Nee... Waarom denk je dat ik dat zou weten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:28 schreef ranja het volgende:
Glo weet jij waar Queen adreena eventueel 11 mei speelt?
Haha. Alleen Paradiso en Melkweg. Hoewel ik Nighttown, Patronaat en 013 ook wel heb liggen en op de Rotown-mailing sta. Maar ik ben Queen Adreena daarbij niet tegengekomen. Zal nog wel ff kijken voor je.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, als jij lijsten met waar bands spelen voor je neus hebt hangen
Je gaat zeker ook nooit naar concerten en festivals??? behalve dan naar ongeveer zo'n beetje allesquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha. Alleen Paradiso en Melkweg. Hoewel ik Nighttown, Patronaat en 013 ook wel heb liggen en op de Rotown-mailing sta. Maar ik ben Queen Adreena daarbij niet tegengekomen. Zal nog wel ff kijken voor je.
Ha, als ik daar de tijd voor had...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je gaat zeker ook nooit naar concerten en festivals??? behalve dan naar ongeveer zo'n beetje alles![]()
![]()
Hey, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zou je zonder Trivia de tijd wel hebben?
Een punt-waardig lijstjequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:49 schreef GLO het volgende:
Golden Earring - Kill Me (Ce Soir)
P.J. Proby - Today I Killed A Man
Chaka Demus & Pliers - Murder She Wrote
Eric Clapton - I Shot The Sheriff
Dr. Alimantado - I Killed The Barber
The Only Ones - Why Don't You Kill Yourself?
M*A*S*H - Suicide Is Painless
Osdorp Posse - Moordenaar
Angelic Upstarts - The Murder Of Liddle Towers
Bob Dylan - The Killing Of Georgie
Atomic Kitten? Als enige niet officieel uit elkaar maar on a sabbatical?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef GLO het volgende:
Wie hoort in het onderstaande rijtje niet thuis en waarom niet?
Sense Field
Atomic Kitten
Sinister
The Spades
Daryll-Ann
Vals Licht
Creed
Gene
Oil
Seedling
Idd, de Heintje Davidsen van de Nederlandse rockquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
The Spades, die traden dit jaar gewoon nog op (ik meen speciaal voor SXSW).
helaas zijn die wel uitlekaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Neleos het volgende:
Ze zijn allemaal gestopt behalve...
eeh Seedling?
Mooie lijst!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:13 schreef GLO het volgende:
Sam & Dave - Soul Man
Sonny & Cher - The Beat Goes On
Ramones - Judy Is A Punk
PiL - Death Disco
Lucifer - House For Sale
Hank Mizell - Jungle Rock
Chuck Berry - Rock & Roll Music
Die Toten Hosen - Hip Hop Bommi Bop
Piglets - Johnny Reggae
Chic - Dance Dance Dance (Yowsah Yowsah Yowsah)
reserve: John Denver - Calypso
Thnx. Die van Kappie mocht er trouwens ook wezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |