Tja...geen wifi zeker...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een bed opzoeken. Truste allemaal !
En Kennedy?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:41 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben terug gekeerd.
Als ex-British blijf ik geïnteresseerd in de Engelse verkiezingen. Ik kon niet slapen.
En hier in huis ronkt en snurkt het alsof het een lieve lust is.
Getraumatiseerd door Thatcher hoop ik uiteraard dat Tony weer wint.
Tony heeft slechts een grote leugen: de Irak oorlog.
Howard heeft niets, geen leugen geen waarheid.
Alleen je gaat dan wel tegen je zelf pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:36 schreef SingleCoil het volgende:
ik kan prima tegen alleen zijn...
Nee hoor. Dat is iemand anders, een soort van vriendje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alleen je gaat dan wel tegen je zelf praten
"just because you're paranoidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is iemand anders, een soort van vriendje in mijn hoofd.
Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.quote:
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.
De lib dems hebben West Oxford / Abingdon gehouden. (Ik woonde in Abingdon, een stad ten zuiden van Oxford)
Labour 353 Conservatieven 195 en Kennedy c.s. 59 (met 619 van de 649 zetels)
Ik gebruikte deze link om de laatste stand te bekijken.
Maar dat zeggen alle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...geen wifi zeker...
truste A. Als je van me droomt, wees maar niet bang dan, het is maar een droom. In het echt ben ik een aardige man.![]()
De volgende die ik zou openen zou een naamtopic worden. Kan ik het helpen dat Ms. Sly er een opent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:39 schreef Doffy het volgende:
Dit zou een naamtopic van mij worden
Nou, dan ga ik maar slapen
5 jaar op papier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdEen beetje naar aanleiding van de discussie over de hoeveelheid wiskunde in de natuurkunde-studie.
Dus ?quote:
Hoezo is het onnodig kwetsend?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dus ?
Is er een woord voor "onnodig kwetsende generalisatie" ? Lupa zou dat wel weten denk ik...
Dat is idd wel handig. Nu is het zo dat de propedeuse niet zo gek veel punten scheelt, maar later krijgen wiskundigen toch hele andere vakken dan natuurkundigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
5 jaar op papier.
Als je wiskunde er bij deed, had je met 1 jaar extra ook je doctoraal wiskunde.
De hoeveelheid wiskunde was zoveel, dat je met een doctoraal natuurkunde en met twee wiskundevakken extra en een scriptie ook je doctoraal wiskunde had.
Als 'projectieve meetkunde' erbij was, had je automatisch je 1e graads lesbevoegdheid voor wiskunde.
Dus deze constructie gebeurde nogal eens.
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?quote:
Nouja, als jij in je eentje kunt doen waar je normaal gesproken alle mannen voor nodig hebt is dat toch een compliment?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
In Grunn heb ik nog steeds een Voodoo3 3000. Een paar jaar terug was die erg hipquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
De TS van dit topic ook.quote:
Echt portable is deze anders niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |