quote:AT5: Akkoord De Ridder is niet waar
Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 hebben zowel de zaakwaarnemer als Ajax directeur Van Eijden ontkent dat er sprake is van een akkoord tussen Ajax en Tottenham Hotspur over een transfer van Daniel de Ridder. The Sun had dat vanmorgen gemeld.
Op zich heb je wel gelijk hoor, Daggla, maar 't zijn vrij elementaire dingen die je Charisteas niet ziet doen waar je je zorgen over moet maken. Positioneel is 't een ramp, daarnaast speelt 'ie niet echt mee als 'ie de bal niet heeft (hij loopt de gaten ook niet in) en als 'ie eens een hoop ruimte is maakt 'ie bijna altijd de verkeerde keuze. Kijk, fouten maken vind ik niet erg. Hij heeft wel wat kansen gemist die in principe intikkertjes waren. Prima, heb ze er liever in maar met wat zelfvertrouwen komt dat vanzelf wel. Het punt is dat ik 'm dingen zie doen waarbij zelfvertrouwen 'm niet zal helpen, en daar maak ik me zorgen over.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld Bennie, beetje voorbarig om hem nu al helemaal af te schrijven, niet?
Zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de verkopen in de zomerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel geld heeft ajax eigenlijk te besteden voor transfers deze zomer?
Hangt weer af van de extra pensioenpremie die we aan Arie moeten betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel geld heeft ajax eigenlijk te besteden voor transfers deze zomer?
Ik geloof er niet in, er is namelijk een bepaalde reden geweest dat het eerder afgeschaft is. (of je het er nu mee eens bent of niet).quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zoveel mogelijk Nederlanders proberen te houden, als de UEFA over een jaar of twee onverhoopt besluit het maximum aantal buitenlanders te stellen op twee of drie,.........
Behalve de Ridder zou ik niemand van bovengenoemden laten gaan, maar ja dat ben ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar en de Jong zou heel naar zijn om te missen, Maxwell speelt al een seizoen slecht, dus die zal ik ook niet missen. Trabelsi wel, maar goed, daarvan was allang bekend dat ie weg zou gaan.
vd Vaart, ach, hij mag wel blijven in de hoop dat hij weer zijn oude niveau zal halen, maar niet ten koste van alles. Galasek is wel een lekker rustpunt vaak. De Ridder viel me ook wel wat tegen de laatste keer, maar goed, dat is wel zo'n speler die gaat groeien en we over 2 jaar weer terug willen hebben voor veel geld.
Die schwung kan worden gebracht door Maduro en/of De Jongquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Galásek is een rustpunt omdat hij het tempo niet aankan en alles breed speelt.... Meer schwung op die positie.
Nee dan krijg je situaties zoals tegen AZ.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Precies, dus mis je Tomás niet.
De eerste wedstrijden deed ie dat nou juist prima, dus het zit er echt wel in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk hoor, Daggla, maar 't zijn vrij elementaire dingen die je Charisteas niet ziet doen waar je je zorgen over moet maken. Positioneel is 't een ramp, daarnaast speelt 'ie niet echt mee als 'ie de bal niet heeft (hij loopt de gaten ook niet in) en als 'ie eens een hoop ruimte is maakt 'ie bijna altijd de verkeerde keuze. Kijk, fouten maken vind ik niet erg. Hij heeft wel wat kansen gemist die in principe intikkertjes waren. Prima, heb ze er liever in maar met wat zelfvertrouwen komt dat vanzelf wel. Het punt is dat ik 'm dingen zie doen waarbij zelfvertrouwen 'm niet zal helpen, en daar maak ik me zorgen over.
Maduro maakt één keer een fout, maar als een defensie goed staat, kan die bal ook niet door het midden gespeeld worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee dan krijg je situaties zoals tegen AZ.
Maduro verliest de bal op het middenveld, AZ scoort!
Om die reden moet Galasek in het veld staan, die ziet dat, die coacht dat en die loop op de goede plek. Galasek kan een goede leermeester zijn voor Maduro. Dan heb ik het over positiespel en overzicht!
Ik weet het ook nog niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden deed ie dat nou juist prima, dus het zit er echt wel in.
Dit was een individuele fout die ook Galasek kan overkomen....quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee dan krijg je situaties zoals tegen AZ.
Maduro verliest de bal op het middenveld, AZ scoort!
Om die reden moet Galasek in het veld staan, die ziet dat, die coacht dat en die loop op de goede plek. Galasek kan een goede leermeester zijn voor Maduro. Dan heb ik het over positiespel en overzicht!
Ach, een goal en een assist in de laatste wedstrijd. En ook de 2 invalbeurten waren wel sterk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet hoor.
In het begin zag je hem knappe dingen doen (overigens wel veel te weinig), maar de laatste wedstrijden zit er werkelijk waar helemaal niets in!!!!!!
Galasek speelt zo, omdat hij dat moet doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maduro maakt één keer een fout, maar als een defensie goed staat, kan die bal ook niet door het midden gespeeld worden.
Galásek haalt elk tempo uit de ploeg. Ajax wil toch dominant voetbal spelen? Dat is onmogelijk met Galásek op het middenveld.
zZ een fout overkomt Galasek juist niet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:46 schreef BZ het volgende:
[..]
Dit was een individuele fout die ook Galasek kan overkomen....
Je wilt dus met vier middenvelders gaan spelen.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Galasek speelt zo, omdat hij dat moet doen.
Ik heb hem in tijden dat het bij Ajax beter liep vaak genoeg offensiever zien spelen.
Zonder de controlerende middenvelder Galasek is Ajax op het middenveld zeer kwetsbaar.
En Ajax kan echt wel domineren met Galasek in de ploeg, hij heeft genoeg overzicht om het spel te kunnen verdelen, laat de offensieve instelling maar aan Maduro/Pienaar/de Jong/Sneijder over!
Dat zou ook een goede reden kunnen zijn......quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, een goal en een assist in de laatste wedstrijd. En ook de 2 invalbeurten waren wel sterk.
Vergeet echter niet dat het hele team kut draaide, niet alleen hij.
Ik noemde gewoon wat namen.......quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef BZ het volgende:
[..]
Je wilt dus met vier middenvelders gaan spelen.....
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind het toch wel fijn om Galasek nog achter de hand te houden..
Idd als stand-in voor Maduroquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:53 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind het toch wel fijn om Galasek nog achter de hand te houden..
En stel Maduro en nog een centrale verdediger/back raken geblesseerd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag Galasek weg...
Met Maduro spelen we ook 4-3-3 met de punt naar achteren. Daar kan je echt nog wel probleemloos Galasek neerzetten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef twi het volgende:
4-3-3 met Galasek kan niet, en het materiaal begint na 3 jaar weer eens meer te neigen naar 4-3-3. We hadden 3 jaar lang 4-4-2 moeten spelen terwijl we het materiaal er niet voor hadden, nu begint het dankzij De Jong, Maduro en de invulling van Pienaar op rechtshalf of rechtsbuiten weer wat meer richting 4-3-3 te neigen en dan komen we weer met Galasek opdraven. Galasek kan het spel niet verdelen, da's een stofzuiger die ballen inlevert bij creatievere spelers als Sneijder, Pienaar en van der Vaart. En ik zie al die namen toch liever in de basis dan Galasek.
quote:Woensdag 4 mei - Danny Blind: 'Ik hoef Frank de Boer niet terug'
Danny Blind meldt dat hij Frank de Boer niet heeft gevraagd terug te keren naar Ajax, waarmee hij het tegendeel van Cohen zijn uitspraak bewijst. Dit valt te lezen in de Voetbal International van vandaag.
Zaakwaarnemer Rob Cohen heeft onlangs namelijk door laten schemeren dat Blind contact zou hebben gezocht met de ex-Ajacied. 'Absolute onzin', maakte Blind vervolgens duidelijk. 'Als hoofd opleidingen is Frank wel naar ons toegeweest voor een stageplaats, daar hebben wij wel positief op gereageerd'. Nadat Blind de wedstrijd Vitesse - RKC heeft gezien is het inmiddels wel duidelijk Vermaelen zijn voorkeur verdient.
Obodaiquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef Kang-He het volgende:
[..]
En stel Maduro en nog een centrale verdediger/back raken geblesseerd?
Terrecht natuurlijk, de Boer is al een poos niet goed genoeg meer. Vermaelen vond ik altijd al wel een aardige verdediger.quote:
Klopt. Al zie ik het meer als een bevestiging dat de Boer afgeschreven isquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Terrecht natuurlijk, de Boer is al een poos niet goed genoeg meer. Vermaelen vond ik altijd al wel een aardige verdediger.
In de Allsvenskan speel je maximaal 26 duels.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je in godsnaam met 14 treffers topscorer van de competitie worden?
en hoezo is ie verhuurd?
ok, zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de Allsvenskan speel je maximaal 26 duels.
Weten hun ook eens hoe het voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
quote:Woensdag 4 mei - De Ridder: 'Ik geloof nog in mijn kwaliteiten'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 18.55u GMT+01.00, Sportweek)
Daniel de Ridder zegt in een interview met de Sportweek dat hij nog steeds gelooft in zijn kwaliteiten. Volgens de Amsterdammer is hij de afgelopen jaren behoorlijk 'harder' geworden. (foto: Redactie AS | SV)
'Ik ben geen kleine jongen meer. Nu ben ik een kerel, een strijder. Ik zal niet opgeven, want ik geloof in mijn kwaliteiten. Gaat het niet rechtsom, dan linksom, maar ik ga er heen', aldus de voetballer.
De Ridder schets voor zichzelf drie scenario's. Hij vertrekt bij Ajax en gaat naar een middelmatige club om veel te spelen, of hij zoekt een topclub en probeert het a la Van Persie. En tot slot kan hij er nog voor kiezen om bij Ajax te blijven.
quote:Blind: De Boer niet gepolst
Danny Blind ontkent in Voetbal International dat hij onlangs contact heeft gehad met Frank de Boer. De Ajax coach liet weten enkele maanden geleden gesproken te hebben met De Boer over een mogelijke stage bij Ajax in verband met de cursus Coach Betaald Voetbal. Nadien zou niet meer gesproken zijn. Frank de Boer zal volgens Blind zeker niet als speler naar Ajax komen.
Ken hem nou niet echt goed. Is het watquote:4/5/2005 - VI: Boerrigter tekent voor drie jaar
(Gepost door RvN)
Het gerucht ging al langer. Voetbal International meldt in haar papieren uitgave dat FC Twente jeugdspeler Derk Boerrigter inmiddels een contract voor drie seizoenen heeft bij Ajax. De 18-jarige linksbuiten stond ook in de belangstelling van PSV.
quote:5/5/2005 - Record Van der Sar blijft in stand
(Gepost door RvN)
De vroege goal van Ji-sung Park bij PSV-AC Milan zorgde ervoor dat het record van Ajax en Edwin van der Sar als langst ongeslagen club en doelman in de Champions League in stand bleeft. Dida had het record na ruim 7 wedstrijden zonder tegendoelpunt kunnen overnemen, indien hij zijn doel tot de rust schoon had weten te houden. Park brak echter na zeven duels de reeks, waarmee het record in Amsterdamse handen blijft.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef JaWi het volgende:
Laten we het verder over Ajax hebben.
En dan maar eens met 1-0 van die Italianen winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef Nashje het volgende:
Mooie avond, al moet ik wel even terug denken aan onze CL tijd tegen Milan
Volgend seizoen, staan wij er weer!
En er is een verschil tussen jennen en puur flamen en trollen. Ik kan een glimlachje soms ook niet onderdrukken als psv of f'noord ergens verliest, en ik pest ook graag. Maar ik kan ook tegen pesten, relativeren is voor heel veel mensen heel lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik vind het als PSV supporter echt tof hoe de meeste Ajacieden (enkeling daargelaten) meeleven met PSV. Zo hoor je in het voetbal met elkaar om te gaan!
Daar komt bij dat jullie waarschijnlijk precies weten hoe het is om tegen die klote-Milanezen te moeten spelen![]()
Bijna alle troll-reacties kwamen uit Rotterdam, wat ook wel te verklaren is want een kinderhand is snel gevuld.
Tuurlijk, dat schoot door ieders hoofd toen de goal in de 1e minuut blessuretijd viel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Matige Italianen als Ambrosini gaan liever naar Sampdoria of Udinese dan naar Ajax.quote:
Boerrigter is zeker weten een groot talent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Boerrigter, is dat zo'n talent dat PSV daar ook al achteraan zat ? Ik zie hem zelden voorbij komen in A-jeugd-verslagen en jeugdinterlands als een bijzondere speler.
Geen van beiden. Er tussen in denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Een Hoekstra/Mitea-geval of een Robben...
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me weinig Spaanse, Italiaanse of engelse voetballers in de HCE herinneren eigenlijk. Zelfs de kleinere clubs daar betalen al snel meer dan wij.
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?
quote:Ook een terugkeer bij Ajax is niet aan de orde. 'Ik ben twaalf jaar geleden bij Ajax vertrokken. Veel dingen zijn veranderd, veel mensen zijn vertrokken. Er zijn nu veel nieuwe gezichten', vertelt de 35-jarige aanvaller. 'Om op mijn leeftijd terug te gaan naar een minder hoogstaande competitie zou erg moeilijk zijn, zeker als je nog op het hoogste niveau kan meedoen.'
Voor het Ajax hart jammer, maar ik snap het wel van hem. je gaat niet je laatste jaar weer tegen die kleintjes spelen als je nog tegen ManU en chelsea kan schitteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ajax had Dick en Stapleton, die was weliswaar Ier. Feyenoord heeft met Farrington aangerommeld. Verder zullen er weinig zijn.
Bergkamp sluit een terugkeer uit:
[..]
Dat was in een andere tijd. In de toekomst zal zoiets denk ik bijna niet meer voor komen. Met name Spanjaarden en Italianen; Die spelen liever voor Malaga en Albacete dan voor PSV en Ajax.quote:
Opzich vreemd, bij Ajax en psv kan je vaak nog CL spelen, en dat wil iedere speler toch??quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was in een andere tijd. In de toekomst zal zoiets denk ik bijna niet meer voor komen. Met name Spanjaarden en Italianen; Die spelen liever voor Malaga en Albacete dan voor PSV en Ajax.
Italianen en Spanjaarden blijven liever in hun eigen land dan dat ze Europees voetbal mogen spelen in Duitsland, Frankrijk of Nederland. Engeland is een uitzondering, maar ook daar weten zij vaak niet te aarden. Waarom denk je dat Totti, Maldini, Nesta, Raúl en Canizares altijd in hun eigen land zijn gebleven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich vreemd, bij Ajax en psv kan je vaak nog CL spelen, en dat wil iedere speler toch??
Tuurlijk, maar psv en Ajax zouden toch in de buurt moeten kunnen komen van (bv) albacete? EN als speler zou IK de afweging wel maken tussen 750.000 en 1 miljoen en dan Europees je in de kijker spelen en dan alsog dat grote geld pakken na 1-2 jaar....quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Spelers van het kaliber Farrington zouden naar De Kuip komen kruipen, zelfs nu nog.
En Heatwave, het gaat ook om centen.
En er is maar één manier om dat te veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Albacete, okee. Maar daar lopen nou niet direct spelers die weer zo goed zijn dat ze Ajax of PSV versterken. Dan moet je toch richting middenmoot en die verdienen gewoon veel meer. Bovendien spreekt onze competitie niet aan. Ajax of PSV wordt kampioen, in Den Bosch win je altijd met 8-0 enzovoort.
Is ook zo. maar dan nog, een beetje sportman wil op het hoogste niveau uitkomen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Albacete, okee. Maar daar lopen nou niet direct spelers die weer zo goed zijn dat ze Ajax of PSV versterken. Dan moet je toch richting middenmoot en die verdienen gewoon veel meer. Bovendien spreekt onze competitie niet aan. Ajax of PSV wordt kampioen, in Den Bosch win je altijd met 8-0 enzovoort.
Daarom moeten de topclubs proberen om zwakkere broeders structureel sterker te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Dan is de vraag: wegen 6 tot 10 CL-duels op tegen 38 duels in de PD?
Een scout als Piet de Visser ziet behalve de "bombers" ook mindere goden die vele malen beter zijn dan Peter Wisgerhof en Gregor van Dijk. Waarom zouden spelers van het niveau Zaragoza niet in een vroeg stadium door clubs als De Graafschap en NEC gescout kunnen worden? NEC heeft bijv. Barreto en Niedzielan weten te strikken, maar met hulp van de scout-ervaring van de topclubs zouden dat er nog veel meer kunnen worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Hoe? De topclubs raken zelf spelers al zo snel kwijt dat ze zelf met materiaal moeten werken dat topclub-onwaardig is. Zie Ajax met Sikora, Soetaers, Anastasiou... Zie PSV met Sibon, Lucius, Vogel enzovoort.
Goed plan.quote:5/5/2005 - Zaakwaarnemer Jansen: Ajax wil De Ridder verhuren
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Karel Jansen liet tegenover Skysports weten dat Ajax Daniel de Ridder alleen zou willen verhuren omdat de club nog steeds veel verwachtingen heeft van de rechtsbuiten. "Het ideale scenario voor Daniel is een vertrek op huurbasis voor een seizoen en zijn voorkeur gaat uit naar Engeland. Hij houdt van de Engelse mentaliteit en wil ten minste een seizoen de Premiership ervaren."
Gehavend of niet, winnen doen ze al weken niet meer.quote:5/5/2005 - Zwaar gehavend Jong Ajax gelijk in Enschede
(Gepost door RvN)
Een zwaar gehavend Jong Ajax heeft donderdagmiddag in het Arke Stadion met 0-0 gelijkgespeeld tegen Jong FC Twente. Coach John van den brom kon om meerdere redenen nauwelijks een volwaardig Jong Ajax op de been brengen. Hij moest zijn ploeg dan ook een compliment geven voor de fantastische inzet van zijn spelers. Ajax speelde met drie spelers van de amateurs van Zaterdag 1 (Tosch, Blankendal en Geestman) en vier spelers uit de A1 (Schilder, Yildirim, Koenders en Sterk).
In de laatste fase van het duel waren er aan beide kansen grote kansen te noteren. Zo werd een lvensgrote kans van FC Twente onterecht vanwege buitenspel afgekeurd. Aan de andere kant schoot Aborah in de laatste minuut op de lat en werd er uit de rebound ook niet gescoord.
De voorsprong op Jong Feyenoord is nu geslonken tot twee punten. beide ploegen hebben nu nog twee duels te gaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:01 schreef VoreG het volgende:
Zul je zien dat ze het nog verspelen ook...
Als De Ridder tijdens zijn verhuur uitblinkt, dan denk je toch niet dat hij nog te behouden is voor Ajax he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Goed plan om De Ridder te verhuren, en zo voor Ajax te behouden. Ik verwacht nog vrij veel van die jongen, en ik zou het uiterst zonde vinden als Ajax zo'n talentvolle jongen als snel van de hand zouden doen.
Ja, ik hoop dat hij daarom ook niet uitblinktquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als De Ridder tijdens zijn verhuur uitblinkt, dan denk je toch niet dat hij nog te behouden is voor Ajax he?
Kan ik me heel goed voorstellen, dat heb ik nu ook bij Vonlanthen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat hij daarom ook niet uitblinkt![]()
Spurs misschien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Hangt er vanaf waar hij gaat ballen...
dat is een heel goed idee.quote:
regelmatig? hoeveel wedstrijden is hij in de basis gestart dan? volgens mij 1 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Zo dom vind ik 't niet. Toen Rosales er nog niet was speelde ie regelmatig, net als De Mul, geloof ik.
In de winterstop zou het wat logischer zijn, maarja ik ben blij dat ze het nu alsnog doen en niet meteen verkopen.
Doen ze bij Ajax haast nooit. Verhuren is meestal het begin van het einde voor een speler van Ajax.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hadden hem idd eerder moeten verhuren.
Mits je de jongen na terugkeer een eerlijke kans geeft
Maar dat wisten we al.quote:5/5/2005 - 'Ajax leidt meeste spelers op in Europa'
(Gepost door RvN)
BRON: Kataweb
Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46 spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Zou wel mooi zijn als er ook een overzichtje van stond. Seedorf en Davids weet iedereen wel, maar wie dan allemaal nog meer?quote:
Kluivert, Bergkamp...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als er ook een overzichtje van stond. Seedorf en Davids weet iedereen wel, maar wie dan allemaal nog meer?
?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef tha_dark het volgende:
Stam, Nistelrooij, Robben, Zenden, Hasselbaink....
Die hebben pas echt leren voetballen toen ze tegen een team als Ajax speelden. Oke, oke, Hasselbaink heeft nooit leren voetballenquote:
Hasselbaink is beter dan elke spits in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die hebben pas echt leren voetballen toen ze tegen een team als Ajax speelden. Oke, oke, Hasselbaink heeft nooit leren voetballen
Van Ajax Netwerk...quote:'Ajax leidt meeste spelers op in Europa'
Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46 spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Geen portugezen hierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Miguel García wel een goede vervanger voor Trabelsi zou zijn.
20 jaar en zaterdag al 100 wedstrijden in Ajax 1.quote:Jubileumduel voor Wesley Sneijder
Wesley Sneijder kan zaterdag tegen RKC zijn honderdste officiële wedstrijd voor Ajax spelen.
De middenvelder debuteerde op 2 februari in de competitiewedstrijd bij Willem II. Sneijder kwam tot nu toe in 75 competitiewedstrijden, 16 Europese wedstrijden en 7 bekerduels in actie voor de Amsterdammers
Dit seizoen speelde Sneijder tot nu toe 28 competitieduels. De international maakte daarin zeven doelpunten en is daarmee topscorer van Ajax.
Een verkapte rechtsbuiten en een pure rechtsbuiten. verhuur De Ridder en het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doen ze bij Ajax haast nooit. Verhuren is meestal het begin van het einde voor een speler van Ajax.
Twee uitzonderingen komen in me op. Louis van Gaal met Ronald de Boer en Co Adriaanse met Andy van der Meyde.
Inderdaad. Wellicht dat we dan wel de drie punten binnenhalen bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een verkapte rechtsbuiten en een pure rechtsbuiten. verhuur De Ridder en het komt helemaal goed![]()
Op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef P0RN0STAR het volgende:
[[url=http://img53.echo.cx/img53/4712/ajaxlogo2tg.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het échte Ajax-logo, om naar Ajaxlogo.nl te gaan! Dinsdag 10 mei 2005 zal alles worden rechtgezet...
(is overigens geen spam)
glas-sekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Galásek is voor de verandering een keer geblesseerd. Speelt dus niet mee tegen RKC.
Gewoon een leuke anekdotequote:
Zozo wat een uitgesproken en ongenuanceerde mening van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Weg met die gast! Zie ook mijn column morgen.
"Are you watching Amsterdam"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
Het zegt mij imo wat meer over jouw IQ om er zo op in te gaan......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Gewoon een leuke anekdote
Daarnaast een bewijs voor me dat sommige voetbalsupporters echt een i.q. van 12 van hebben![]()
Ja dat vind ik ook triest om te zingen hoor, PSV moet nodig af van het Calimero-imago maar dat zal niet lukken zolang deze liederen worden gezongen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het zegt mij imo wat meer over jouw IQ om er zo op in te gaan......
Je mag zingen wat je wil, ik stoor me er niet aan. Ik sta erboven. Maar blijf alstjeblieft in het o zo gezellige Brabant en trek niet in het weekend massaal hier heen. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook triest om te zingen hoor, PSV moet nodig af van het Calimero-imago maar dat zal niet lukken zolang deze liederen worden gezongen.
PSV is gewoonweg niet meer het kleine broertje in de top 3, die eer komt Feyenoord toe.
Wat is er precies ludiek aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.
Je weet dat ze je aan het uitlokken zijn, ga er dan gewoon niet op in. En doe desnoods of je niks van voetbal weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.
Dat is het toppunt van het trieste Calimero-dom. Wat Amsterdam denkt is kennelijk belangrijker dan het eigen succes...quote:
Vertel jij dat dan ook aan de Amsterdammers die in de weekenden naar Eindhoven komen vanwege het Stratumseind?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef gras het volgende:
[..]
Je mag zingen wat je wil, ik stoor me er niet aan. Ik sta erboven. Maar blijf alstjeblieft in het o zo gezellige Brabant en trek niet in het weekend massaal hier heen. Bij voorbaat dank.
Heb alleen maar uitgesproken meningen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:23 schreef gras het volgende:
[..]
Zozo wat een uitgesproken en ongenuanceerde mening van je.
quote:7/5/2005 - De Jong twijfelt, maar niet over PSV; Pienaar denkt aan contractverlenging.
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Nigel de Jong heeft in een interview met het Algemeen Dagblad laten weten nooit naar PSV te zullen gaan. "Over PSV kan ik duidelijk zijn. Wat er ook gebeurt, ik ga niet naar PSV. Punt. Nooit." Over een langer verblijf bij Ajax twijfelt hij echter sterk. "Manchester United is misschien wel de grootste club ter wereld. Maar ik hou alles nog open. Ik ben er nog niet uit of ik bijteken bij Ajax. Over de gesprekken kan ik niet zoveel zeggen."
Pienaar liet weten voorlopig te willen blijven, maar niets te willen uitsluiten. "PSV? Ik wil hier voorlopig blijven, maar je moet nooit nooit zeggen in het leven."
"De kans is groot dat ik bijteken. Dit seizoen heb ik veel wedstrijden gemist door blessures en in z'n geheel hebben we gewoon moeizaam gedraaid. Ik ben nog niet klaar bij Ajax."
Raffiequote:7/5/2005 - Van der Vaart lacht om verhalen op internet
(Gepost door RvN)
In zijn exclusieve column in De Telegraaf laat Rafael van der Vaart weten te lachen om de verhalen op internet. "Op internet verschenen de afgelopen weken de wildste verhalen. Ik zou al een huis hebben bekeken in Nuenen en een tandarts en huisarts hebben gezocht in Geldrop. Dat kon niets anders betekenen dan dat ik naar PSV zou gaan. Ik heb er hartelijk om gelachen. Hoewel het natuurlijk triest is dat iedereen zo maar iets kan schrijven."
Het kan dus óók betekenen dat Sylvie terug wil naar Brabant inderdaad en dat zijn komst naar PSV daar niets mee te maken heeft. Hijzelf wil wel bij PSV voetballen, maar blijft liever in de buurt van Amsterdam wonen. Een direct verband tussen de bezoekjes en het huis en PSV is er dus niet. Eigenlijk staat er dus niks:{ Toch maar eens de hele column posten dan!quote:
Opstelling volgens het Parool. De Ridder krijgt dus een kans vanavond.quote:Vermoedelijke opstelling:
Vonk;
Trabelsi, Maduro, Grygera, Escude;
De Jong, Pienaar, Sneijder;
De Ridder, Charisteas en Babel.
En weer eens met een echte 10.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Opstelling volgens het Parool. De Ridder krijgt dus een kans vanavond.
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.quote:7/5/2005 - Van der Vaart lacht om verhalen op internet
(Gepost door RvN)
In zijn exclusieve column in De Telegraaf laat Rafael van der Vaart weten te lachen om de verhalen op internet. "Op internet verschenen de afgelopen weken de wildste verhalen. Ik zou al een huis hebben bekeken in Nuenen en een tandarts en huisarts hebben gezocht in Geldrop. Dat kon niets anders betekenen dan dat ik naar PSV zou gaan. Ik heb er hartelijk om gelachen. Hoewel het natuurlijk triest is dat iedereen zo maar iets kan schrijven."
Idd, laat die psv'ertjes maar lekker blijven dromenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.
Raffie
![]()
dat je geen 4 pagina's gaat lezen om te kijken of een bericht er al staat dat snap ik nog, maar dit bericht staat zelfs al op deze paginaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.
Raffie
![]()
Oeps!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat je geen 4 pagina's gaat lezen om te kijken of een bericht er al staat dat snap ik nog, maar dit bericht staat zelfs al op deze pagina![]()
Jup Feijenoord verloor met 2-1 van de Twente/Heracles combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef F1Bas het volgende:
Ik lees net ergens dat Ajax A1 weer eerste staat door 2-3 overwinning op Utrecht en Feyenoord heeft verloren van Heracles.
Nog 1 wedstrijd te gaan, dus dat moet nu wel lukken.
Wat vreselijk suggestief stelt die Jansma zijn vragen zeg...de Jong heeft kenbaar gemaakt zich beter op het middenveld te voelen; die Jansma maakt ervan dat Nigel dat eistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
De Jong is sowieso een toffe gozer, elk interview is leuk
Dat zijn juist de vragen waarop het antwoord interessant is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef BennieK het volgende:
[..]
Wat vreselijk suggestief stelt die Jansma zijn vragen zeg...de Jong heeft kenbaar gemaakt zich beter op het middenveld te voelen; die Jansma maakt ervan dat Nigel dat eist
oprotten met dit soort kneus journalisten![]()
Was een beetje saaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk?
Uitblinkers? Tegenvallers?
Een echte spits dusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef Bananenman het volgende:
Overigens scoorde Charisteas mooi. Was de hele wedstrijd kut maar hij scoorde wel mooi![]()
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Interquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Wat was die verdediging weer aan het klunzen zeg.Het is dat RKC niet wilde winnen.
Je kunt Maduro centraal zetten. Linkspoot erbij, gefixt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Inter![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Inter![]()
waarschijnlijk he...denkt Blind ook zo simpel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt Maduro centraal zetten. Linkspoot erbij, gefixt.
Wat is er dan mis mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:56 schreef BennieK het volgende:
waarschijnlijk he...denkt Blind ook zo simpel.
belooft nog wat voor volgend seizoen![]()
quote:Ajax contracteert Derk Boerrigter
Amsterdam, 7 mei 2005
Ajax heeft zich versterkt met Derk Boerrigter. De 18-jarige linksbuiten komt per 1 juli 2005 over van FC Twente en tekent voor twee jaar bij de Amsterdamse club.
Derk Boerrigter (16 oktober 1986) wordt toegevoegd aan het Jong Ajax van trainer John van den Brom. Sinds kort komt Boerrigter uit voor Oranje onder 19 jaar. De linksbuiten stond in de belangstelling van enkele Nederlandse en Duitse topclubs. Boerrigter, die met voetballen begon bij Quick ’20 uit Oldenzaal en sinds zijn twaalfde jaar bij FC Twente speelt, sluit zich aan bij Jong Ajax als de Amsterdamse Beloften de training hervatten na de zomerstop.
Frank en Ronald vergeten?quote:
Liever niet met Chelsea, maar die Alcides is al eens voorbij gekomen (in de tijd dat Escudé werd gehaald geloof ik). Misschien een optie om hem te halen als (extra) verdediger. Iemand die meer weet over Alcides?quote:In de Amsterdamse krant Het Parool staat dat Ajax en Chelsea al een tijdje plannen hebben om samen in Afrika te gaan scouten. Dit weet het dagblad te citeren in de papieren versie vandaag.
De clubs zouden dan Ajax Cape Town, momenteel satellietclub van Ajax, als uitvalsbasis gebruiken. Echter, de plannen staan 'op een laag pitje'. Ook bevestigt de krant dat Ajax en Chelsea plannen hadden om de Braziliaan Alcides een paar jaar in Amsterdam te laten voetballen op huurbasis.
De puntenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Nee. Wat is er dan veranderd ten opzichte van Koeman?
Dat valt ook wel mee hoor! Enkel tegen Feyenoord wist Blind wel te winnen. Koeman had een gelijkspel. Voor de rest precies hetzelfde!quote:
Ja, precies! Zo gaat dan ook het kampioenschap van PSV de boeken in!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef gr8w8 het volgende:
De punten zijn er, maar daar is dan ook alles me gezegd helaas.
Troost je maar met die waanbeelden idd.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:58 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, precies! Zo gaat dan ook het kampioenschap van PSV de boeken in!
Spelers die vertrouwen krijgen en dan misschien toch nog wel een paar jaartjes willen blijven. Als Koeman er nu nog had gezeten tekent er niemand bij.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, eerlijk gezegd. Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Het is ook dezelfde groep, dus wat zou er nu echt moeten veranderen, misschien met 2-3 spelers erbij en wat overbodige spelers weg, volgend seizoen opnieuw beginnen want het enige wat je nu kan doen is winnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, eerlijk gezegd. Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.
idd mooi doelpunt al had hij natuurlijk wel geluk dat Vermaelen op zo'n hakker werdt gelopen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef VoreG het volgende:
Mooi doelpunt trouwens van harry, hij kan het wel
Je bedoelt de terugkeer van het enige echte Ajax logo, neem ik aan?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.
Oja, dat ook ja! Ben wel benieuwd hoe dat gaat, of het bestuur zich echt onsterfelijk maakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de terugkeer van het enige echte Ajax logo, neem ik aan?
en onder Koeman zijn ze de afgelopen jaren alleen maar slechter gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BennieK het volgende:
Wat ik wel goed vindt aan Blind is dat hij echt overkomt alsof hij erin gelooft...bij Koeman heb ik dat idee nooit gehad
Het hele 2de draait op dit moment voor geen meter.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe doet Tiberkanine het in het 2e?
Koeman is te lang blijven zitten, het had nog best gekund maar dan had er al voor de winterstop ingegrepen moeten worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch knap, had niemand na de nederlagen kort na de winter verwacht. Aan de andere kant, voor het seizoen dachten we allemaal aan de titel en na de zege in Utrecht misschien ook nog een beetje...
Voorronde CL, dat is momenteel het enige dat zeker is.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Radegast het volgende:
Maar gelukkig volgend jaar CL, da's het belangrijkste!
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef VoreG het volgende:
2e plek is zeker, jammer. Maar ook tijdens de slechte jaren ben ik Ajacied
Inderdaad, drie maanden terug had ik daar al niet meer op gerekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Voorronde CL moet je altijd afwachten wie je loot, maar het is in elk geval iets.
Daar gaan we toch wel vanuit... Want wij zijn Ajax... Wij zijn de beste!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
wat een pessimist ben jij in je posts.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
vond dit eigenlijk een van zijn slechtste wedstrijdenquote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer een prima wedstrijd van Harry. Weer een goal en weer een assist..
Die jongen komt er wel..
Een assist? Van welke goal dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer een prima wedstrijd van Harry. Weer een goal en weer een assist..
Die jongen komt er wel..
Nee, hij speelde best aardig. Tussen Utrecht en gisteren was 'ie inderdaad waardeloos.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas was toch gewoon waardeloos, zoals altijd?
Hoe zit het eigenlik met jou? Hoe komt het dat jij in ieder Ajax topic moet lopen zeiken en meer negatieve posts ten opzicht van Ajax plaatst dan dat je positieve post van je eigen team plaatst in de daarvoor bestemde topics?quote:
quote:Wamberto spreekt wensen uit
De grootste wens van oud-Ajacied Wamberto (30) is om ooit nog eens samen te spelen met zijn oudste zoon Danilo. "En dan bij Standaard Luik of Ajax", aldus de Braziliaan in Het Laatste Nieuws. "Hij speelt momenteel bij Ajax en doet het daar uitstekend." Wamberto stond zes jaar onder contract in Amsterdam, voordat hij in 2004 bij Standard tekende.
De Braziliaan heeft echter nog een droom. "Het zou wondermooi zijn als ik ook nog kan samenspelen met mijn twee zonen die in de Standard-jeugd spelen. Dan moet ik echter het ouderdomsrecord verbeteren van mijn grote voorbeeld Simon Tahamata."
quote:8/5/2005 - Gladbach speelt zich veilig: transfer Sonck een feit
(Gepost door RvN)
Door een 0-0 gelijkspel van Borrusia Monchengladbach tegen HSV heeft die ploeg zich vanavond veilig gespeeld. Degradatie is ontlopen. Het doelsaldo is dusdanig in het voordeel dat zelfs als de ploeg tweemaal verliest in de resterende twee duels, de ploeg zich veilig mag wanen. Dat betekent dat ook de transfer van Wesley Sonck definitief is. Alleen als Borussia Monchengladbach zou degraderen zou het kunnen afzien van de transfer.
Dat was juist het enige wat 'ie niet goed deed gisterenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
Kaatsen, dat kan Harry wel, en goed ook. alleen jammer dat dat alles is wat hij deed gisteren.
Ach waarom niet, doordat hij zich achter een polletje gras kon verschuilen hebben we alsnog de Amstel Cup kunnen winnen, door Zlatanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef sol1tair het volgende:
Een speler die nooit een ajax-shirt had mogen dragen ...
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlik met jou? Hoe komt het dat jij in ieder Ajax topic moet lopen zeiken en meer negatieve posts ten opzicht van Ajax plaatst dan dat je positieve post van je eigen team plaatst in de daarvoor bestemde topics?
Idd, gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef pascalheister het volgende:
Ajaciedjes gefeliciteerd met jullie "Voorronde" CL
Hij bereide de goal van Babel voor, geloof ik. Het was iig vanwege zijn actie dat er uberhaupt geschoten kon worden. (of was het nou de 3de goal). Hoe dan ook, hij had een goade actie die aan de basis van een goal stond.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Een assist? Van welke goal dan?
1e deed Babel zelf, 2e was volgens mij geen bal van hem op Grygera, 3e was een assist van Pienaar, en die vierde, tsja, dat zou een beetje MPS zijn als hij de assist gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |