Jup Feijenoord verloor met 2-1 van de Twente/Heracles combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:55 schreef F1Bas het volgende:
Ik lees net ergens dat Ajax A1 weer eerste staat door 2-3 overwinning op Utrecht en Feyenoord heeft verloren van Heracles.
Nog 1 wedstrijd te gaan, dus dat moet nu wel lukken.
Wat vreselijk suggestief stelt die Jansma zijn vragen zeg...de Jong heeft kenbaar gemaakt zich beter op het middenveld te voelen; die Jansma maakt ervan dat Nigel dat eistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
De Jong is sowieso een toffe gozer, elk interview is leuk
Dat zijn juist de vragen waarop het antwoord interessant is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef BennieK het volgende:
[..]
Wat vreselijk suggestief stelt die Jansma zijn vragen zeg...de Jong heeft kenbaar gemaakt zich beter op het middenveld te voelen; die Jansma maakt ervan dat Nigel dat eist
oprotten met dit soort kneus journalisten![]()
Was een beetje saaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe speelde Ajax eigenlijk?
Uitblinkers? Tegenvallers?
Een echte spits dusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef Bananenman het volgende:
Overigens scoorde Charisteas mooi. Was de hele wedstrijd kut maar hij scoorde wel mooi![]()
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Interquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:42 schreef PJORourke het volgende:
Wat was die verdediging weer aan het klunzen zeg.Het is dat RKC niet wilde winnen.
Je kunt Maduro centraal zetten. Linkspoot erbij, gefixt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Inter![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel succes tegen Sporting/Basel/Udinese/Inter![]()
waarschijnlijk he...denkt Blind ook zo simpel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt Maduro centraal zetten. Linkspoot erbij, gefixt.
Wat is er dan mis mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:56 schreef BennieK het volgende:
waarschijnlijk he...denkt Blind ook zo simpel.
belooft nog wat voor volgend seizoen![]()
quote:Ajax contracteert Derk Boerrigter
Amsterdam, 7 mei 2005
Ajax heeft zich versterkt met Derk Boerrigter. De 18-jarige linksbuiten komt per 1 juli 2005 over van FC Twente en tekent voor twee jaar bij de Amsterdamse club.
Derk Boerrigter (16 oktober 1986) wordt toegevoegd aan het Jong Ajax van trainer John van den Brom. Sinds kort komt Boerrigter uit voor Oranje onder 19 jaar. De linksbuiten stond in de belangstelling van enkele Nederlandse en Duitse topclubs. Boerrigter, die met voetballen begon bij Quick ’20 uit Oldenzaal en sinds zijn twaalfde jaar bij FC Twente speelt, sluit zich aan bij Jong Ajax als de Amsterdamse Beloften de training hervatten na de zomerstop.
Frank en Ronald vergeten?quote:
Liever niet met Chelsea, maar die Alcides is al eens voorbij gekomen (in de tijd dat Escudé werd gehaald geloof ik). Misschien een optie om hem te halen als (extra) verdediger. Iemand die meer weet over Alcides?quote:In de Amsterdamse krant Het Parool staat dat Ajax en Chelsea al een tijdje plannen hebben om samen in Afrika te gaan scouten. Dit weet het dagblad te citeren in de papieren versie vandaag.
De clubs zouden dan Ajax Cape Town, momenteel satellietclub van Ajax, als uitvalsbasis gebruiken. Echter, de plannen staan 'op een laag pitje'. Ook bevestigt de krant dat Ajax en Chelsea plannen hadden om de Braziliaan Alcides een paar jaar in Amsterdam te laten voetballen op huurbasis.
De puntenquote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Nee. Wat is er dan veranderd ten opzichte van Koeman?
Dat valt ook wel mee hoor! Enkel tegen Feyenoord wist Blind wel te winnen. Koeman had een gelijkspel. Voor de rest precies hetzelfde!quote:
Ja, precies! Zo gaat dan ook het kampioenschap van PSV de boeken in!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef gr8w8 het volgende:
De punten zijn er, maar daar is dan ook alles me gezegd helaas.
Troost je maar met die waanbeelden idd.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:58 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, precies! Zo gaat dan ook het kampioenschap van PSV de boeken in!
Spelers die vertrouwen krijgen en dan misschien toch nog wel een paar jaartjes willen blijven. Als Koeman er nu nog had gezeten tekent er niemand bij.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, eerlijk gezegd. Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:15 schreef gras het volgende:
[..]
Het is ook dezelfde groep, dus wat zou er nu echt moeten veranderen, misschien met 2-3 spelers erbij en wat overbodige spelers weg, volgend seizoen opnieuw beginnen want het enige wat je nu kan doen is winnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, eerlijk gezegd. Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.
idd mooi doelpunt al had hij natuurlijk wel geluk dat Vermaelen op zo'n hakker werdt gelopen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:16 schreef VoreG het volgende:
Mooi doelpunt trouwens van harry, hij kan het wel
Je bedoelt de terugkeer van het enige echte Ajax logo, neem ik aan?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat er achter de schermen meer aan het veranderen is dan op het veld.
Oja, dat ook ja! Ben wel benieuwd hoe dat gaat, of het bestuur zich echt onsterfelijk maakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de terugkeer van het enige echte Ajax logo, neem ik aan?
en onder Koeman zijn ze de afgelopen jaren alleen maar slechter gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BennieK het volgende:
Wat ik wel goed vindt aan Blind is dat hij echt overkomt alsof hij erin gelooft...bij Koeman heb ik dat idee nooit gehad
Het hele 2de draait op dit moment voor geen meter.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe doet Tiberkanine het in het 2e?
Koeman is te lang blijven zitten, het had nog best gekund maar dan had er al voor de winterstop ingegrepen moeten worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch knap, had niemand na de nederlagen kort na de winter verwacht. Aan de andere kant, voor het seizoen dachten we allemaal aan de titel en na de zege in Utrecht misschien ook nog een beetje...
Voorronde CL, dat is momenteel het enige dat zeker is.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Radegast het volgende:
Maar gelukkig volgend jaar CL, da's het belangrijkste!
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef VoreG het volgende:
2e plek is zeker, jammer. Maar ook tijdens de slechte jaren ben ik Ajacied
Inderdaad, drie maanden terug had ik daar al niet meer op gerekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Voorronde CL moet je altijd afwachten wie je loot, maar het is in elk geval iets.
Daar gaan we toch wel vanuit... Want wij zijn Ajax... Wij zijn de beste!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
wat een pessimist ben jij in je posts.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
vond dit eigenlijk een van zijn slechtste wedstrijdenquote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer een prima wedstrijd van Harry. Weer een goal en weer een assist..
Die jongen komt er wel..
Een assist? Van welke goal dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer een prima wedstrijd van Harry. Weer een goal en weer een assist..
Die jongen komt er wel..
Nee, hij speelde best aardig. Tussen Utrecht en gisteren was 'ie inderdaad waardeloos.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas was toch gewoon waardeloos, zoals altijd?
Hoe zit het eigenlik met jou? Hoe komt het dat jij in ieder Ajax topic moet lopen zeiken en meer negatieve posts ten opzicht van Ajax plaatst dan dat je positieve post van je eigen team plaatst in de daarvoor bestemde topics?quote:
quote:Wamberto spreekt wensen uit
De grootste wens van oud-Ajacied Wamberto (30) is om ooit nog eens samen te spelen met zijn oudste zoon Danilo. "En dan bij Standaard Luik of Ajax", aldus de Braziliaan in Het Laatste Nieuws. "Hij speelt momenteel bij Ajax en doet het daar uitstekend." Wamberto stond zes jaar onder contract in Amsterdam, voordat hij in 2004 bij Standard tekende.
De Braziliaan heeft echter nog een droom. "Het zou wondermooi zijn als ik ook nog kan samenspelen met mijn twee zonen die in de Standard-jeugd spelen. Dan moet ik echter het ouderdomsrecord verbeteren van mijn grote voorbeeld Simon Tahamata."
quote:8/5/2005 - Gladbach speelt zich veilig: transfer Sonck een feit
(Gepost door RvN)
Door een 0-0 gelijkspel van Borrusia Monchengladbach tegen HSV heeft die ploeg zich vanavond veilig gespeeld. Degradatie is ontlopen. Het doelsaldo is dusdanig in het voordeel dat zelfs als de ploeg tweemaal verliest in de resterende twee duels, de ploeg zich veilig mag wanen. Dat betekent dat ook de transfer van Wesley Sonck definitief is. Alleen als Borussia Monchengladbach zou degraderen zou het kunnen afzien van de transfer.
Dat was juist het enige wat 'ie niet goed deed gisterenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
Kaatsen, dat kan Harry wel, en goed ook. alleen jammer dat dat alles is wat hij deed gisteren.
Ach waarom niet, doordat hij zich achter een polletje gras kon verschuilen hebben we alsnog de Amstel Cup kunnen winnen, door Zlatanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef sol1tair het volgende:
Een speler die nooit een ajax-shirt had mogen dragen ...
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlik met jou? Hoe komt het dat jij in ieder Ajax topic moet lopen zeiken en meer negatieve posts ten opzicht van Ajax plaatst dan dat je positieve post van je eigen team plaatst in de daarvoor bestemde topics?
Idd, gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef pascalheister het volgende:
Ajaciedjes gefeliciteerd met jullie "Voorronde" CL
Hij bereide de goal van Babel voor, geloof ik. Het was iig vanwege zijn actie dat er uberhaupt geschoten kon worden. (of was het nou de 3de goal). Hoe dan ook, hij had een goade actie die aan de basis van een goal stond.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Een assist? Van welke goal dan?
1e deed Babel zelf, 2e was volgens mij geen bal van hem op Grygera, 3e was een assist van Pienaar, en die vierde, tsja, dat zou een beetje MPS zijn als hij de assist gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |