Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Gewoon proberen...niet geschoten is altijd mis en als je echt gek bent op die jongen, dan overleef je de afstand wel hoor
Ik heb zelf vaak genoten van de afstand, mooi excuus om lekker een weekend te blijven slapen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had dit probleem ook in mijn eerste relatie.
Oplossing? auto kopen
Maar serieus: als je echt van de ander houdt heb je de afstand er ook voor over. Bedenk maar gewoon dat het maar tijdelijk is (als het goed zit ga je na een aantal jaar samenwonen)
overheen gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef addie84 het volgende:
[..]ze kent hem net 2 dagen
maar ik zou me niet te druk maken, wacht maar eerst eens af of het gaat werken, en als dat zo is, heb je het er vast wel voor over
Weet je zeker dat het tijd is wat je vriendje in je moet stoppen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Salie het volgende:
Kontverhaal...
Ik vind het fijn om een vriend te hebben die veel tijd in me kan stoppen.
En nog meer kontverhaal..
Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Als ie nu een leuter van 9 cm had...
Aan de andere kant zijn er bij jouw in de buurt altijd wel jongens/meisjes die net zo leuk zijn, en de helft dichter bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Tiemie het volgende:
Als je iemand echt leuk vind moet je ervoor gaan en dan maakt afstand geen donder uit.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:50 schreef Copycat het volgende:
Misschien handig om een stap tegelijkertijd te nemen?
quote:Ik heb 1x eerder een relatie gehad over afstand, dat was 1 uur en 10 min met de trein. Het is mede daardoor uitgegaan.
onzinquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
leeftijd maakt op zich geen bal uit, het gaat erom hoe ver je zelf bent
Inderdaad - toen ik 14 was, was 20 kilometer een heel eind weg: te ver om te fietsen en niet genoeg zakgeld om dagelijks met de bus te gaan. Nu ik 22 ben red ik het al weer 2 jaar om maandelijks zo'n 1350 km te reizen om mijn vriend te zien.quote:onzin
als je 16 bent woon je nog thuis, heb je geen rijbewijs enz ... en dan praat ik nog maar over zooooo weinig dingen.
een relatie als je 16 bent verloopt echt wel anders dan als je 26 bent.
Ja idd, reis je zo ver en dan heb je nog niksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar is dit niet gewoon een schijnexcuus omdat je vindt dat ie een "kleine" penis heeft..
dank jequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is echt triest
Come on, 1 uur en 10 min is peanuts vergeleken met échte afstandsrelaties....Meer dan 4 uur reizen bijv. (en dan niet retour gezien) Er zal dus echt wel meer hebben gespeeld dan "afstand"
En moet je eens naar de post Kabuto_Raiger kijken...Dát is pas ver!
Haha, 1 uur en 10 min... [afbeelding]
idd, ook gezien het andere topic denk ik dat deze relatie geen lang leven beschoren is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:04 schreef Natalie het volgende:
Als je nú al twijfelt over de afstand wat nog geen eens drie uur reistijd is, dan vraag ik me idd af of je hier wel mee verder moet gaan.
las in een ander topic toevallig dat het al uit isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef avotar het volgende:
Ik hoop voor je dat het nog steeds aan is Salie?????
My thoughts exactly. Ben overigens blij dat mijn meisje niet aan de andere kant van de wereld woont, afstand is maar een kilometertje of 2000.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:25 schreef mrdoctor het volgende:
Mijn vriendin woont aan de andere kant van de wereld en ik hier in Nederland.
Als je van elkaar houd moet afstand niet uitmaken, althans niet als het in 1 land is.
En dat is zo ontzettend waar!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef avotar het volgende:
En geloof me.. eht maakt dat tijd dat je bij elkaar bent alleen maar veel beter..
* @ Arnhem meldtquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:18 schreef Salie het volgende:
ik weet dat ik het reizen voor hem overheb. Maar te weten dat ik 2 uur en 40 min in de trein moet om hem gewoon te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |