Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is zelf statistisch vastgelegt: de Friese jeugd is ( of was tenminste 2 jaar geleden ofzo) de langste jeugd ter wereld. Wat voor leeftijdsklasse dat exact was, weet ik niet meer.
ze krijgen gewoon teveel schoppen onder de kontquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.
Ik heb even op CBS.nl gezocht:quote:
Dan ben ik maar ietsje kleiner dan het gemiddelde!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb even op CBS.nl gezocht:
1989 172,2
1990 172,7
1991 172,7
1992 172,6
1993 172,9
1994 172,9
1995 172,9
1996 173,2
1997 173,5
1998 173,6
1999 173,8
2000 174,0
Da's in cm, in de categorie 'totaal'.
Ja, inderdaad, kersenbonbons.quote:
Ik zie de link nietquote:
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie de link niet
Kersenbonbons, Friese Jeugd. Kersenbonbons, Friese Jeugd.....
Ah, kijk. Ik zoek ook overal verbanden tussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.
Vrouwen waren in 2000 gemiddeld 167,7 cm.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben ik maar ietsje kleiner dan het gemiddelde!
En toch kom ik bijna nooit iemand tegen die kleiner is dan ikje
Dan ben ik t.o.v. 2000 zelfs ietsje groter.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:53 schreef Maethor het volgende:
[..]
Vrouwen waren in 2000 gemiddeld 167,7 cm.
Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ben ik t.o.v. 2000 zelfs ietsje groter.
Maethor was lang geloof ik idd he? (Een Fries..)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Maethor was in 2000 meer dan 10 cm groter dan de gemiddelde man. En toen was ie nog maar een kereltje van 16.
Mja... 1.94 m. Maar verder voldoet ie niet echt aan Miss_Sly's ideaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maethor was lang geloof ik idd he? (Een Fries..)
Je bent niet slank, of ... ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja... 1.94 m. Maar verder voldoet ie niet echt aan Miss_Sly's ideaal.
Te slank.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Met een BMI van 17 ben ik ietwat aan de lichte kant.quote:
Oh, niks van gemerkt.quote:Ben zelf bezig om die bierpens kwijt te raken. En na 4 weken al flink wat resultaat
ben ondertussen ook maar begonnen die bierpens kwijt te rakenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ben zelf bezig om die bierpens kwijt te raken. En na 4 weken al flink wat resultaat
Inderdaad vrij licht.. Ik zit zelf op 23.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Met een BMI van 17 ben ik ietwat aan de lichte kant.
[..]
Oh, niks van gemerkt.
Kom je met je avatar of in pak naar de meet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ben ondertussen ook maar begonnen die bierpens kwijt te rakensinds n flinke knieblessure had ik amper gesport en mn wasbordje en spieren waren veranderd in n bierbuikje en vet
Waarmede ik de bierpens bedoelde, en niet het genoemde resultaat.quote:
Precies goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad vrij licht.. Ik zit zelf op 23.
Mja, zolang ik het zelf maar ziequote:
Ik ben er tevreden over.quote:
oh mag je ook in pak komen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je met je avatar of in pak naar de meet?
Dat was mijn idee. Maar ik denk dat ik gewoon maar een hippe broek aantrek met bijpassend vest. En dan maar hopen dat Lupa me neemt zoals ik ben.quote:
Lupa heeft al een vriendje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was mijn idee. Maar ik denk dat ik gewoon maar een hippe broek aantrek met bijpassend vest. En dan maar hopen dat Lupa me neemt zoals ik ben.
Laten we er anders een vrijblijvende meet van maken, en laat iedereen aantrekken wat ie zelf wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien. Van mij wel, maar Lupa neemt de eindbeslissing.
Weet ikquote:
Ik weet niet of ze het zo graag wil dat ze je meteen neemt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Weet ik
Maar Lupa wou zo graag dat iedereen met van die T-Shirts kwam.
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we er anders een vrijblijvende meet van maken, en laat iedereen aantrekken wat ie zelf wil.
Mijn huis, wat doe je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?
Ik zou ook jaloers zijn in jouw positie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ohja, maak er maar weer een linkse toestand van, met hasjies en opruiende geschriften en ongeremde sex enzo...zullen we ook het maagdenhuis bezetten ?
Kutcommunist!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, die kutstudenten zul je bedoelen !
And bloody proud of it. We moeten onze reputatie wel naleven natuurlijk.quote:
Okquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
Mijn visie op het begrip familie is niet representatief.
iets mis met communisten? :|quote:
Fantastisch schat, fanstatistisch.quote:
Nope maar in Truth (quote:Op zondag 8 mei 2005 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met lucide dromen toevallig?
Mogge lekker dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |