Toch bedankt hoor GLOquote:
Oh ja, ik had het ergens als kop gelezen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Daar schijnen de plannenmakers van de Betuwelijn en de HSL ook al last van te hebben, las ik vanochtend in de krant...quote:Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?quote:
is de titel ook low?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
OMG!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
ben jij dan blindquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
[..]
OMG!
Ik wilde er nog wel eens naartoe, maar goed, dat kan ik dan nu ook wel laten.Toch constant een k*tprogramma.
Nee, GLO heeft een kolengestookte monitor uit de Batavierentijdquote:
Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geėxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciėle bands en r'n'b-avonden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.
Een commerciėle exploitatie moet gevreesd worden, daar werd al vanaf het begin door een exploitant van discotheken op geaasd.
Nee maar mijn monitor zou het onder blinden goed doenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, GLO heeft een kolengestookte monitor uit de Batavierentijd![]()
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeienquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geėxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciėle bands en r'n'b-avonden.
Inderdaad. Ongetwijfeld opgezet door projectontwikkelaars met dollartekens in hun ogen i.p.v. mensen met verstand van muziek en uitgaanscultuur... 1000 bezoekers gemiddeld op een zaterdagavondconcert, dat haalt volgens mij alleen Paradiso, en wellicht ook de Melkweg met twee zalen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeien
Duh, iedereen zeker... Iig diegenen die het antwoord blindelings zouden weten, en dan gok ik op Z of bukkie, of nbdbdquote:
same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Ik weet 't gewoon niet
Ging ik net ff ook maar voetbal kijken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Modus het volgende:
Trust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |