Slowchatten wij dan ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet zo snel mee slowchatten als jullie doen![]()
Harder je best doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
snel slowchatten, is hier een of andere taalfreak aanwezig die de juiste benaming hiervoor weet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hoe kom je daarbijquote:
slowchatten in dit tempoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jaja t gaat hardquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, even naar de wc. Meteen 3 pagina's verder
Overdrijverquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, even naar de wc. Meteen 3 pagina's verder
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijnquote:
Hier is het nu allemaal lekker snel! Wat een vooruitgang tov vorig netwerkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijn
idd SES is nog nooit zo langzaam geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat klinkt al stukke beter, ik zou ook nog wel harder kunnen als die pagina's wat sneller geladen zouden zijn
Hoe waren je pannenkoeken ?quote:
Weten jullie nog bij deel 13?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd SES is nog nooit zo langzaam geweest
Nee geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
Mensen, ik heb zin om gewoon straalbezopen te zijn.... iemand een remedie daartegen zodat ik niet de drang heb om ook maar manieren te bedenken zodat ik nu aan alcohol kom?
bvd
Tijd verdoen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.
zouden ze daarom gezegd hebben dat wij hier mochten gaan zitten ??? om SES weer een beetje leven in te blazen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd SES is nog nooit zo langzaam geweest
We moeten wel iets doen maar we hebben geen zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.
Fokken dusquote:
vroegah!quote:
Tsja, naar huis dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Droog, heel de dag al (Terneuzen)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek
Tijd verdoen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
vieze motregenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()
laten we het maar weer eens over het weer hebben! Hier op schiphol immer bewolkt!quote:
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leren kennenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()
Dat is ook de bedoeling!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn het gaat nu wel heel erg snel hoor
om 15:38 10(!!!!) berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaad hartstikke gezellig tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leeren kennen
jeps, mis zelfs terwijl ik bijna constant aan 't refreshen benquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |