Winkelen met dr ouders en zusje en vanavond naar dr vriendquote:
alweerquote:
oke, dan weten we dat ook weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Winkelen met dr ouders en zusje en vanavond naar dr vriend
nice, sehr nicequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Megter het volgende:
1 uur en 38 minuten, de vorige.
ja man, niet eens fatsoenlijk tijd om naar de wc te gaan!quote:
zeikerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja man, niet eens fatsoenlijk tijd om naar de wc te gaan!
Ik vraag me af wanneer ze hier komen zeiken dat we het toch wel wat rustiger aan moeten gaan doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef Megter het volgende:
Kweet nog wel dat ik maandag deel 10 geopend heb
en dat terwijl iedereen druk aan het rekenen wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Megter het volgende:
1 uur en 38 minuten, de vorige.
Ik vraag me af hoe lang we 't nog volhouden! 12 delen binnen 3 dagen vol...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze hier komen zeiken dat we het toch wel wat rustiger aan moeten gaan doen![]()
niet iedereen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
en dat terwijl iedereen druk aan het rekenen was![]()
Kan je nagaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
en dat terwijl iedereen druk aan het rekenen was![]()
waarom zouden ze?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze hier komen zeiken dat we het toch wel wat rustiger aan moeten gaan doen![]()
bijna iedereen dan, moet jij ook naar de wc ofzoquote:
Ach joh wij houden het wel vol toch ? zolang er geen ene fuck te doen is op de stages kunnen we onze tijd hier lekker doorbrengenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang we 't nog volhouden! 12 delen binnen 3 dagen vol...
En eerst wilden ze dat we in het SC topic gingen postenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Van Dale: co·as·sis·tent (de ~ (m.)) - medisch student die stage loopt in een ziekenhuis
Ja, ik loop in wezen dus ook gewoon stageAl sinds oktober 2003 pfff.
Minimaal vijftig uur onbetaalde arbeid in de week. Nou, allemaal succes verder
jah joh, hoe hou je 't volquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Van Dale: co·as·sis·tent (de ~ (m.)) - medisch student die stage loopt in een ziekenhuis
wat hij zegtquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach joh wij houden het wel vol toch ? zolang er geen ene fuck te doen is op de stages kunnen we onze tijd hier lekker doorbrengen![]()
Wil je ook in de OP?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
eigenlijk wel.. maar wil hier niets missenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
bijna iedereen dan, moet jij ook naar de wc ofzo![]()
OK! Welcome!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, Twenteborg Ziekenhuis te Almelo.
same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. maar wil hier niets missen
welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog een moderator, gezelligquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan alleen niet zo snel mee slowchatten als jullie doenquote:
valt toch allemaal best mee?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet zo snel mee slowchatten als jullie doen![]()
Is ook niet de bedoeling op mannendagquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wat te doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Slowchatten wij dan ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Harder je best doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
snel slowchatten, is hier een of andere taalfreak aanwezig die de juiste benaming hiervoor weet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hoe kom je daarbijquote:
slowchatten in dit tempoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaja t gaat hardquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, even naar de wc. Meteen 3 pagina's verder
Overdrijverquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, even naar de wc. Meteen 3 pagina's verder
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijnquote:
Hier is het nu allemaal lekker snel! Wat een vooruitgang tov vorig netwerkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijn
idd SES is nog nooit zo langzaam geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijn
Hoe waren je pannenkoeken ?quote:
Weten jullie nog bij deel 13?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd SES is nog nooit zo langzaam geweest
Nee geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
Mensen, ik heb zin om gewoon straalbezopen te zijn.... iemand een remedie daartegen zodat ik niet de drang heb om ook maar manieren te bedenken zodat ik nu aan alcohol kom?
bvd
Tijd verdoen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.
zouden ze daarom gezegd hebben dat wij hier mochten gaan zitten ??? om SES weer een beetje leven in te blazen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd SES is nog nooit zo langzaam geweest
We moeten wel iets doen maar we hebben geen zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.
Fokken dusquote:
vroegah!quote:
Tsja, naar huis dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Droog, heel de dag al (Terneuzen)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek
Tijd verdoen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
vieze motregenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()
laten we het maar weer eens over het weer hebben! Hier op schiphol immer bewolkt!quote:
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leren kennenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()
Dat is ook de bedoeling!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn het gaat nu wel heel erg snel hoor
om 15:38 10(!!!!) berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaad hartstikke gezellig tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leeren kennen
jeps, mis zelfs terwijl ik bijna constant aan 't refreshen benquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmm, da's wel een groot voordeel natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leren kennen
Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijstquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
Maar goed dat ik hier van vanochtend ben, anders had ik weer 200+ post. Dan begint het op een verslaving te lijken
en daarna de volgendequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vol vol vol vol! het topic moet vol!
ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Remzerrr het volgende:
Nog een kwartiertje en ik ga dr weer vandoor
Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijst
En trouwens het is toch ook een verslaving ?![]()
afgelopen vrijdag was idd heel erg jah hehequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijst
En trouwens het is toch ook een verslaving ?![]()
Oh sorry hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!
Laat mij nou lekker in de ontkenningsfase zitten
Maar de komende dagen kan je afkickenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!
Laat mij nou lekker in de ontkenningsfase zitten
4 pagina's om te lezen als ie terug komtquote:
Jaa, nog een uurtjequote:
Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de komende dagen kan je afkicken
Je blijft nog maar lekker een uurtje zitten om sociaal te zijnquote:
5, kom op mensen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
4 pagina's om te lezen als ie terug komt![]()
daarom snel doorpostenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fokken heeft geen zin; er is toch niemandquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eig![]()
Moet je meer posten!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil moregn weer in de top vijf staan*) maar dat gaat niet lukken vrees ik
Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eig![]()
hehe, ik heb gisteren 2 topics gemist geloof ik.. no way dat ik ga lezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
sporten!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!![]()
nepstagiairquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik heb gisteren 2 topics gemist geloof ik.. no way dat ik ga lezen
sjonge jonge jonge jonge, ik ga tenminste uitslapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!![]()
ik doe mijn best maar jullie hebben al ene flinke voorpsrong omdat ik vandaag wel moet werkenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fokken is sporten...je moet snel zijn met je reacties tegenwoordig anders worden mensen ongeduldigquote:
Dat denk jequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fokken heeft geen zin; er is toch niemand
jaaa vier dagen uitslapen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge jonge, ik ga tenminste uitslapen![]()
Idd, snel snel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fokken is sporten...je moet snel zijn met je reacties tegenwoordig anders worden mensen ongeduldig![]()
kan ik 't helpen dat ik bij m'n andere werk word ingepland en geen vrij kon regelenquote:
Ik ben er pas vanaf 12 uur / half 1!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar jullie hebben al ene flinke voorpsrong omdat ik vandaag wel moet werken
Dat had ik vorige week donderdag ook toen was ik dus vrij, ik ff weg toen ik thuis kwam, ik kwam terug... 3 topics verder ineensquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
Wel dat je niet bijleestquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
kan ik 't helpen dat ik bij m'n andere werk word ingepland en geen vrij kon regelen
Neeequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?
mja, wel leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week donderdag ook toen was ik dus vrij, ik ff weg toen ik thuis kwam, ik kwam terug... 3 topics verder ineens![]()
Kan altijd snellerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?
neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lamequote:
Inderdaad en om elkaar te steunen tijdens dat harde werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzo
en lame dat zijn we nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame
Sure, wat geef je ervoor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?
Nou alweer terug ???? dan heb je niet zo heel veel om te lezen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?
Zal dat een record zijn op Fok! ?quote:
Geen stagelopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
nou ja niks eigenlijk ik verdien hier het minst geloof ik dus zie het maar als een soort van steun aan de minder bedeeldenquote:
Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
morgen avond naar film en daarna vuurwerk kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
't is toch erg...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgen![]()
Ga maar naar je boer toequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja niks eigenlijk ik verdien hier het minst geloof ik dus zie het maar als een soort van steun aan de minder bedeelden
ik heb maar n nieuw toetsenbord gepaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
is die F5 toets bij jullie ook al bijna versleten?
ctrl-r gebuik ik.. dan lijkt 't ook nog net alsof ik aan 't typen ben, zelfs f5 vind ik zo nu en dan opvallen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
Best wel ja eigenlijk mijn hele toetsenbord, die heb ik pas al vervangen omdat de toetsen het niet meer zo soepel dedenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er morgen ook niet, dagje weg met familie(ja, dat vind ik leuk)
haha, ik heb er alles aan gedaan om m'n dagje met familie te ontlopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Moet je Arcee ff vragen, die weet dat soort onzinnige dingen. Anders is het vast iets in ONZ of het vroegere Slowchat forum.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Isabeau kun jij uitzoeken wat het record op fok is voor mensen die het snelste een nieuw topic vol lullen ?
maar niet zo leuk als stagelopen natuurljikquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
ja inderdaad helemaal met die hand zo naar vorenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
ctrl-r gebuik ik.. dan lijkt 't ook nog net alsof ik aan 't typen ben, zelfs f5 vind ik zo nu en dan opvallen...
Daar zijn we al eens geweest maar daar werden we ook uitgetraptquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je Arcee ff vragen, die weet dat soort onzinnige dingen. Anders is het vast iets in ONZ of het vroegere Slowchat forum.
jaja, ook nog leerzaam dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja inderdaad helemaal met die hand zo naar vorenctrl+r da wissik nog nie! ga ik die ook maar af en toe gebruiken
tis ene goed plan!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja inderdaad helemaal met die hand zo naar vorenctrl+r da wissik nog nie! ga ik die ook maar af en toe gebruiken
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef Megter het volgende:
We zijn sinds 15:26 bezig. Om 16:15 ongeveer ga ik weg, ik verwacht dan een vol topic!
ECHT WEL!!!quote:
Ik vind stagelopen best leuk eigenlijk, alleen vind ik dat we soms veel teveel verantwoordelijkheid krijgen terwijl we nop verdienen en veel uren maken. Ik ga van huis om 6:00 's morgens en kom meestal na 19:00 thuis (regelmatig na 20:00)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
maar niet zo leuk als stagelopen natuurljik
Wij moeten echt het record hebben/verbreken!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je Arcee ff vragen, die weet dat soort onzinnige dingen. Anders is het vast iets in ONZ of het vroegere Slowchat forum.
ff op m'n weekrapportage zetten... mede fokkers geholpen met minder opvallen tijdens 't fokkenquote:
Gek hèquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Daar zijn we al eens geweest maar daar werden we ook uitgetrapt
tsja, jij wil dokter wordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind stagelopen best leuk eigenlijk, alleen vind ik dat we soms veel teveel verantwoordelijkheid krijgen terwijl we nop verdienen en veel uren maken. Ik ga van huis om 6:00 's morgens en kom meestal na 19:00 thuis (regelmatig na 20:00)Dus qua tijd is mijn stage wel heel erg kut en dat was ook niet echt goed voor mijn vriendenkring, daar baal ik wel heel erg van.
Wat hebben we geleerd dan ?quote:
nee, heb geen msn op mn stage.. leid me alleen maar af van Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zitten jullie eigenlijk ondertussen ook nog op msn ???
Ikke wel namelijk
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen tot volgende week ik ga dr vandoor![]()
![]()
daaaag!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
![]()
ja dat zal goed in mijn evaluatie staan over wat ik hier geleerd hebquote:
fijn weekeinde en idd tot maandag..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
![]()
Nee hoor, ik wilde eigenlijk huisvrouw worden. Ik wil koekjes bakken en zo. Maar ja, ik heb zo'n hekel aan schoonmaken dat ik wel een goede baan moet hebben om de werkster en de tuinman te betalenquote:
ja joh, gewoon vermelden!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja dat zal goed in mijn evaluatie staan over wat ik hier geleerd heb:P
Prettig weekend!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
![]()
eigen keuze dan dus tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde eigenlijk huisvrouw worden. Ik wil koekjes bakken en zo. Maar ja, ik heb zo'n hekel aan schoonmaken dat ik wel een goede baan moet hebben om de werkster en de tuinman te betalen
Dus het was kiezen tussen dokter of huisvrouw . . . . hmmm hoop keuzes tussenin die je weglaat hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde eigenlijk huisvrouw worden. Ik wil koekjes bakken en zo. Maar ja, ik heb zo'n hekel aan schoonmaken dat ik wel een goede baan moet hebben om de werkster en de tuinman te betalen
Doei, fijn weekend, doe geen gekke dingen en tot maandag!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
![]()
Gekke dingen doe je al genoeg op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doei, fijn weekend, doe geen gekke dingen en tot maandag!
IK ben ook een hypochonder, dus dit was wel handig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus het was kiezen tussen dokter of huisvrouw . . . . hmmm hoop keuzes tussenin die je weglaat hoor
Meer oefenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
tiep tiep tiep ik krijg er pijn van in mijn vingers
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertjequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
tiep tiep tiep ik krijg er pijn van in mijn vingers
blind typen kan ik niet, blind f5 vinden welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef babba_ het volgende:
ik kon al blind typen, maar ik kan nu ook gewoon blind de F5 knop vinden... zouden ze al direct in die cursus moeten integreren trouwens
moedersquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertje
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertje
moedersquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Woon je nog thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kiezen of delenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zo heb ik helemaal geen tijd meer om andere topics in de gaten te houden
wij zijn toch veel leuker en interessanterquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
gewoon snel lezen/snel typenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat delen dat gaat dus amper in dit tempoquote:
Dan blijf je maar lekker hierquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik merk hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat delen dat gaat dus amper in dit tempo
hehe, gewoon geen keusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is nog langzaam hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sneller lezen en sneller typen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel reageren, maar dan staan hier alweer 10+ reacties.
Gewoon reageren op de laatste reactie... en dan langzaam aan omhoog gaan dan leer je om steeds sneller te reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
op z'n minstquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
spammen???? tssssssssssquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is het record topic vol spammen?
Heb geen idee, topics met spam worden altijd vrij snel op slot gegooidquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is het record topic vol spammen?
Deel 23 is ready!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef snellejelle het volgende:
bijna vol vol vol!
idd, wat wij hier doen is educatief verantwoord... of zoietsquote:
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol isquote:
lekker jammiequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
jullie geloven het niet, ik heb vandaag alweer taart gehad!!!
Voordeel van zo'n middelgroot bedrijf, vaak mensen jarig, en nog net niet te veel mensen om voor iedereen taart te halen!!! hmmm!!!!
Ik wil ook taartquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
Voordeel van zo'n middelgroot bedrijf, vaak mensen jarig, en nog net niet te veel mensen om voor iedereen taart te halen!!! hmmm!!!!
grote kans idd jahquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol is![]()
Kom ook een een stukje hier brengen joh, wees eens sociaalquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
natuurrrrrrrrrrrrrrrlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Tembaco3kwart het volgende:
ik loop stage bij super de boer, telt dat ook?
wij zijn goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
ik moet even sms versturen en direct zijn jullie alweer pagina verder
Smsen is zooo 2001quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
Binnen 3 kwartier!! Ik gooi 23 open!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol is![]()
je moet ook niet smssen onder werktijd.. foei!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
het kan nog wel, over 5 minuten is ie wel dicht denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan ik nog posten, of is deze al dicht?
ik ben momenteel niet meer zo sociaal, dat hebben jullie toch wel gemerkt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kom ook een een stukje hier brengen joh, wees eens sociaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |