quote:
Zie topic 300, link staat bovenaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef lubje25 het volgende:
waar-kan-ik-informatie-vinden-over-de-gang- van-zaken-van-een-jubileumtopic
Kijk hier eens:quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef lubje25 het volgende:
hard-na-aan-'t-denken-over-een-jubileumvraag-en-waar-kan-ik-informatie-vinden-over-de-gang- van-zaken-van-een-jubileumtopic-tvp
Spuit 11 geeft modderquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef lubje25 het volgende:
hard-na-aan-'t-denken-over-een-jubileumvraag-en-waar-kan-ik-informatie-vinden-over-de-gang- van-zaken-van-een-jubileumtopic-tvp
Kane, hoop ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlandse band kondigt vandaag haar afscheid aan?
LEague Of XO Gentlemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlandse band kondigt vandaag haar afscheid aan?
Hé, zo erg is het toch niet dat m'n shift-toets even bleef hangen?quote:
Da's een doodzonde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, zo erg is het toch niet dat m'n shift-toets even bleef hangen?![]()
Hebbie toch je puntjequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Staind?
De stand wordt alleen overhoop gegooid als slechts een beperkt groepje mensen oplossingen instuurt. Dan gaan die mensen omhoog in de stand, de rest blijft achter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
maar het zou de stand aardig overhoop kunnen gooien![]()
CCC was 1 jubileumronde.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef Z het volgende:
In deel CCC zijn al twee jubuleum rondes geweest (toch?) Vandaar de hoeveelheid vragen ..
De Paradisoladder hangt voor mijn neus, dus ik zie wat het is. Had ik nooit geraden zonder een goeie hint, hoewel ik ze toch 's live gezien heb (vandaar natuurlijk de bekend voorkomende koppenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
De band speelt dit jaar op Bevrijdingspop in Haarlem en staat vanavond in Paradiso.
daar ga ik heen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
De band speelt dit jaar op Bevrijdingspop in Haarlem.
Klopt. Heb ik begin van het jaar naar gevraagd. Maar toen wist niemand wie Slobberbone was...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die zijn ook al uit elkaar volgens mij..
Nee... Waarom denk je dat ik dat zou weten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:28 schreef ranja het volgende:
Glo weet jij waar Queen adreena eventueel 11 mei speelt?
Haha. Alleen Paradiso en Melkweg. Hoewel ik Nighttown, Patronaat en 013 ook wel heb liggen en op de Rotown-mailing sta. Maar ik ben Queen Adreena daarbij niet tegengekomen. Zal nog wel ff kijken voor je.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, als jij lijsten met waar bands spelen voor je neus hebt hangen
Je gaat zeker ook nooit naar concerten en festivals??? behalve dan naar ongeveer zo'n beetje allesquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha. Alleen Paradiso en Melkweg. Hoewel ik Nighttown, Patronaat en 013 ook wel heb liggen en op de Rotown-mailing sta. Maar ik ben Queen Adreena daarbij niet tegengekomen. Zal nog wel ff kijken voor je.
Ha, als ik daar de tijd voor had...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je gaat zeker ook nooit naar concerten en festivals??? behalve dan naar ongeveer zo'n beetje alles![]()
![]()
Hey, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zou je zonder Trivia de tijd wel hebben?
Een punt-waardig lijstjequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:49 schreef GLO het volgende:
Golden Earring - Kill Me (Ce Soir)
P.J. Proby - Today I Killed A Man
Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote
Eric Clapton - I Shot The Sheriff
Dr. Alimantado - I Killed The Barber
The Only Ones - Why Don't You Kill Yourself?
M*A*S*H - Suicide Is Painless
Osdorp Posse - Moordenaar
Angelic Upstarts - The Murder Of Liddle Towers
Bob Dylan - The Killing Of Georgie
Atomic Kitten? Als enige niet officieel uit elkaar maar on a sabbatical?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef GLO het volgende:
Wie hoort in het onderstaande rijtje niet thuis en waarom niet?
Sense Field
Atomic Kitten
Sinister
The Spades
Daryll-Ann
Vals Licht
Creed
Gene
Oil
Seedling
Idd, de Heintje Davidsen van de Nederlandse rockquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Spades, die traden dit jaar gewoon nog op (ik meen speciaal voor SXSW).
helaas zijn die wel uitlekaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Neleos het volgende:
Ze zijn allemaal gestopt behalve...
eeh Seedling?
Mooie lijst!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:13 schreef GLO het volgende:
Sam & Dave - Soul Man
Sonny & Cher - The Beat Goes On
Ramones - Judy Is A Punk
PiL - Death Disco
Lucifer - House For Sale
Hank Mizell - Jungle Rock
Chuck Berry - Rock & Roll Music
Die Toten Hosen - Hip Hop Bommi Bop
Piglets - Johnny Reggae
Chic - Dance Dance Dance (Yowsah Yowsah Yowsah)
reserve: John Denver - Calypso
Thnx. Die van Kappie mocht er trouwens ook wezenquote:
Yep, da's alvast goed. Ik zal ff een rebusje knutselen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:47 schreef bukgeit het volgende:
Ik denk dat het de laatste Spirtualized is, maar ik weet niet hoe die heet.
-edit- nu met foto weet ik het zeker
Volgens mij is het op de nederlandse zenders voetbal of dodenherdenking/oorlogsfilms, dus gok ik maar op BBC 2 en Kirsty McCollquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:05 schreef ranja het volgende:
Welke van mijn favoriete zangeressen is vanavond op tv te zien voor de niet-voetbal liefhebbers, en waar?
Ze watquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of komt ze gewoon op je tv-set zitten?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | RTL5 SBS6 NET5 09.20 editie nl 18.15 jag 18.00 born2cook 10.20 boarding now 19.15 actienieuws 18.15 8 simple rules 13.20 zet ze aan het werk 19.30 shownieuws 18.35 gilmore girls 15.20 nederland in bedrijf 19.54 dodenherdenking 19.25 will & grace 17.55 gek op wielen 20.05 shownieuws 19.54 dodenherdenking 18.25 the bernie mac show 20.30 de verloskundigenpraktijk 20.05 friends 18.55 ink 21.30 de opvoedpolitie 20.40 film:meet joe black 19.25 man about the house 22.30 hart van nederland 00.00 will & grace 19.55 married with children 22.50 shownieuws 23.45 friends 20.30 cobra 11 23.20 het leed dat overspel heet 00.25 born2cook 21.30 mr.bean 00.05 motorxperience 00.35 friends 22.00 film:judas kiss 00.40 nachtprogramma 01.05 nachtprogramma 23.50 film:whatever it takes 01.40 homeshopping Yorin Veronica 18.55 the nanny 18.00 gammo update 19.25 onderweg naar morgen 18.05 the fresh prince of bel-air 19.50 dodenherdenking 18.35 politie-achtervolgingen! 20.10 schiphol airport 18.55 law & order 20.45 film:10 things i hate about you 19.54 dodenherdenking 22.35 rozengeur & wodka lime 20.05 seinfeld 23.30 boulevard 20.40 film:the man with the golden gun 00.20 film:face value 23.05 temptation island 02.00 homeshopping 00.10 politie-achtervolgingen! 03.00 nachtprogramma 00.35 seinfeld 01.05 nachtprogrammering |
Je gaat een DVD kijken of iets op Fabchannel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:24 schreef ranja het volgende:
Als ik wil kan ik het trouwens gewoon na het voetbal kijken. Of morgen. Of nu. En niet eens een video nodig.
Daar speelt Letters to Cleo toch in mee?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:38 schreef ranja het volgende:
film:10 things i hate about you
Nou ok voor Fok op zwart gaat maar even dit goedrekenen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Daar speelt Letters to Cleo toch in mee?
1 Womack is meer dan genoeg, lijkt mequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat lijkt op iig 1 Womack..misschien dat die andere ook ergens in de buurt staat?
Dat dacht je dan mooi te laatquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht ook dat het een Womackje was
Neuhquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:38 schreef Modus het volgende:
Is dat Crazy Town? Van de hit Butterfly?
daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:38 schreef Modus het volgende:
Is dat Crazy Town? Van de hit Butterfly?
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als ik zo 'ns rondkijk in topic CCC dan zou je daar gigantisch veel punten kunnen verdienen als werkelijk iedereen een vraag instuurt. Leuk zijn ze zekermaar het zou de stand aardig overhoop kunnen gooien
![]()
misschien is het verstandig om niet extreem veel vragen erin te zetten? bijvoorbeeld de leukste?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.
Dus: hoe meer vragen hoe beter!
Tja, dat zou ik sowieso winnen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Om nu een discussie te gaan starten over wie-heeft-de-leukste-jubileumvraag...
Ik ook misschien..quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
Dan zeg ik The Mavericks.
Ik ga trouwens ook misschien wel weer naar Haarlem, morgen.
Zwak programma alleen...
Goed geradenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roots
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.
Dus: hoe meer vragen hoe beter!
Jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In september 1977 stond de gitarist van een bekende Nederlandse band zo'n 20 seconden onder stroom, toen hij zijn microfoon vastgreep. Nu mogen jullie raden van welke band deze gitarist was![]()
Nope. Het ongeval hield op, toen de drummer (tevens leadzanger) de stekker van de versterker van de gitarist uit het stopcontact trok.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Vitesse?
Idd. Het is allemaal goed afgelopen, ik hoorde hem dit navertellen bij Frits Spits op de tv vorige week.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Vitesse?
Je mag je vraag zelf bewaren en te zijner tijd zelf posten in het jubileumtopic. Als het spel is afgelopen (na een X aantal weken) zal Big Shadow alle binnengekomen antwoorden op jouw vraag posten in het jubileumtopic en dan kun je hem zelf nakijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).
Tevens TVP![]()
Oke duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Je mag je vraag zelf bewaren en te zijner tijd zelf posten in het jubileumtopic. Als het spel is afgelopen (na een X aantal weken) zal Big Shadow alle binnengekomen antwoorden op jouw vraag posten in het jubileumtopic en dan kun je hem zelf nakijken.
Deze methode lijkt tot nog toe het beste te werken.
In principe kun je je vraag zelf posten, dat is het makkelijkst. De antwoorden houd je lekker bij je. Iedereen post na de inzendtermijn zijn of haar eigen antwoorden + evt. toelichting en deelt zelf de punten uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).
Tevens TVP![]()
Ik kan het me nog herinneren. Ik was toen 10 jaar en vond het wel spannend. Volgens mij deden we dat toen ook na met een tennisracket als gitaar en een springtouw als microfoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Het is allemaal goed afgelopen, ik hoorde hem dit navertellen bij Frits Spits op de tv vorige week.
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef belsen het volgende:
PS Ik wil minstens vijftien jubileumvragen.
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heetquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef GLO het volgende:
Die nieuwe zaal in Almere, Zinq?
Toch bedankt hoor GLOquote:
Oh ja, ik had het ergens als kop gelezen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Daar schijnen de plannenmakers van de Betuwelijn en de HSL ook al last van te hebben, las ik vanochtend in de krant...quote:Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?quote:
is de titel ook low?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
OMG!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
ben jij dan blindquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
[..]
OMG!
Ik wilde er nog wel eens naartoe, maar goed, dat kan ik dan nu ook wel laten.Toch constant een k*tprogramma.
Nee, GLO heeft een kolengestookte monitor uit de Batavierentijdquote:
Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geëxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciële bands en r'n'b-avonden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.
Een commerciële exploitatie moet gevreesd worden, daar werd al vanaf het begin door een exploitant van discotheken op geaasd.
Nee maar mijn monitor zou het onder blinden goed doenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, GLO heeft een kolengestookte monitor uit de Batavierentijd![]()
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeienquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geëxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciële bands en r'n'b-avonden.
Inderdaad. Ongetwijfeld opgezet door projectontwikkelaars met dollartekens in hun ogen i.p.v. mensen met verstand van muziek en uitgaanscultuur... 1000 bezoekers gemiddeld op een zaterdagavondconcert, dat haalt volgens mij alleen Paradiso, en wellicht ook de Melkweg met twee zalen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeien
Duh, iedereen zeker... Iig diegenen die het antwoord blindelings zouden weten, en dan gok ik op Z of bukkie, of nbdbdquote:
same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Ik weet 't gewoon niet
Ging ik net ff ook maar voetbal kijken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Modus het volgende:
Trust?
En dan bedoel ik niet Corey Clark...quote:NEW YORK - De Amerikaanse zangereshad een relatie met een van de deelnemers aan de talentenjacht Idol, terwijl zij in de jury van het programma zat. Dat zegt de deelnemer, Corey Clark, in een interview met de Amerikaanse zender ABC, dat woensdagvond wordt uitgezonden.
zou hem in het geheim aanwijzingen hebben gegeven over de liedjes die hij moest zingen en hoe hij zijn uiterlijk moest verbeteren, meldden Amerikaanse media. Ook had zij hem - naar zijn zeggen - geld gegeven voor kleding en kappersbezoek. "Ze zei dat zij als een moeder voor mij wilde zorgen. Daarna werd het 'als een zus' en uiteindelijk 'als een speciale vriendin'." Uiteindelijk zou de 42-jarige
ook nog met de 24-jarige Clark in bed zijn beland.
Gewelddadig gedrag
Veel mochten de adviezen vanechter niet uithalen. Clark schopte het bij de editie 2003 van Idol tot de finale, maar werd eruitgegooid nadat was gebleken dat hij had verzwegen dat hij in aanraking was geweest met de politie wegens gewelddadig gedrag.
Fox, de zender die Idol brengt, zei dat Clark de producer van het programma nooit heeft ingelicht over zijn contacten met het jurylid, "hoewel hij daar vele malen de gelegenheid voor had". De zender vindt dat goed uitgezocht moet worden wat Clarks motieven zijn om met zijn verhaal de publiciteit te zoeken.beschuldigt Clark er op haar beurt van "een bewezen leugenaar te zijn en een opportunist, die zich bezighoudt met illegale activiteiten".
Mag je als nog je vraag doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
Paula Abdul
closequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Vanaf 1965 dus... volgens mij waren Congatulations en Do you wanna dance te vroeg...
Living doll (met Young ones)
Power to all our friends
meer niet denk ik
Congratulations was 1968 of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Vanaf 1965 dus... volgens mij waren Congatulations en Do you wanna dance te vroeg...
Is een van de latere op 40 years of hits in Holland.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
Alleen Power To All Our Friends dan?
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5quote:
Klopt, maar later dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee johquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Maar heeft dat Millennium Prayer gedrocht daadwerkelijk op 1 gestaan in Nederland? Moet ik dan verdrongen hebben...
nope...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
We don't talk anymore
Living doll
Congratulations
Ik ken sowieso Cliff Richards oeuvre te slecht om deze vraag echt goed en volledig te beantwoorden, en ik draag gewoon mijn steentje bij. Hou er niet echt van om met de kennis van anderen aan de haal te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5![]()
Heu, toen volgde ik de hitlijsten niet zo...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1
We have a winner...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Living doll
Congratulations
Power to all our friends toch?
die zijn allemaal ouder volgens mij...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef belsen het volgende:
Laat ik het eens uitbreiden.The young ones Do you wanna dance Bachelor boy Summer holiday Constantly I could easily fall (in love with you)
klopt helemaal en bovendien niet allemaal nummer 1quote:
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nu mijn vraag dan: Alleen volledige lijsten tellen mee
Top 40 is gestart op 1 januari 1965quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?
Nee, de Top 40 zoals wij die kennen begon op 1-1-1965. Voor die tijd waren er andere soorten lijsten... van tijdschriften zoals Muziek Expres bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?
In het hitdossier 1956-2001 staat het volgende: Voor de periode 1956-1964 is gebruik gemaakt van een aantal hitlijsten die destijds in Nederland verschenen.................................................Vanaf 2 januari 1965 wordt uitsluitend gebruik gemaakt van de top 40.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Echt wel dat je mee kunt doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman
Die staat niet op mijn ceedee...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?quote:
geen idee, sorry... misschien dat Ranja dat weet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?
een aanrader dus?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nog
OK, daar heb ik ook een -eerdere- versie van, maar die gebruik ik nooit. Is me te veel werkquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nog
Neva's smaak kennende...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Under A Blood Red Sky?
Nou, die minuut is ook dead & gonequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Neva het volgende:
all dead wrong![]()
hintje: het plaatje is symbolisch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |