Hé, zo erg is het toch niet dat m'n shift-toets even bleef hangen?quote:
Da's een doodzonde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, zo erg is het toch niet dat m'n shift-toets even bleef hangen?![]()
Hebbie toch je puntjequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Staind?
De stand wordt alleen overhoop gegooid als slechts een beperkt groepje mensen oplossingen instuurt. Dan gaan die mensen omhoog in de stand, de rest blijft achter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
maar het zou de stand aardig overhoop kunnen gooien![]()
CCC was 1 jubileumronde.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef Z het volgende:
In deel CCC zijn al twee jubuleum rondes geweest (toch?) Vandaar de hoeveelheid vragen ..
De Paradisoladder hangt voor mijn neus, dus ik zie wat het is. Had ik nooit geraden zonder een goeie hint, hoewel ik ze toch 's live gezien heb (vandaar natuurlijk de bekend voorkomende koppenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
De band speelt dit jaar op Bevrijdingspop in Haarlem en staat vanavond in Paradiso.
daar ga ik heen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
De band speelt dit jaar op Bevrijdingspop in Haarlem.
Klopt. Heb ik begin van het jaar naar gevraagd. Maar toen wist niemand wie Slobberbone was...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die zijn ook al uit elkaar volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |