Moet je ook niet doen. Je moet je in de eerste plaats kleden naar je eigen goeddunkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef FuifDuif het volgende:
Mja, ik kom ook niet uit een welgestelde omgeving en familie hoor. Ik vind het gewoon mooi om alles tot in de details uit te werken, zoals dat 'hoort'. Ik kom altijd in pak op bruiloften, maar tegenwoordig komen er ook gewoon mensen in spijkerbroek en t-shirt. Ik voel me dan enorm overdressed natuurlijk, maar ik zal niet zwichten.
Ja dat vind ik ook, maar ik voel me dan niet heel erg prettig als de rest allemaal in zijn dagelijkse kloffie erbij zit. Bovendien krijg ik soms zelfs opmerkingen, zoals: "zooo, dat is wel een beetje netjes of niet?" Die opmerkingen worden niet op een nare manier geplaatst natuurlijk, maar mensen vinden het tegenwoordig gewoon overbodig. Tja, erg jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Je moet je in de eerste plaats kleden naar je eigen goeddunken
Mn vader had een paar jaar geleden de bezichtiging van het nieuwe schip waar ie kapitein van was, en ging in zn ouwe kloffie er met mij heen..... toen we in de kapiteinshut stonden met wat mensen, sprak iedereen zijn bewondering uit over de hut, maar ze waren toch wel erg benieuwd waar de kapitein dan bleef ...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik voel me dan niet heel erg prettig als de rest allemaal in zijn dagelijkse kloffie erbij zit. Bovendien krijg ik soms zelfs opmerkingen, zoals: "zooo, dat is wel een beetje netjes of niet?" Die opmerkingen worden niet op een nare manier geplaatst natuurlijk, maar mensen vinden het tegenwoordig gewoon overbodig. Tja, erg jammer.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Etiquette? Ik laat mijn kledingkeuze liever beperken door mijn eigen ijdelheid dan door moralistische opgehouden vingers.
Tru, maar ik kan Fuifduif goed begrijpen; als er bij een symposium 200 man buiten Huize de Beurs in pak bier staan te drinken, heeft dat toch iets. Bepaalde status ofzo. Alleen kan ik amper ( lees:niet) een stropdas strikken, dus ik heb nog veel te leren.quote:
Als het bij de man in kwestie past wel. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere mogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind als een man een pak goed draagt enzo (een beetje zoals Fuifduif omschrijft) het vaka wel erg mooi staan. Ik hou wel van goedgeklede mannen
Speaking of kleding: ik ben geslaagd voor het ergste kledingstuk voor de vakantie: een badpak
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het bij de man in kwestie past wel. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere mogelijkheden.
Ik volg je nietquote:
Hoe lang? Nou slank weet ik niet. Kijk te dik is ook weer niet mooi. Maar je ziet soms van die slanke gasten in pak waardoor net een soort houten bord wordt. Nee geef mij maar iets voller dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!
Maar een goedzittend pak in een mooie kleur met de juiste accenten vind ik vaak wel mooi staan, zeker als de man in kwestie wat langer is en slank is
1.85-190 vind ik wel een mooie lengte.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe lang? Nou slank weet ik niet. Kijk te dik is ook weer niet mooi. Maar je ziet soms van die slanke gasten in pak waardoor net een soort houten bord wordt. Nee geef mij maar iets voller dan.
Het gaat om de combinatie man-pak.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef FuifDuif het volgende:
En bij wat voor een type man staat het niet dan Alicey?
Ik vind zelf juist een pak wel mooi zijn bij brede mannen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, goedgekleed is niet per definite een pak!
Maar een goedzittend pak in een mooie kleur met de juiste accenten vind ik vaak wel mooi staan, zeker als de man in kwestie wat langer is en slank is
Treffend omschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie man-pak.![]()
Sommige mannen (of hun vrouw) kiezen een verkeerd pak.
Heee, dat ben ik !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
1.85-190 vind ik wel een mooie lengte.
En dan mooi slank, niet mager
Gewoon mooi gevormd, mooie schouders en smalle heupen, dat wordt nou juist zo mooi geaccentueerd in een goed pak.![]()
BIj welke leeftijd beschouw je jezelf pedofiel? Hoe ziet SC er uit in pak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Heee, dat ben ik !
en een goeden avond lieve fokkers.
Naar aanleiding van de hele discussie rondom 'de positie van tonino' overweeg ik nu uit solidariteit zelf ook pedofiel te worden. Soort van negatieve sympatie-boycot, zeg maar. Is dat een aardig idee ?
1.83quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gewoon mooi gevormd, mooie schouders en smalle heupen, dat wordt nou juist zo mooi geaccentueerd in een goed pak.![]()
Ach, zolang het je piemel is en niet je lichaamslengte, zou ik er maar trots op zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ach, zolang het je piemel is en niet je lichaamslengte, zou ik er maar trots op zijn![]()
Nee, want in een pak heb je geen mooie schouders nodig. Een goed pak vormt je lichaam uit zichzelf. Dat is nu net het doel van een pakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben klein.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, want in een pak heb je geen mooie schouders nodig. Een goed pak vormt je lichaam uit zichzelf. Dat is nu net het doel van een pak. Ik heb echt geen gespierd en super mannelijk lichaam, maar een pak zorgt daar wel voor.
1.85 noem ik niet lang. 1.90 ook niet meer tegenwoordig.
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddeldequote:
Veel van mn vrienden zijn al boven de 1.95. Maar da's voornamelijk Friesland, met die gezonde aardappel luchtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddelde. Oke, 1.90 is nog wel steeds lang, maar 1.85 vind ik niet echt lang meer.
Wat is het landelijk gemiddelde?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde gezien vanuit het landelijk gemiddelde. Oke, 1.90 is nog wel steeds lang, maar 1.85 vind ik niet echt lang meer.
De zondagavondrel is een dag vervroegd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef Bensel het volgende:
trouwens ben weer aardig op de mod pad.. Zie ook Het Centrale Akkersloot Feedback Topic
en
Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7
Dat is zelf statistisch vastgelegt: de Friese jeugd is ( of was tenminste 2 jaar geleden ofzo) de langste jeugd ter wereld. Wat voor leeftijdsklasse dat exact was, weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:31 schreef FuifDuif het volgende:
Ja Haushofer, ik heb het idee dat men in Friesland gemiddeld langer is dan bijvoorbeeld in Limburg. Ik weet het wel zeker eigenlijk.
Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is zelf statistisch vastgelegt: de Friese jeugd is ( of was tenminste 2 jaar geleden ofzo) de langste jeugd ter wereld. Wat voor leeftijdsklasse dat exact was, weet ik niet meer.
ze krijgen gewoon teveel schoppen onder de kontquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, Friese kinderen zijn onhandelbaar.
Ik heb even op CBS.nl gezocht:quote:
Dan ben ik maar ietsje kleiner dan het gemiddelde!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb even op CBS.nl gezocht:
1989 172,2
1990 172,7
1991 172,7
1992 172,6
1993 172,9
1994 172,9
1995 172,9
1996 173,2
1997 173,5
1998 173,6
1999 173,8
2000 174,0
Da's in cm, in de categorie 'totaal'.
Ja, inderdaad, kersenbonbons.quote:
Ik zie de link nietquote:
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie de link niet
Kersenbonbons, Friese Jeugd. Kersenbonbons, Friese Jeugd.....
Ah, kijk. Ik zoek ook overal verbanden tussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft ook geen link, het was even een losse opmerking van mij tussendoor dat ik kersenbonbons waardeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |