Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.quote:
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen weer allemaal, na ee kort nachtje.
De lib dems hebben West Oxford / Abingdon gehouden. (Ik woonde in Abingdon, een stad ten zuiden van Oxford)
Labour 353 Conservatieven 195 en Kennedy c.s. 59 (met 619 van de 649 zetels)
Ik gebruikte deze link om de laatste stand te bekijken.
Maar dat zeggen alle mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...geen wifi zeker...
truste A. Als je van me droomt, wees maar niet bang dan, het is maar een droom. In het echt ben ik een aardige man.![]()
De volgende die ik zou openen zou een naamtopic worden. Kan ik het helpen dat Ms. Sly er een opent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:39 schreef Doffy het volgende:
Dit zou een naamtopic van mij worden
Nou, dan ga ik maar slapen
5 jaar op papier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hé Yos, ik wou nog graag van je weten hoe lang je studie Natuurkunde duurde in jouw tijd...ik hoorde laatst iets in de trend van 7 jaar, een tijdje terug was het in Groningen 4 jaar en nu is het weer 5 jaar. Ben wel benieuwdEen beetje naar aanleiding van de discussie over de hoeveelheid wiskunde in de natuurkunde-studie.
Dus ?quote:
Hoezo is het onnodig kwetsend?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dus ?
Is er een woord voor "onnodig kwetsende generalisatie" ? Lupa zou dat wel weten denk ik...
Dat is idd wel handig. Nu is het zo dat de propedeuse niet zo gek veel punten scheelt, maar later krijgen wiskundigen toch hele andere vakken dan natuurkundigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
5 jaar op papier.
Als je wiskunde er bij deed, had je met 1 jaar extra ook je doctoraal wiskunde.
De hoeveelheid wiskunde was zoveel, dat je met een doctoraal natuurkunde en met twee wiskundevakken extra en een scriptie ook je doctoraal wiskunde had.
Als 'projectieve meetkunde' erbij was, had je automatisch je 1e graads lesbevoegdheid voor wiskunde.
Dus deze constructie gebeurde nogal eens.
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?quote:
Nouja, als jij in je eentje kunt doen waar je normaal gesproken alle mannen voor nodig hebt is dat toch een compliment?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn god, A., dat snap je toch zelf ook wel...wie wil er nou graag gelijkgesteld worden met 'alle mannen' ?
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
In Grunn heb ik nog steeds een Voodoo3 3000. Een paar jaar terug was die erg hipquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Zo, daar was ik weer. Nu met een goede videokaart.
Voor de tweakers de specs van mijn huidige systeempje:
* Celeron 2800 MHz CPU
* 1536 MB RAM
* Adaptec 29160 dual channel SCSI host
* 3 x 18,2 GB + 2 x 9,1 GB U160 SCSI HD (Helaas nog maar 2 x 18,2 aangesloten omdat ik voor de andere HD's een SCA-converter nodig heb)
* NVidia GeForce 5600 FX
Dit waren wat specs voor de liefhebbers.
De TS van dit topic ook.quote:
Echt portable is deze anders niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Komt al aardig in de buurt van mijn nieuwe laptop...![]()
Het blijft leuk, R&P.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De TS van dit topic ook.
Ik twijfel nu al aan de afstand Sommige mensen![]()
Maar hebben jullie nu Peter r de V. gezien?
Tja...ik had op mijn werk een nieuwe demo-machine gevraagd,snelle cpu met veel memory en disk...stond er ineens een doos met een dell poweredge. 2 x 3.1 Xeon cpu, 4 gb intern, 3 x 120 gb disk...en hij weegt 35 kg. Prachtig voor demo's. Als iemand anders 'm even meeneemt ten minste.quote:
Ja. Dommig verhaal eigenlijk. De OvJ had dus feitelijk niks verkeerds gedaan maar omdat iedereen er zo schutterig mee omgaat wordt het toch nog een heel drama. PRdV is een geweldige sensatiezoeker zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar hebben jullie nu Peter r de V. gezien?
Vanaf heden op het rekencentrum in Groningen: de op 1 na snelste computer ter wereld. Tegen de 35 teraflops, als ik me niet vergis. Kinkyquote:
Ja die Peter heeft voor mij echt afgedaan. Hier is er wel een goede draad over: Peter R.De Vries: " Toninho liefhebber van jonge GAY sites "quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef SingleCoil het volgende:
Ja. Dommig verhaal eigenlijk. De OvJ had dus feitelijk niks verkeerds gedaan maar omdat iedereen er zo schutterig mee omgaat wordt het toch nog een heel drama. PRdV is een geweldige sensatiezoeker zeg.
Ze snappen daar wel goed het begrip nieuw.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...ik had op mijn werk een nieuwe demo-machine gevraagd,snelle cpu met veel memory en disk...stond er ineens een doos met een dell poweredge. 2 x 3.1 Xeon cpu, 4 gb intern, 3 x 120 gb disk...en hij weegt 35 kg. Prachtig voor demo's. Als iemand anders 'm even meeneemt ten minste.
Dus nu het ik een nieuwe laptop en een nieuwe video-server !
Vast ook niet portable.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vanaf heden op het rekencentrum in Groningen: de op 1 na snelste computer ter wereld. Tegen de 35 teraflops, als ik me niet vergis. Kinky
Ik ben weer even kwijt wat flops was, maar het was dacht ik het aantal arimetrische handelingen dat een cpu per seconde kon doen. De vraag is waar je de grens legt tussen een HTK-PC en een industrieel systeem. Wat vind je nog net een HTK-PC?quote:En wat ik me nou al een tijdje afvraag: hoeveel flops zou een normale huistuinenkeuken pc aankunnen? ( de orde van grootte dan) Kun je leuk mee uitrekenen hoe lang het een pentium-4 zou kosten om het gequantiseerde lattice-model van de sterke kernkracht door te rekenen
Ben gister op jacht geweest, en o.a een leuk pak gekocht voor symposia enzo. Mn buurvrouw herkende me niet meer terugquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
En goedemorgen!
Het regent
En dan moet ik vandaag nog wel werkelijk op badpakkenjacht
Hier ist kutweer, kan er helemaal niks mee....vanochtend net voor de buien uitgelopen, kwam nog wel aardig op tijd weer thuis. Zo midden op het platteland tussen de boerderijen lopend met van die donkere wolken op je af zien komen is toch niet zo geruststellend...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Hier heeft het geregend, en is er nu een zonnetje.. Maar zit zo te zien ook nog genoeg in de lucht ...
We gaan het KNMI bezetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt donker, dus ik heb geen goede verwachtingen...
Ik ben eht er niet mee eens, he is 7 mei, het moet gewoon al mooi en lekker zijn
Ik wil een foto van jou in pak!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben gister op jacht geweest, en o.a een leuk pak gekocht voor symposia enzo. Mn buurvrouw herkende me niet meer terug
Het lijkt mij in ieder geval niet iets waar je direct vrolijk van wordt..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier ist kutweer, kan er helemaal niks mee....vanochtend net voor de buien uitgelopen, kwam nog wel aardig op tijd weer thuis. Zo midden op het platteland tussen de boerderijen lopend met van die donkere wolken op je af zien komen is toch niet zo geruststellend...![]()
Die zijn gemaakt.....maar dan niet digitaal, want mn moeder wist nog niet de nieuwe camera werktequote:
Scannen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die zijn gemaakt.....maar dan niet digitaal, want mn moeder wist nog niet de nieuwe camera werkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |