Neuhquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:38 schreef Modus het volgende:
Is dat Crazy Town? Van de hit Butterfly?
daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:38 schreef Modus het volgende:
Is dat Crazy Town? Van de hit Butterfly?
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als ik zo 'ns rondkijk in topic CCC dan zou je daar gigantisch veel punten kunnen verdienen als werkelijk iedereen een vraag instuurt. Leuk zijn ze zekermaar het zou de stand aardig overhoop kunnen gooien
![]()
misschien is het verstandig om niet extreem veel vragen erin te zetten? bijvoorbeeld de leukste?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.
Dus: hoe meer vragen hoe beter!
Tja, dat zou ik sowieso winnen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Om nu een discussie te gaan starten over wie-heeft-de-leukste-jubileumvraag...
Ik ook misschien..quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
Dan zeg ik The Mavericks.
Ik ga trouwens ook misschien wel weer naar Haarlem, morgen.
Zwak programma alleen...
Goed geradenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roots
Ff een vraagje, misschien een onnozele, maar toch. Ik ben bezig met een vraag voor het jubileum topic. Als ik die af heb moet ik die sturen naar het al eerder genoemde mailadres. (misschien handig om dat tijdelijk in de openingspost te zetten) Maar moet ik alleen de opgave mailen of ook de antwoorden? (hetgeen zou betekenen dat bepaalde mensen niet mee kunnen doen).quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt wel mee, over het algemeen komen de punten toch wel weer bij dezelfde koppen terecht.
Dus: hoe meer vragen hoe beter!
Jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In september 1977 stond de gitarist van een bekende Nederlandse band zo'n 20 seconden onder stroom, toen hij zijn microfoon vastgreep. Nu mogen jullie raden van welke band deze gitarist was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |