Heu, toen volgde ik de hitlijsten niet zo...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1

We have a winner...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Living doll
Congratulations
Power to all our friends toch?

die zijn allemaal ouder volgens mij...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef belsen het volgende:
Laat ik het eens uitbreiden.The young ones Do you wanna dance Bachelor boy Summer holiday Constantly I could easily fall (in love with you) 

klopt helemaal en bovendien niet allemaal nummer 1quote:

Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nu mijn vraag dan: Alleen volledige lijsten tellen mee

Top 40 is gestart op 1 januari 1965quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?

Nee, de Top 40 zoals wij die kennen begon op 1-1-1965. Voor die tijd waren er andere soorten lijsten... van tijdschriften zoals Muziek Expres bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?

In het hitdossier 1956-2001 staat het volgende: Voor de periode 1956-1964 is gebruik gemaakt van een aantal hitlijsten die destijds in Nederland verschenen.................................................Vanaf 2 januari 1965 wordt uitsluitend gebruik gemaakt van de top 40.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]

Echt wel dat je mee kunt doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman

Die staat niet op mijn ceedee...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman

Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?quote:

geen idee, sorry... misschien dat Ranja dat weet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |