quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Vitesse?
Idd. Het is allemaal goed afgelopen, ik hoorde hem dit navertellen bij Frits Spits op de tv vorige week.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Vitesse?
Je mag je vraag zelf bewaren en te zijner tijd zelf posten in het jubileumtopic. Als het spel is afgelopen (na een X aantal weken) zal Big Shadow alle binnengekomen antwoorden op jouw vraag posten in het jubileumtopic en dan kun je hem zelf nakijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).
Tevens TVP![]()
Oke duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Je mag je vraag zelf bewaren en te zijner tijd zelf posten in het jubileumtopic. Als het spel is afgelopen (na een X aantal weken) zal Big Shadow alle binnengekomen antwoorden op jouw vraag posten in het jubileumtopic en dan kun je hem zelf nakijken.
Deze methode lijkt tot nog toe het beste te werken.
In principe kun je je vraag zelf posten, dat is het makkelijkst. De antwoorden houd je lekker bij je. Iedereen post na de inzendtermijn zijn of haar eigen antwoorden + evt. toelichting en deelt zelf de punten uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).
Tevens TVP![]()
Ik kan het me nog herinneren. Ik was toen 10 jaar en vond het wel spannend. Volgens mij deden we dat toen ook na met een tennisracket als gitaar en een springtouw als microfoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Het is allemaal goed afgelopen, ik hoorde hem dit navertellen bij Frits Spits op de tv vorige week.
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef belsen het volgende:
PS Ik wil minstens vijftien jubileumvragen.
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heetquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef GLO het volgende:
Die nieuwe zaal in Almere, Zinq?
Toch bedankt hoor GLOquote:
Oh ja, ik had het ergens als kop gelezen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Daar schijnen de plannenmakers van de Betuwelijn en de HSL ook al last van te hebben, las ik vanochtend in de krant...quote:Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?quote:
is de titel ook low?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
OMG!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het eigenlijk Muzinq heet![]()
Ze hadden geen rekening met aanloopverliezen gehoudenIpv de begrote 1000 betalende bezoekers op za-avond kwamen er slechts 200 gemiddeld.
ben jij dan blindquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
O word ik weer gekut door mijn blindenmonitor...?
Nou, de titel dan maar. Of staat die er ook op?
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
[..]
OMG!
Ik wilde er nog wel eens naartoe, maar goed, dat kan ik dan nu ook wel laten.Toch constant een k*tprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |