Congratulations was 1968 of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Vanaf 1965 dus... volgens mij waren Congatulations en Do you wanna dance te vroeg...
Is een van de latere op 40 years of hits in Holland.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
Alleen Power To All Our Friends dan?
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5quote:
Klopt, maar later dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee johquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Maar heeft dat Millennium Prayer gedrocht daadwerkelijk op 1 gestaan in Nederland? Moet ik dan verdrongen hebben...
nope...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
We don't talk anymore
Living doll
Congratulations
Ik ken sowieso Cliff Richards oeuvre te slecht om deze vraag echt goed en volledig te beantwoorden, en ik draag gewoon mijn steentje bij. Hou er niet echt van om met de kennis van anderen aan de haal te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |