Prettig weekend!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen tot volgende week ik ga dr vandoor![]()
![]()
eigen keuze dan dus tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde eigenlijk huisvrouw worden. Ik wil koekjes bakken en zo. Maar ja, ik heb zo'n hekel aan schoonmaken dat ik wel een goede baan moet hebben om de werkster en de tuinman te betalen
Dus het was kiezen tussen dokter of huisvrouw . . . . hmmm hoop keuzes tussenin die je weglaat hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde eigenlijk huisvrouw worden. Ik wil koekjes bakken en zo. Maar ja, ik heb zo'n hekel aan schoonmaken dat ik wel een goede baan moet hebben om de werkster en de tuinman te betalen
Doei, fijn weekend, doe geen gekke dingen en tot maandag!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:55 schreef Remzerrr het volgende:
Mensen tot volgende week ik ga dr vandoor![]()
![]()
Gekke dingen doe je al genoeg op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doei, fijn weekend, doe geen gekke dingen en tot maandag!
IK ben ook een hypochonder, dus dit was wel handig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus het was kiezen tussen dokter of huisvrouw . . . . hmmm hoop keuzes tussenin die je weglaat hoor
Meer oefenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
tiep tiep tiep ik krijg er pijn van in mijn vingers
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertjequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
tiep tiep tiep ik krijg er pijn van in mijn vingers
blind typen kan ik niet, blind f5 vinden welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef babba_ het volgende:
ik kon al blind typen, maar ik kan nu ook gewoon blind de F5 knop vinden... zouden ze al direct in die cursus moeten integreren trouwens
moedersquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertje
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad en mijn moeder altijd maar zeggen : Waar moet jij nou moe van zijn, jij zit de hele dag maar een beetje achter je computertje
moedersquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Woon je nog thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kiezen of delenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zo heb ik helemaal geen tijd meer om andere topics in de gaten te houden
wij zijn toch veel leuker en interessanterquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
gewoon snel lezen/snel typenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |