neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan idd wel heel erg snel...dit topic bestaat niet voor je postaantal hoor. Toch? Toch?!?
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lamequote:
Inderdaad en om elkaar te steunen tijdens dat harde werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet! tis gewoon gezelligheid hierzo
en lame dat zijn we nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed. Was anders wel heel erg lame
Sure, wat geef je ervoor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?
Nou alweer terug ???? dan heb je niet zo heel veel om te lezen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand een cursus speedreading voor mij in de aanbieding?
Zal dat een record zijn op Fok! ?quote:
Geen stagelopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
nou ja niks eigenlijk ik verdien hier het minst geloof ik dus zie het maar als een soort van steun aan de minder bedeeldenquote:
Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
morgen avond naar film en daarna vuurwerk kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
't is toch erg...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zou ik niet weten wat ik moest doen nou er niemand op Fok! komt morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |