Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Gewoon proberen...niet geschoten is altijd mis en als je echt gek bent op die jongen, dan overleef je de afstand wel hoor
Ik heb zelf vaak genoten van de afstand, mooi excuus om lekker een weekend te blijven slapen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had dit probleem ook in mijn eerste relatie.
Oplossing? auto kopen
Maar serieus: als je echt van de ander houdt heb je de afstand er ook voor over. Bedenk maar gewoon dat het maar tijdelijk is (als het goed zit ga je na een aantal jaar samenwonen)
overheen gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef addie84 het volgende:
[..]ze kent hem net 2 dagen
maar ik zou me niet te druk maken, wacht maar eerst eens af of het gaat werken, en als dat zo is, heb je het er vast wel voor over
Weet je zeker dat het tijd is wat je vriendje in je moet stoppen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Salie het volgende:
Kontverhaal...
Ik vind het fijn om een vriend te hebben die veel tijd in me kan stoppen.
En nog meer kontverhaal..
Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...
Aan de andere kant zijn er bij jouw in de buurt altijd wel jongens/meisjes die net zo leuk zijn, en de helft dichter bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |