En weer weg, zonder uitlegquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
SingleCoil!
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
Waar zijn de normen en waarden gebleven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En weer weg, zonder uitleg![]()
Kan toch zomaar niet?
Er zullen wel velen naar de festivals zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Mjah is iedereen soms weer bang van me ofzo?
Wij zijn niet bang voor jou. Jij bent onze mod, onze leider en begeleider, onze steun en toeverlaat, onze rots in de branding, onze muze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Mjah is iedereen soms weer bang van me ofzo?
Ik dacht al ja, ik ben er toch juist om jullie bescherming te bieden in barre tijden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang voor jou. Jij bent onze mod, onze leider en begeleider, onze steun en toeverlaat, onze rots in de branding, onze muze.
(En ik hoef echt niet iets speciaal te hebben)
Ook watjes hoeven niet bang voor me te zijn hoor, ik ben wel een watje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet bang van je Alicey, ben geen watje
Bepaalde posts in NWS afaik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Nou ben ik ook wel benieuws waar fuifduif voor geband is geweest.. (ALICEY!!!! WE NEED YOU!!!)
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook watjes hoeven niet bang voor me te zijn hoor, ik ben wel een watje.
Ja, watjes in je oorquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijn
LOL Hij verantwoordt zich er nog voor ook?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een watje, maar hij roept nu al zo lang ik hem ken, dat watjes 'in' zijn
Hij is dan ook een watjequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL Hij verantwoordt zich er nog voor ook?
Daar vind ik hem doorgaans niet zo vaakquote:
Ja, je moet ons eerst nog vertellen waar je al die tijd was.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie...maar wel fijn om te horen toch. Is dat egoistisch ?
Ik moest even aan de buurvrouw uitleggen dat ze haar WiFI Router dus niet uit moet zetten als ze zelf niet aan het internetten is. EN die uitleg is uiteindelijk uitgelopen in een demonstratie 'met internet naar bed'. Dus nu weet de buurvrouw ook hoe een WiFi laptop werkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En weer weg, zonder uitleg![]()
Kan toch zomaar niet?
Misschien is dat wel egoistisch-het is in ieder geval vaak goed voor het egoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vervelend voor jullie...maar wel fijn om te horen toch. Is dat egoistisch ?
Misschien ben ik ook wel een beetje een watje, maar dat hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik ook.. Maar ik ga me er echt niet voor verantwoorden.
Ach, is leuk voor de kleine SingleCoil.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik moest even aan de buurvrouw uitleggen dat ze haar WiFI Router dus niet uit moet zetten als ze zelf niet aan het internetten is. EN die uitleg is uiteindelijk uitgelopen in een demonstratie 'met internet naar bed'. Dus nu weet de buurvrouw ook hoe een WiFi laptop werkt.
Onder andere.![]()
Ach, over het algemeen valt zoiets toch niet op.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een beetje een watje, maar dat hoeft niemand te weten
Ik vertoonde (naar eigen waarneming) verslavingsverschijnselen naar Fok! toe. Ik ben iemand met een lage verslavingsdrempel en ben daar dus alert op. DIrecte onthouding werkt dan altijd verhelderend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, je moet ons eerst nog vertellen waar je al die tijd was.
De kleine en de buurvrouw zijn uiteraard geen onbekenden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, is leuk voor de kleine SingleCoil.
Wat heb je gedaan tijdens het afkicken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vertoonde (naar eigen waarneming) verslavingsverschijnselen naar Fok! toe. Ik ben iemand met een lage verslavingsdrempel en ben daar dus alert op. DIrecte onthouding werkt dan altijd verhelderend.
Nu ben ik verhelderd.![]()
Ah, dat komt de spontaniteit van het onderhoud weer ten goede.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De kleine en de buurvrouw zijn uiteraard geen onbekenden.
Noem iets dat per definitie slecht is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is dat wel egoistisch-het is in ieder geval vaak goed voor het ego
Maar is egoisme per definitie slecht?
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan tijdens het afkicken?
Je snapt 'tquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, dat komt de spontaniteit van het onderhoud weer ten goede.
Op de viool?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.
Het lukt aardig.
Je hebt nog bijna een hele maand de tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn op mijn andere verslaving gestort - ik heb mijzelf de eis opgelegd voor het einde van deze maand "De dans van de hommel" van Nicolai RImsky-Korsakov te kunnen spelen. Dat is redelijkerwijs voor mere mortals onmogelijk dus dat moet te doen zijn.
Het lukt aardig.
En dat op de late avond....quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Noem iets dat per definitie slecht is.
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat op de late avond....
Natuurlijk ga je me dan dadelijk wijzen op het 'per definitie' en kom je met mogelijheden dat hetgeen ik antwoord toch niet slecht is in die bepaalde situatie
Hee, ik ken hem al langer dan WFL-LFC # 81quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.
Hij is een valse onbetrouwbare klootzak, dus dat soort grappen zijn met hem te verwachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan je van uit gaan, hij vraagt het niet voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |