Ja, dat delen dat gaat dus amper in dit tempoquote:
Dan blijf je maar lekker hierquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zo heb ik helemaal geen tijd meer om andere topics in de gaten te houden
Ik merk hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat delen dat gaat dus amper in dit tempo
hehe, gewoon geen keusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is nog langzaam hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sneller lezen en sneller typen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel reageren, maar dan staan hier alweer 10+ reacties.
Gewoon reageren op de laatste reactie... en dan langzaam aan omhoog gaan dan leer je om steeds sneller te reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
op z'n minstquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
spammen???? tssssssssssquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is het record topic vol spammen?
Heb geen idee, topics met spam worden altijd vrij snel op slot gegooidquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is het record topic vol spammen?
Deel 23 is ready!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef snellejelle het volgende:
bijna vol vol vol!
idd, wat wij hier doen is educatief verantwoord... of zoietsquote:
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol isquote:
lekker jammiequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
jullie geloven het niet, ik heb vandaag alweer taart gehad!!!
Voordeel van zo'n middelgroot bedrijf, vaak mensen jarig, en nog net niet te veel mensen om voor iedereen taart te halen!!! hmmm!!!!
Ik wil ook taartquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
Voordeel van zo'n middelgroot bedrijf, vaak mensen jarig, en nog net niet te veel mensen om voor iedereen taart te halen!!! hmmm!!!!
grote kans idd jahquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol is![]()
Kom ook een een stukje hier brengen joh, wees eens sociaalquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
natuurrrrrrrrrrrrrrrlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Tembaco3kwart het volgende:
ik loop stage bij super de boer, telt dat ook?
wij zijn goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
ik moet even sms versturen en direct zijn jullie alweer pagina verder
Smsen is zooo 2001quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
Binnen 3 kwartier!! Ik gooi 23 open!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deel 22 gaat de geschiedenisboeken in als snelste stagiaire topic wat vol is![]()
je moet ook niet smssen onder werktijd.. foei!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:
het kan nog wel, over 5 minuten is ie wel dicht denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:06 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan ik nog posten, of is deze al dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |