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef IntruderAlert het volgende:
ach kloon, kloon. Dat wil ik nu ook weer niet zeggen.
ik heb in verveling meer mijn oude useraccount(s) de bui gegeven en weer een nieuwe begonnen.
Welke grootse daden heb jij dan verricht zodat Fok helemaal op haar grondvesting schudt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil ook een feedbacktopic GVD
en dan heet het "Het grote DionysuZ Feedback topic"
Je achterban zover krijgen dat er een discussie omtrent jouw persoon ontstaat in het FB topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil ook een feedbacktopic GVD
en dan heet het "Het grote DionysuZ Feedback topic"
Ja, maar daar staat niet op of-ie vandaag ook open is, wel info over koopzondagen (1e zo van de maand). Maar ik rij bus er wel even naar toe vanmiddagquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:10 schreef miss_sly het volgende:
Mogguh RC!
Als de plaats waar je wilt winkelen, koopzondag heeft, zal de plaatselijke MediaMarkt ook wel open zijn, denk ik. Hebben zij geen site met openingstijden enzo?
SingleCoil!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:50 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenavond. Iets leuks: lig ik lekker in bed een film te kijken op mijn nieuwe laptop (Dell Latitude D810)...krijg ik ineens ..."U heeft 36 berichten in uw postvak-IN"....
Laptop heeft standaard WiFI ingebouwd zitten
Buurvrouw heeft een Wif\Fi Internet Router
Lekker online in bed !
En weer weg, zonder uitlegquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
SingleCoil!
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
Waar zijn de normen en waarden gebleven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En weer weg, zonder uitleg![]()
Kan toch zomaar niet?
Er zullen wel velen naar de festivals zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Mjah is iedereen soms weer bang van me ofzo?
Wij zijn niet bang voor jou. Jij bent onze mod, onze leider en begeleider, onze steun en toeverlaat, onze rots in de branding, onze muze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Mjah is iedereen soms weer bang van me ofzo?
Ik dacht al ja, ik ben er toch juist om jullie bescherming te bieden in barre tijden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang voor jou. Jij bent onze mod, onze leider en begeleider, onze steun en toeverlaat, onze rots in de branding, onze muze.
(En ik hoef echt niet iets speciaal te hebben)
Ook watjes hoeven niet bang voor me te zijn hoor, ik ben wel een watje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet bang van je Alicey, ben geen watje
Bepaalde posts in NWS afaik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Nou ben ik ook wel benieuws waar fuifduif voor geband is geweest.. (ALICEY!!!! WE NEED YOU!!!)
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook watjes hoeven niet bang voor me te zijn hoor, ik ben wel een watje.
Ja, watjes in je oorquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijn
LOL Hij verantwoordt zich er nog voor ook?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijn
Hij is dan ook een watjequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL Hij verantwoordt zich er nog voor ook?
Daar vind ik hem doorgaans niet zo vaakquote:
Ja, je moet ons eerst nog vertellen waar je al die tijd was.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie...maar wel fijn om te horen toch. Is dat egoistisch ?
Ik moest even aan de buurvrouw uitleggen dat ze haar WiFI Router dus niet uit moet zetten als ze zelf niet aan het internetten is. EN die uitleg is uiteindelijk uitgelopen in een demonstratie 'met internet naar bed'. Dus nu weet de buurvrouw ook hoe een WiFi laptop werkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En weer weg, zonder uitleg![]()
Kan toch zomaar niet?
Misschien is dat wel egoistisch-het is in ieder geval vaak goed voor het egoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie...maar wel fijn om te horen toch. Is dat egoistisch ?
Misschien ben ik ook wel een beetje een watje, maar dat hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik ook.. Maar ik ga me er echt niet voor verantwoorden.
Ach, is leuk voor de kleine SingleCoil.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik moest even aan de buurvrouw uitleggen dat ze haar WiFI Router dus niet uit moet zetten als ze zelf niet aan het internetten is. EN die uitleg is uiteindelijk uitgelopen in een demonstratie 'met internet naar bed'. Dus nu weet de buurvrouw ook hoe een WiFi laptop werkt.
Onder andere.![]()
Ach, over het algemeen valt zoiets toch niet op.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een beetje een watje, maar dat hoeft niemand te weten
Ik vertoonde (naar eigen waarneming) verslavingsverschijnselen naar Fok! toe. Ik ben iemand met een lage verslavingsdrempel en ben daar dus alert op. DIrecte onthouding werkt dan altijd verhelderend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, je moet ons eerst nog vertellen waar je al die tijd was.
De kleine en de buurvrouw zijn uiteraard geen onbekenden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, is leuk voor de kleine SingleCoil.
Wat heb je gedaan tijdens het afkicken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vertoonde (naar eigen waarneming) verslavingsverschijnselen naar Fok! toe. Ik ben iemand met een lage verslavingsdrempel en ben daar dus alert op. DIrecte onthouding werkt dan altijd verhelderend.
Nu ben ik verhelderd.![]()
Ah, dat komt de spontaniteit van het onderhoud weer ten goede.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De kleine en de buurvrouw zijn uiteraard geen onbekenden.
Noem iets dat per definitie slecht is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is dat wel egoistisch-het is in ieder geval vaak goed voor het ego
Maar is egoisme per definitie slecht?
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan tijdens het afkicken?
Je snapt 'tquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, dat komt de spontaniteit van het onderhoud weer ten goede.
Op de viool?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.
Het lukt aardig.
Je hebt nog bijna een hele maand de tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.
Het lukt aardig.
En dat op de late avond....quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Noem iets dat per definitie slecht is.
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat op de late avond....
Natuurlijk ga je me dan dadelijk wijzen op het 'per definitie' en kom je met mogelijheden dat hetgeen ik antwoord toch niet slecht is in die bepaalde situatie
Hee, ik ken hem al langer dan WFL-LFC # 81quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.
Hij is een valse onbetrouwbare klootzak, dus dat soort grappen zijn met hem te verwachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.
Tja...geen wifi zeker...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een bed opzoeken. Truste allemaal !
En Kennedy?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:41 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben terug gekeerd.
Als ex-British blijf ik geïnteresseerd in de Engelse verkiezingen. Ik kon niet slapen.
En hier in huis ronkt en snurkt het alsof het een lieve lust is.
Getraumatiseerd door Thatcher hoop ik uiteraard dat Tony weer wint.
Tony heeft slechts een grote leugen: de Irak oorlog.
Howard heeft niets, geen leugen geen waarheid.
Alleen je gaat dan wel tegen je zelf pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:36 schreef SingleCoil het volgende:
ik kan prima tegen alleen zijn...
Nee hoor. Dat is iemand anders, een soort van vriendje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alleen je gaat dan wel tegen je zelf praten
"just because you're paranoidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is iemand anders, een soort van vriendje in mijn hoofd.
Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.quote:
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.
De lib dems hebben West Oxford / Abingdon gehouden. (Ik woonde in Abingdon, een stad ten zuiden van Oxford)
Labour 353 Conservatieven 195 en Kennedy c.s. 59 (met 619 van de 649 zetels)
Ik gebruikte deze link om de laatste stand te bekijken.
Maar dat zeggen alle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...geen wifi zeker...
truste A. Als je van me droomt, wees maar niet bang dan, het is maar een droom. In het echt ben ik een aardige man.![]()
De volgende die ik zou openen zou een naamtopic worden. Kan ik het helpen dat Ms. Sly er een opent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:39 schreef Doffy het volgende:
Dit zou een naamtopic van mij worden
Nou, dan ga ik maar slapen
5 jaar op papier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdEen beetje naar aanleiding van de discussie over de hoeveelheid wiskunde in de natuurkunde-studie.
Dus ?quote:
Hoezo is het onnodig kwetsend?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dus ?
Is er een woord voor "onnodig kwetsende generalisatie" ? Lupa zou dat wel weten denk ik...
Dat is idd wel handig. Nu is het zo dat de propedeuse niet zo gek veel punten scheelt, maar later krijgen wiskundigen toch hele andere vakken dan natuurkundigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
5 jaar op papier.
Als je wiskunde er bij deed, had je met 1 jaar extra ook je doctoraal wiskunde.
De hoeveelheid wiskunde was zoveel, dat je met een doctoraal natuurkunde en met twee wiskundevakken extra en een scriptie ook je doctoraal wiskunde had.
Als 'projectieve meetkunde' erbij was, had je automatisch je 1e graads lesbevoegdheid voor wiskunde.
Dus deze constructie gebeurde nogal eens.
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?quote:
Nouja, als jij in je eentje kunt doen waar je normaal gesproken alle mannen voor nodig hebt is dat toch een compliment?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
In Grunn heb ik nog steeds een Voodoo3 3000. Een paar jaar terug was die erg hipquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
De TS van dit topic ook.quote:
Echt portable is deze anders niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...![]()
Het blijft leuk, R&P.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De TS van dit topic ook.
Ik twijfel nu al aan de afstand Sommige mensen![]()
Maar hebben jullie nu Peter r de V. gezien?
Tja...ik had op mijn werk een nieuwe demo-machine gevraagd,snelle cpu met veel memory en disk...stond er ineens een doos met een dell poweredge. 2 x 3.1 Xeon cpu, 4 gb intern, 3 x 120 gb disk...en hij weegt 35 kg. Prachtig voor demo's. Als iemand anders 'm even meeneemt ten minste.quote:
Ja. Dommig verhaal eigenlijk. De OvJ had dus feitelijk niks verkeerds gedaan maar omdat iedereen er zo schutterig mee omgaat wordt het toch nog een heel drama. PRdV is een geweldige sensatiezoeker zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar hebben jullie nu Peter r de V. gezien?
Vanaf heden op het rekencentrum in Groningen: de op 1 na snelste computer ter wereld. Tegen de 35 teraflops, als ik me niet vergis. Kinkyquote:
Ja die Peter heeft voor mij echt afgedaan. Hier is er wel een goede draad over: Peter R.De Vries: " Toninho liefhebber van jonge GAY sites "quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef SingleCoil het volgende:
Ja. Dommig verhaal eigenlijk. De OvJ had dus feitelijk niks verkeerds gedaan maar omdat iedereen er zo schutterig mee omgaat wordt het toch nog een heel drama. PRdV is een geweldige sensatiezoeker zeg.
Ze snappen daar wel goed het begrip nieuw.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...ik had op mijn werk een nieuwe demo-machine gevraagd,snelle cpu met veel memory en disk...stond er ineens een doos met een dell poweredge. 2 x 3.1 Xeon cpu, 4 gb intern, 3 x 120 gb disk...en hij weegt 35 kg. Prachtig voor demo's. Als iemand anders 'm even meeneemt ten minste.
Dus nu het ik een nieuwe laptop en een nieuwe video-server !
Vast ook niet portable.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vanaf heden op het rekencentrum in Groningen: de op 1 na snelste computer ter wereld. Tegen de 35 teraflops, als ik me niet vergis. Kinky
Ik ben weer even kwijt wat flops was, maar het was dacht ik het aantal arimetrische handelingen dat een cpu per seconde kon doen. De vraag is waar je de grens legt tussen een HTK-PC en een industrieel systeem. Wat vind je nog net een HTK-PC?quote:En wat ik me nou al een tijdje afvraag: hoeveel flops zou een normale huistuinenkeuken pc aankunnen? ( de orde van grootte dan) Kun je leuk mee uitrekenen hoe lang het een pentium-4 zou kosten om het gequantiseerde lattice-model van de sterke kernkracht door te rekenen
Ben gister op jacht geweest, en o.a een leuk pak gekocht voor symposia enzo. Mn buurvrouw herkende me niet meer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
En goedemorgen!
Het regent
En dan moet ik vandaag nog wel werkelijk op badpakkenjacht
Hier ist kutweer, kan er helemaal niks mee....vanochtend net voor de buien uitgelopen, kwam nog wel aardig op tijd weer thuis. Zo midden op het platteland tussen de boerderijen lopend met van die donkere wolken op je af zien komen is toch niet zo geruststellend...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Hier heeft het geregend, en is er nu een zonnetje.. Maar zit zo te zien ook nog genoeg in de lucht ...
We gaan het KNMI bezetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt donker, dus ik heb geen goede verwachtingen...
Ik ben eht er niet mee eens, he is 7 mei, het moet gewoon al mooi en lekker zijn
Ik wil een foto van jou in pak!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben gister op jacht geweest, en o.a een leuk pak gekocht voor symposia enzo. Mn buurvrouw herkende me niet meer terug
Het lijkt mij in ieder geval niet iets waar je direct vrolijk van wordt..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier ist kutweer, kan er helemaal niks mee....vanochtend net voor de buien uitgelopen, kwam nog wel aardig op tijd weer thuis. Zo midden op het platteland tussen de boerderijen lopend met van die donkere wolken op je af zien komen is toch niet zo geruststellend...![]()
Die zijn gemaakt.....maar dan niet digitaal, want mn moeder wist nog niet de nieuwe camera werktequote:
Scannen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die zijn gemaakt.....maar dan niet digitaal, want mn moeder wist nog niet de nieuwe camera werkte![]()
Ik wist wel dat je me pakfoto stiekem leuk vondquote:
Heb ik dan anders beweerd?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me pakfoto stiekem leuk vond![]()
Weet ik niet meerquote:
Ik dacht het niet hoor. Ik heb alleen ChOas ooit bekritiseerd om zijn pak naar ik me kan herinneren..quote:
Tssskquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht het niet hoor. Ik heb alleen ChOas ooit bekritiseerd om zijn pak naar ik me kan herinneren..
Mja...ok...maar...maar...maar...quote:
Heb een beetje een hekel aan etiquettes....maar dat komt misschien ook wel omdat ik uit een boerendorp kom. Ik weet nog goed dat ik vorig jaar op studiereis in Scandinavie was, en daar moest je natuurlijk in pak bij de universiteiten en bedrijven komen. In zweden had de directeur van de SKF ( voorloper van Volvo) een pak met gebreid vest over de colbert, en in Denemarken vroegen ze of we er altijd zo bij liepenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar er is toch een bepaalde etiquette Haushofer? Tuurlijk, bij bepaalde gelegenheden kan het juist heel hip staan, zeker als het pak zelf ook hip is (felle kleur ofzo). Maar op een officiele gelegenheid vind ik dat je wel wat zorg mag besteden aan de etiquette omtrent je kleding.
Etiquette? Ik laat mijn kledingkeuze liever beperken door mijn eigen ijdelheid dan door moralistische opgehouden vingers.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar er is toch een bepaalde etiquette Haushofer? Tuurlijk, bij bepaalde gelegenheden kan het juist heel hip staan, zeker als het pak zelf ook hip is (felle kleur ofzo). Maar op een officiele gelegenheid vind ik dat je wel wat zorg mag besteden aan de etiquette omtrent je kleding.
Moet je ook niet doen. Je moet je in de eerste plaats kleden naar je eigen goeddunkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef FuifDuif het volgende:
Mja, ik kom ook niet uit een welgestelde omgeving en familie hoor. Ik vind het gewoon mooi om alles tot in de details uit te werken, zoals dat 'hoort'. Ik kom altijd in pak op bruiloften, maar tegenwoordig komen er ook gewoon mensen in spijkerbroek en t-shirt. Ik voel me dan enorm overdressed natuurlijk, maar ik zal niet zwichten.
Ja dat vind ik ook, maar ik voel me dan niet heel erg prettig als de rest allemaal in zijn dagelijkse kloffie erbij zit. Bovendien krijg ik soms zelfs opmerkingen, zoals: "zooo, dat is wel een beetje netjes of niet?" Die opmerkingen worden niet op een nare manier geplaatst natuurlijk, maar mensen vinden het tegenwoordig gewoon overbodig. Tja, erg jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Je moet je in de eerste plaats kleden naar je eigen goeddunken
Mn vader had een paar jaar geleden de bezichtiging van het nieuwe schip waar ie kapitein van was, en ging in zn ouwe kloffie er met mij heen..... toen we in de kapiteinshut stonden met wat mensen, sprak iedereen zijn bewondering uit over de hut, maar ze waren toch wel erg benieuwd waar de kapitein dan bleef ...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik voel me dan niet heel erg prettig als de rest allemaal in zijn dagelijkse kloffie erbij zit. Bovendien krijg ik soms zelfs opmerkingen, zoals: "zooo, dat is wel een beetje netjes of niet?" Die opmerkingen worden niet op een nare manier geplaatst natuurlijk, maar mensen vinden het tegenwoordig gewoon overbodig. Tja, erg jammer.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Etiquette? Ik laat mijn kledingkeuze liever beperken door mijn eigen ijdelheid dan door moralistische opgehouden vingers.
Tru, maar ik kan Fuifduif goed begrijpen; als er bij een symposium 200 man buiten Huize de Beurs in pak bier staan te drinken, heeft dat toch iets. Bepaalde status ofzo. Alleen kan ik amper ( lees:niet) een stropdas strikken, dus ik heb nog veel te leren.quote:
Als het bij de man in kwestie past wel. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere mogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind als een man een pak goed draagt enzo (een beetje zoals Fuifduif omschrijft) het vaka wel erg mooi staan. Ik hou wel van goedgeklede mannen
Speaking of kleding: ik ben geslaagd voor het ergste kledingstuk voor de vakantie: een badpak
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het bij de man in kwestie past wel. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere mogelijkheden.
Ik volg je nietquote:
Hoe lang? Nou slank weet ik niet. Kijk te dik is ook weer niet mooi. Maar je ziet soms van die slanke gasten in pak waardoor net een soort houten bord wordt. Nee geef mij maar iets voller dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!
Maar een goedzittend pak in een mooie kleur met de juiste accenten vind ik vaak wel mooi staan, zeker als de man in kwestie wat langer is en slank is
1.85-190 vind ik wel een mooie lengte.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe lang? Nou slank weet ik niet. Kijk te dik is ook weer niet mooi. Maar je ziet soms van die slanke gasten in pak waardoor net een soort houten bord wordt. Nee geef mij maar iets voller dan.
Het gaat om de combinatie man-pak.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef FuifDuif het volgende:
En bij wat voor een type man staat het niet dan Alicey?
Ik vind zelf juist een pak wel mooi zijn bij brede mannen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!
Maar een goedzittend pak in een mooie kleur met de juiste accenten vind ik vaak wel mooi staan, zeker als de man in kwestie wat langer is en slank is
Treffend omschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie man-pak.![]()
Sommige mannen (of hun vrouw) kiezen een verkeerd pak.
Heee, dat ben ik !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
1.85-190 vind ik wel een mooie lengte.
En dan mooi slank, niet mager
Gewoon mooi gevormd, mooie schouders en smalle heupen, dat wordt nou juist zo mooi geaccentueerd in een goed pak.![]()
BIj welke leeftijd beschouw je jezelf pedofiel? Hoe ziet SC er uit in pak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Heee, dat ben ik !
en een goeden avond lieve fokkers.
Naar aanleiding van de hele discussie rondom 'de positie van tonino' overweeg ik nu uit solidariteit zelf ook pedofiel te worden. Soort van negatieve sympatie-boycot, zeg maar. Is dat een aardig idee ?
1.83quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gewoon mooi gevormd, mooie schouders en smalle heupen, dat wordt nou juist zo mooi geaccentueerd in een goed pak.![]()
Ach, zolang het je piemel is en niet je lichaamslengte, zou ik er maar trots op zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ach, zolang het je piemel is en niet je lichaamslengte, zou ik er maar trots op zijn![]()
Nee, want in een pak heb je geen mooie schouders nodig. Een goed pak vormt je lichaam uit zichzelf. Dat is nu net het doel van een pakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben klein.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, want in een pak heb je geen mooie schouders nodig. Een goed pak vormt je lichaam uit zichzelf. Dat is nu net het doel van een pak. Ik heb echt geen gespierd en super mannelijk lichaam, maar een pak zorgt daar wel voor.
1.85 noem ik niet lang. 1.90 ook niet meer tegenwoordig.
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddeldequote:
Veel van mn vrienden zijn al boven de 1.95. Maar da's voornamelijk Friesland, met die gezonde aardappel luchtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddelde. Oke, 1.90 is nog wel steeds lang, maar 1.85 vind ik niet echt lang meer.
Wat is het landelijk gemiddelde?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddelde. Oke, 1.90 is nog wel steeds lang, maar 1.85 vind ik niet echt lang meer.
De zondagavondrel is een dag vervroegd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef Bensel het volgende:
trouwens ben weer aardig op de mod pad.. Zie ook Het Centrale Akkersloot Feedback Topic
en
Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7
Dat is zelf statistisch vastgelegt: de Friese jeugd is ( of was tenminste 2 jaar geleden ofzo) de langste jeugd ter wereld. Wat voor leeftijdsklasse dat exact was, weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:31 schreef FuifDuif het volgende:
Ja Haushofer, ik heb het idee dat men in Friesland gemiddeld langer is dan bijvoorbeeld in Limburg. Ik weet het wel zeker eigenlijk.
Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is zelf statistisch vastgelegt: de Friese jeugd is ( of was tenminste 2 jaar geleden ofzo) de langste jeugd ter wereld. Wat voor leeftijdsklasse dat exact was, weet ik niet meer.
ze krijgen gewoon teveel schoppen onder de kontquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.
Ik heb even op CBS.nl gezocht:quote:
Dan ben ik maar ietsje kleiner dan het gemiddelde!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb even op CBS.nl gezocht:
1989 172,2
1990 172,7
1991 172,7
1992 172,6
1993 172,9
1994 172,9
1995 172,9
1996 173,2
1997 173,5
1998 173,6
1999 173,8
2000 174,0
Da's in cm, in de categorie 'totaal'.
Ja, inderdaad, kersenbonbons.quote:
Ik zie de link nietquote:
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie de link niet
Kersenbonbons, Friese Jeugd. Kersenbonbons, Friese Jeugd.....
Ah, kijk. Ik zoek ook overal verbanden tussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.
Vrouwen waren in 2000 gemiddeld 167,7 cm.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben ik maar ietsje kleiner dan het gemiddelde!
En toch kom ik bijna nooit iemand tegen die kleiner is dan ikje
Dan ben ik t.o.v. 2000 zelfs ietsje groter.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:53 schreef Maethor het volgende:
[..]
Vrouwen waren in 2000 gemiddeld 167,7 cm.
Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben ik t.o.v. 2000 zelfs ietsje groter.
Maethor was lang geloof ik idd he? (Een Fries..)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Maethor was in 2000 meer dan 10 cm groter dan de gemiddelde man. En toen was ie nog maar een kereltje van 16.
Mja... 1.94 m. Maar verder voldoet ie niet echt aan Miss_Sly's ideaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maethor was lang geloof ik idd he? (Een Fries..)
Je bent niet slank, of ... ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja... 1.94 m. Maar verder voldoet ie niet echt aan Miss_Sly's ideaal.
Te slank.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Met een BMI van 17 ben ik ietwat aan de lichte kant.quote:
Oh, niks van gemerkt.quote:Ben zelf bezig om die bierpens kwijt te raken. En na 4 weken al flink wat resultaat
ben ondertussen ook maar begonnen die bierpens kwijt te rakenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ben zelf bezig om die bierpens kwijt te raken. En na 4 weken al flink wat resultaat
Inderdaad vrij licht.. Ik zit zelf op 23.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Met een BMI van 17 ben ik ietwat aan de lichte kant.
[..]
Oh, niks van gemerkt.
Kom je met je avatar of in pak naar de meet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ben ondertussen ook maar begonnen die bierpens kwijt te rakensinds n flinke knieblessure had ik amper gesport en mn wasbordje en spieren waren veranderd in n bierbuikje en vet
Waarmede ik de bierpens bedoelde, en niet het genoemde resultaat.quote:
Precies goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad vrij licht.. Ik zit zelf op 23.
Mja, zolang ik het zelf maar ziequote:
Ik ben er tevreden over.quote:
oh mag je ook in pak komen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je met je avatar of in pak naar de meet?
Dat was mijn idee. Maar ik denk dat ik gewoon maar een hippe broek aantrek met bijpassend vest. En dan maar hopen dat Lupa me neemt zoals ik ben.quote:
Lupa heeft al een vriendje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was mijn idee. Maar ik denk dat ik gewoon maar een hippe broek aantrek met bijpassend vest. En dan maar hopen dat Lupa me neemt zoals ik ben.
Laten we er anders een vrijblijvende meet van maken, en laat iedereen aantrekken wat ie zelf wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien. Van mij wel, maar Lupa neemt de eindbeslissing.
Weet ikquote:
Ik weet niet of ze het zo graag wil dat ze je meteen neemt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Weet ik
Maar Lupa wou zo graag dat iedereen met van die T-Shirts kwam.
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we er anders een vrijblijvende meet van maken, en laat iedereen aantrekken wat ie zelf wil.
Mijn huis, wat doe je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?
Ik zou ook jaloers zijn in jouw positie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?
Kutcommunist!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, die kutstudenten zul je bedoelen !
And bloody proud of it. We moeten onze reputatie wel naleven natuurlijk.quote:
Okquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
Mijn visie op het begrip familie is niet representatief.
iets mis met communisten? :|quote:
Fantastisch schat, fanstatistisch.quote:
Nope maar in Truth (quote:Op zondag 8 mei 2005 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met lucide dromen toevallig?
Mogge lekker dingquote:
Wat is dit voor woordquote:Op zondag 8 mei 2005 09:15 schreef livEliveD het volgende:
fanstatistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |