neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?

Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lamequote:

Inderdaad en om elkaar te steunen tijdens dat harde werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzo

en lame dat zijn we nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame

Iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame

Sure, wat geef je ervoor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?

Nou alweer terug ???? dan heb je niet zo heel veel om te lezen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?

Zal dat een record zijn op Fok! ?quote:

Geen stagelopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?

nou ja niks eigenlijk ik verdien hier het minst geloof ik dus zie het maar als een soort van steun aan de minder bedeeldenquote:

Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:

morgen avond naar film en daarna vuurwerk kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:

't is toch erg...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgen![]()

Ga maar naar je boer toequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja niks eigenlijk ik verdien hier het minst geloof ik dus zie het maar als een soort van steun aan de minder bedeelden

ik heb maar n nieuw toetsenbord gepaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
is die F5 toets bij jullie ook al bijna versleten?

ctrl-r gebuik ik.. dan lijkt 't ook nog net alsof ik aan 't typen ben, zelfs f5 vind ik zo nu en dan opvallen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:

Best wel ja eigenlijk mijn hele toetsenbord, die heb ik pas al vervangen omdat de toetsen het niet meer zo soepel dedenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:

quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er morgen ook niet, dagje weg met familie(ja, dat vind ik leuk)

haha, ik heb er alles aan gedaan om m'n dagje met familie te ontlopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:

Moet je Arcee ff vragen, die weet dat soort onzinnige dingen. Anders is het vast iets in ONZ of het vroegere Slowchat forum.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Isabeau kun jij uitzoeken wat het record op fok is voor mensen die het snelste een nieuw topic vol lullen ?

maar niet zo leuk als stagelopen natuurljikquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:

ja inderdaad helemaal met die hand zo naar vorenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
ctrl-r gebuik ik.. dan lijkt 't ook nog net alsof ik aan 't typen ben, zelfs f5 vind ik zo nu en dan opvallen...

Daar zijn we al eens geweest maar daar werden we ook uitgetraptquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je Arcee ff vragen, die weet dat soort onzinnige dingen. Anders is het vast iets in ONZ of het vroegere Slowchat forum.

jaja, ook nog leerzaam dit topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja inderdaad helemaal met die hand zo naar vorenctrl+r da wissik nog nie! ga ik die ook maar af en toe gebruiken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |