We moeten wel iets doen maar we hebben geen zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.

Fokken dusquote:

vroegah!quote:

Tsja, naar huis dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()
Maar vervelen jullie je zo erg op je stageplek dan? Ik denk altijd maar: als er niets te doen is, waarom sturen ze je dan niet gewoon naar huisIdioot eigenlijk dat je dan zo je tijd zit te verdoen.

Droog, heel de dag al (Terneuzen)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek

Tijd verdoen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Fastslowchatten![]()

vieze motregenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, hier regent het als een gek

My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()

laten we het maar weer eens over het weer hebben! Hier op schiphol immer bewolkt!quote:

heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leren kennenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tijd verdoen ?
Wij zijn heel erg aan het socializen hoor !!! dat is toch geen tijd verdoen ???![]()

Dat is ook de bedoeling!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn het gaat nu wel heel erg snel hoor

om 15:38 10(!!!!) berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:

Inderdaad hartstikke gezellig tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel erg socializen heb al allemaal nieuwe fokkers leeren kennen

jeps, mis zelfs terwijl ik bijna constant aan 't refreshen benquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |