Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geëxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciële bands en r'n'b-avonden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal heus wel een doorstart komen hoewel ik las dat het gemeentebestuur er tot nu toe geheel buiten wenst te blijven.
Een commerciële exploitatie moet gevreesd worden, daar werd al vanaf het begin door een exploitant van discotheken op geaasd.
Nee maar mijn monitor zou het onder blinden goed doenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, GLO heeft een kolengestookte monitor uit de Batavierentijd![]()
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeienquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het programma al eens gezien hebt, dacht ik dat het al commericieel geëxploiteerd werd, enkel rapperts, commerciële bands en r'n'b-avonden.
Inderdaad. Ongetwijfeld opgezet door projectontwikkelaars met dollartekens in hun ogen i.p.v. mensen met verstand van muziek en uitgaanscultuur... 1000 bezoekers gemiddeld op een zaterdagavondconcert, dat haalt volgens mij alleen Paradiso, en wellicht ook de Melkweg met twee zalen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
tja, als je Almere een beetje publiek wil trekken kom je hoe dan ook bij de mainstream terecht. Ze hadden misschien beter met een kleinere zaal kunnen beginnen, 1000 is behoorlijk veel voor een stad waar ook de popcultuur nog moet groeien
Duh, iedereen zeker... Iig diegenen die het antwoord blindelings zouden weten, en dan gok ik op Z of bukkie, of nbdbdquote:
same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Ik weet 't gewoon niet
Ging ik net ff ook maar voetbal kijken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Modus het volgende:
Trust?
En dan bedoel ik niet Corey Clark...quote:NEW YORK - De Amerikaanse zangereshad een relatie met een van de deelnemers aan de talentenjacht Idol, terwijl zij in de jury van het programma zat. Dat zegt de deelnemer, Corey Clark, in een interview met de Amerikaanse zender ABC, dat woensdagvond wordt uitgezonden.
zou hem in het geheim aanwijzingen hebben gegeven over de liedjes die hij moest zingen en hoe hij zijn uiterlijk moest verbeteren, meldden Amerikaanse media. Ook had zij hem - naar zijn zeggen - geld gegeven voor kleding en kappersbezoek. "Ze zei dat zij als een moeder voor mij wilde zorgen. Daarna werd het 'als een zus' en uiteindelijk 'als een speciale vriendin'." Uiteindelijk zou de 42-jarige
ook nog met de 24-jarige Clark in bed zijn beland.
Gewelddadig gedrag
Veel mochten de adviezen vanechter niet uithalen. Clark schopte het bij de editie 2003 van Idol tot de finale, maar werd eruitgegooid nadat was gebleken dat hij had verzwegen dat hij in aanraking was geweest met de politie wegens gewelddadig gedrag.
Fox, de zender die Idol brengt, zei dat Clark de producer van het programma nooit heeft ingelicht over zijn contacten met het jurylid, "hoewel hij daar vele malen de gelegenheid voor had". De zender vindt dat goed uitgezocht moet worden wat Clarks motieven zijn om met zijn verhaal de publiciteit te zoeken.beschuldigt Clark er op haar beurt van "een bewezen leugenaar te zijn en een opportunist, die zich bezighoudt met illegale activiteiten".
Mag je als nog je vraag doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
Paula Abdul
closequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Vanaf 1965 dus... volgens mij waren Congatulations en Do you wanna dance te vroeg...
Living doll (met Young ones)
Power to all our friends
meer niet denk ik
Congratulations was 1968 of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Vanaf 1965 dus... volgens mij waren Congatulations en Do you wanna dance te vroeg...
Is een van de latere op 40 years of hits in Holland.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
Alleen Power To All Our Friends dan?
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5quote:
Klopt, maar later dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die is van het songfestival... dacht dat-ie daar veel eerder aan meedeed, 63 of 64 ofzo
nee johquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Maar heeft dat Millennium Prayer gedrocht daadwerkelijk op 1 gestaan in Nederland? Moet ik dan verdrongen hebben...
nope...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
We don't talk anymore
Living doll
Congratulations
Ik ken sowieso Cliff Richards oeuvre te slecht om deze vraag echt goed en volledig te beantwoorden, en ik draag gewoon mijn steentje bij. Hou er niet echt van om met de kennis van anderen aan de haal te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus?? Alleen volledige lijstjes immers.... Hup F5![]()
Heu, toen volgde ik de hitlijsten niet zo...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, Living doll sowieso. Van 16 naar 1
We have a winner...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Living doll
Congratulations
Power to all our friends toch?
die zijn allemaal ouder volgens mij...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef belsen het volgende:
Laat ik het eens uitbreiden.The young ones Do you wanna dance Bachelor boy Summer holiday Constantly I could easily fall (in love with you)
klopt helemaal en bovendien niet allemaal nummer 1quote:
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nu mijn vraag dan: Alleen volledige lijsten tellen mee
Top 40 is gestart op 1 januari 1965quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?
Nee, de Top 40 zoals wij die kennen begon op 1-1-1965. Voor die tijd waren er andere soorten lijsten... van tijdschriften zoals Muziek Expres bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan trouwens? Ik dacht dat de top 40 al bestond vanaf 1963 en niet vanaf 1965? Of was het in die eerste paar jaar een kleinere lijst of zo?
In het hitdossier 1956-2001 staat het volgende: Voor de periode 1956-1964 is gebruik gemaakt van een aantal hitlijsten die destijds in Nederland verschenen.................................................Vanaf 2 januari 1965 wordt uitsluitend gebruik gemaakt van de top 40.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Echt wel dat je mee kunt doen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman
Die staat niet op mijn ceedee...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
je bedoeld wired for sound neem ik aan? ging die niet over de walkman
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?quote:
geen idee, sorry... misschien dat Ranja dat weet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet jij trouwens - of iemand anders - of er na die editie nog een nieuwe is verschenen?
een aanrader dus?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nog
OK, daar heb ik ook een -eerdere- versie van, maar die gebruik ik nooit. Is me te veel werkquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
de cd-rom versie in 2004 - echt briljant. Met overzichten opvraagbaar per artiest, per single, complete lijsten per week van de top 40, tipparade, album top 40/50/100, en een hoop meer nog
Neva's smaak kennende...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Under A Blood Red Sky?
Nou, die minuut is ook dead & gonequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Neva het volgende:
all dead wrong![]()
hintje: het plaatje is symbolisch
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |