abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26762953
Ik heb sinds eergister een vriendje.
Ik studeer in utrecht en daar heb ik een vriend en die had weer een vriend en dat is dus mijn vriendje geworden.
Ik ben echt heel erg gek op hem, maar de relatie is nog niet super serieus omdat ik hem eigenlijk nog niet echt heel goed.
Hij studeerde eerst ook in Utrecht, maar hij studeert nu in Eindhoven. Hij woont in Roermond. Ik studeer in Utrecht en woon in Zwolle.
En dat is eigenlijk waar ik heel erg mee zit, we hebben nog maar 2 dagen en ik heb nog nooit ver gereisd voor hem en ik weet dat ik het reizen voor hem overheb. Maar te weten dat ik 2 uur en 40 min in de trein moet om hem gewoon te zien.
Natuurlijk kunnen we afspreken in Utrecht en is het vanaf Utrecht maar 1 uur en 10 min tot Roermond en naar Eindhoven nog korter.
Ik heb 1x eerder een relatie gehad over afstand, dat was 1 uur en 10 min met de trein. En dat vond ik eigenlijk al heel erg kut. Het is mede daardoor uitgegaan.
Ik vind het fijn om een vriend te hebben die veel tijd in me kan stoppen. Toch heeft een lange relatie ook voordelen, je bent blijer als je elkaar weer ziet en je hebt je eigen leven. Het is een goed punt voor mij omdat ik soms de neiging heb om heel aanhankelijk te zijn. Ik heb anderhalf jaar verkering gehad met een jongen uit m'n eigen stad en toen was ik erg aanhankelijk. Maar het was heel fijn om hem zo dicht bij me te hebben en hem vaak te kunnen zien.
Ik voel me gewoon nu al kut om de afstand die tussen ons zit, maar ik bn echt gek op hem en ik wil het echt proberen. Misschien moet ik gewoon kijken hoe het gaat en over een tijdje beslissen. Ik ben gewoon bang dat ik dan nog meer van hem hou en het dan al helemaal niet meer wil uitmaken en die afstand alleen maar kutter wordt.
Hij heeft ook een druk leven, moet veel naar school. tennist veel en gaat veel uit en doet dingen met vrienden. Ik moet veel voor mn studie doen, ik werk veel en spreek af met vriendinnen.
Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden. Moet ik er voor gaan vechten of kan ik al beter denken dat dit gedoemd is om te mislukken.
pi_26763089
Als je nu al ervan overtuigt bent dat het mislukken zal, dan mislukt het ook...

Dat heet self fullfilling proficy(let niet op de spelling...)
Ik zou er gewoon voor gaan...
Je bent heel gek op hem, en als dat wederzijds is dan maken jullie ook vast wel tijd voor elkaar... En jij hoeft niet altijd naar hem toe, hij komt ook naar jou...
En via de telefoon kun je elkaar ook vaak genoeg spreken..
Stort je er gewoon in en geniet ervan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_26763215
Dat is heel persoonlijk, de één kan zo'n afstand wel aan, de ander niet.
Als jij veel aandacht nodig hebt en erg aanhankelijk bent, dan is een vriendje op zo'n afstand alles behalve ideaal natuurlijk. Maar denk zelf eens goed na of je denkt het vol te kunnen houden of niet.
Jij kent jezelf het beste, dus zo'n beslissing moet je ook zelf maken
Zo, dit was echt weer zo'n post waar iemand onwijs veel aan heeft, NOT
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:50:47 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26763815
Misschien handig om een stap tegelijkertijd te nemen?

Hij is koud twee dagen je vriendje en jij hebt het al over 'ervoor vechten '.
Gun jezelf en hem eerst eens de tijd elkaar wat beter te leren kennen, zodat jullie je een echt beeld kunnen vormen of de 'relatie' het waard is om voor te 'vechten' .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 21:59:11 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_26764056
Je zegt dat een eerdere relatie ook uit is gegaan, mede door de afstand. Daarom maak je je misschien nu al druk hierom, terwijl je je nieuwe vriend pas net kent.

Ik zou zeggen; kijk het even aan, misschien gaat het nu beter dan de vorige keer, als je echt van hem gaat houden denk ik dat de afstand er niet meer toe doet.

Mijn vriend woont ook een eind uit de buurt (ik in Amsterdam, hij in Eindhoven), tot nu toe gaat dat goed, al bijna 8 maanden. Af en toe heb ik het er wel moeilijk mee, als ik een rotdag heb gehad kan ik niet zomaar even bij hem langs, maar goed, dan bellen, mailen of msn'en we, beetje een lapmiddel, maar dat vrolijkt me dan altijd wel weer op.

Sterkte en iig veel plezier met je nieuwe vriend!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:40:13 #6
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_26765169
je bent een 19-jarige studente uit Utrecht??

laat alsjeblieft je leven niet verpesten door een langdurige
lange-afstands-relatie!!!!

Kijk om je heen! Zie hoeveel mannen jou willen! Kies de leukste uit
en have fun! Je zult me later dankbaar zijn voor dit advies.
Kom op zeg! Je moet je huidige leven niet laten beïnvloeden
door dat soort gecompliceerde dingen. De mannen liggen toch
wel aan je voeten daar. Neem wat je aangeboden wordt!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:29:53 #7
49069 YoMomma
WHoooHooo
pi_26771874
Hmmm... mijn vriend woont in Den Haag en ik in Amsterdam. We zien elkaar zo vaak mogelijk, en het gaat nu al geruime 10 maanden goed. We hebben beide nog onze vrije tijd, maar als het zover is hebben we ook tijd voor elkaar. Dat kan ik helaas niet terug lezen uit jouw verhaaltje. Jij hebt het nu al over dat je denkt dat het niet goed gaat, dan gaat het meestal ook niet goed. Je moet er zelf ook geheel achter staan en jezelf niet voor de gek houden. Ik lees ook dat jullie beide een druk leven leiden, is er dan nog wel plaats om zoveel te reizen voor elkaar??? stel jezelf eerst de vragen, dan komen de antwoorden vanzelf. Praat er ook met hem samen over
pi_26772025
Ik moet momenteel 2,5 uur in de auto zitten om haar te zien, geen probleem hoor...
pi_26772034
Gewoon proberen...niet geschoten is altijd mis en als je echt gek bent op die jongen, dan overleef je de afstand wel hoor

Ik heb zelf vaak genoten van de afstand, mooi excuus om lekker een weekend te blijven slapen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:52:15 #10
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26772103
Doe het lekker rustig aan en laat het op je afkomen.
Nergens voor nodig om je nu al zo druk te maken over dingen.
Jullie zijn immers pas kort bij elkaar
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26772136
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Gewoon proberen...niet geschoten is altijd mis en als je echt gek bent op die jongen, dan overleef je de afstand wel hoor

Ik heb zelf vaak genoten van de afstand, mooi excuus om lekker een weekend te blijven slapen.
Goeie tip!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:23:42 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_26772481
Het is heerlijk om elkaar weer te zien na een week ( ik zie mijn vriendin meestal alleen in 't weekend ivm 150km afstands verschil) of als je een keer ff geen zin hebt. Dan kun je zalig je eigen ding doen. Maar ik moet eerlijk zijn: ik baal er soms ook van dat we elkaar minder zien, vooral als het erg lekker gaat..

OT: ik sluit me aan bij de rest. Kijk eerst even de kat uit de boom, dan merk je vanzelf of het echt de moeite waard is. Geniet nu lekker van die vlinders ipv je druk te maken over misschien wel helemaal niets.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:46:04 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26772938
Ik had dit probleem ook in mijn eerste relatie.
Oplossing? auto kopen

Maar serieus: als je echt van de ander houdt heb je de afstand er ook voor over. Bedenk maar gewoon dat het maar tijdelijk is (als het goed zit ga je na een aantal jaar samenwonen )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26773007
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had dit probleem ook in mijn eerste relatie.
Oplossing? auto kopen

Maar serieus: als je echt van de ander houdt heb je de afstand er ook voor over. Bedenk maar gewoon dat het maar tijdelijk is (als het goed zit ga je na een aantal jaar samenwonen )
ze kent hem net 2 dagen

maar ik zou me niet te druk maken, wacht maar eerst eens af of het gaat werken, en als dat zo is, heb je het er vast wel voor over
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:54:24 #15
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26773095
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef addie84 het volgende:

[..]

ze kent hem net 2 dagen

maar ik zou me niet te druk maken, wacht maar eerst eens af of het gaat werken, en als dat zo is, heb je het er vast wel voor over
overheen gelezen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26773723
Bij twijfel niet inhalen
niet zo vervelend doen, ja?
pi_26774353
Damn... ik woon 500 meter van mijn vriendin vandaan.

Lucky me
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:17:14 #18
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_26774890
Zorgen dat je een vriendje omtmoet die pak em beet 30 minuten bij je vandaan woont.
Om te voorkomen dat je te aanhankelijk wordt, het gewoon houden op een lat-relatie
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:37:55 #19
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26782408
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Salie het volgende:
Kontverhaal...
Ik vind het fijn om een vriend te hebben die veel tijd in me kan stoppen.
En nog meer kontverhaal..
Weet je zeker dat het tijd is wat je vriendje in je moet stoppen?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:38:47 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26782425
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:40:42 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26782464
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:44:34 #22
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26782551
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_26782862
Idd zou eerst die lengte van zijn piemel even aankijken.
Is het wat, kan je er altijd nog over nadenken...
pi_26786039
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Aan de andere kant zijn er bij jouw in de buurt altijd wel jongens/meisjes die net zo leuk zijn, en de helft dichter bij.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:45:02 #25
100681 Herr_Ratt
I'm Super!
pi_26794242
en een grotere leuter hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')