Hmm, da's wel een groot voordeel natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leren kennen

Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijstquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
Maar goed dat ik hier van vanochtend ben, anders had ik weer 200+ post. Dan begint het op een verslaving te lijken

en daarna de volgendequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vol vol vol vol! het topic moet vol!

ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Remzerrr het volgende:
Nog een kwartiertje en ik ga dr weer vandoor

Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijst
En trouwens het is toch ook een verslaving ?![]()

afgelopen vrijdag was idd heel erg jah hehequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn hoogste was afgelopen vrijdag toen stond ik op nr 3 van de post lijst
En trouwens het is toch ook een verslaving ?![]()

Oh sorry hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!
Laat mij nou lekker in de ontkenningsfase zitten

Maar de komende dagen kan je afkickenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Neeeeeheee, ik ben niet verslaafd!!!
Laat mij nou lekker in de ontkenningsfase zitten

4 pagina's om te lezen als ie terug komtquote:

Jaa, nog een uurtjequote:

Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de komende dagen kan je afkicken

Je blijft nog maar lekker een uurtje zitten om sociaal te zijnquote:

5, kom op mensen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
4 pagina's om te lezen als ie terug komt![]()

daarom snel doorpostenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]

Fokken heeft geen zin; er is toch niemandquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eig![]()

Moet je meer posten!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil moregn weer in de top vijf staan*) maar dat gaat niet lukken vrees ik

Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik morgen ga doen eig![]()

hehe, ik heb gisteren 2 topics gemist geloof ik.. no way dat ik ga lezenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]

sporten!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!![]()

nepstagiairquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik heb gisteren 2 topics gemist geloof ik.. no way dat ik ga lezen

sjonge jonge jonge jonge, ik ga tenminste uitslapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook niet, ik zou niet weten wat ik de hele dag moest gaan doen zonder Fok!![]()

ik doe mijn best maar jullie hebben al ene flinke voorpsrong omdat ik vandaag wel moet werkenquote:

quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]

Fokken is sporten...je moet snel zijn met je reacties tegenwoordig anders worden mensen ongeduldigquote:

Dat denk jequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fokken heeft geen zin; er is toch niemand

jaaa vier dagen uitslapen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge jonge, ik ga tenminste uitslapen![]()

Idd, snel snel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fokken is sporten...je moet snel zijn met je reacties tegenwoordig anders worden mensen ongeduldig![]()

kan ik 't helpen dat ik bij m'n andere werk word ingepland en geen vrij kon regelenquote:

Ik ben er pas vanaf 12 uur / half 1!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar jullie hebben al ene flinke voorpsrong omdat ik vandaag wel moet werken

Dat had ik vorige week donderdag ook toen was ik dus vrij, ik ff weg toen ik thuis kwam, ik kwam terug... 3 topics verder ineensquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Fisher het volgende:
[..]

Wel dat je niet bijleestquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
kan ik 't helpen dat ik bij m'n andere werk word ingepland en geen vrij kon regelen

Neeequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?

mja, wel leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week donderdag ook toen was ik dus vrij, ik ff weg toen ik thuis kwam, ik kwam terug... 3 topics verder ineens![]()

Kan altijd snellerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |