Op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef P0RN0STAR het volgende:
[[url=http://img53.echo.cx/img53/4712/ajaxlogo2tg.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het échte Ajax-logo, om naar Ajaxlogo.nl te gaan! Dinsdag 10 mei 2005 zal alles worden rechtgezet...
(is overigens geen spam)
glas-sekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Galásek is voor de verandering een keer geblesseerd. Speelt dus niet mee tegen RKC.
Gewoon een leuke anekdotequote:
Zozo wat een uitgesproken en ongenuanceerde mening van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Weg met die gast! Zie ook mijn column morgen.
"Are you watching Amsterdam"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
Het zegt mij imo wat meer over jouw IQ om er zo op in te gaan......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Gewoon een leuke anekdote
Daarnaast een bewijs voor me dat sommige voetbalsupporters echt een i.q. van 12 van hebben![]()
Ja dat vind ik ook triest om te zingen hoor, PSV moet nodig af van het Calimero-imago maar dat zal niet lukken zolang deze liederen worden gezongen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het zegt mij imo wat meer over jouw IQ om er zo op in te gaan......
Je mag zingen wat je wil, ik stoor me er niet aan. Ik sta erboven. Maar blijf alstjeblieft in het o zo gezellige Brabant en trek niet in het weekend massaal hier heen. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook triest om te zingen hoor, PSV moet nodig af van het Calimero-imago maar dat zal niet lukken zolang deze liederen worden gezongen.
PSV is gewoonweg niet meer het kleine broertje in de top 3, die eer komt Feyenoord toe.
Wat is er precies ludiek aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.
Je weet dat ze je aan het uitlokken zijn, ga er dan gewoon niet op in. En doe desnoods of je niks van voetbal weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Waar op in gaan? Hun zingen en ik zeg daarom op een ludieke manier iets terug. Dat hun op zoek waren naar ruzie kon ik ook niet ruiken.
Dat is het toppunt van het trieste Calimero-dom. Wat Amsterdam denkt is kennelijk belangrijker dan het eigen succes...quote:
Vertel jij dat dan ook aan de Amsterdammers die in de weekenden naar Eindhoven komen vanwege het Stratumseind?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef gras het volgende:
[..]
Je mag zingen wat je wil, ik stoor me er niet aan. Ik sta erboven. Maar blijf alstjeblieft in het o zo gezellige Brabant en trek niet in het weekend massaal hier heen. Bij voorbaat dank.
Heb alleen maar uitgesproken meningen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:23 schreef gras het volgende:
[..]
Zozo wat een uitgesproken en ongenuanceerde mening van je.
quote:7/5/2005 - De Jong twijfelt, maar niet over PSV; Pienaar denkt aan contractverlenging.
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Nigel de Jong heeft in een interview met het Algemeen Dagblad laten weten nooit naar PSV te zullen gaan. "Over PSV kan ik duidelijk zijn. Wat er ook gebeurt, ik ga niet naar PSV. Punt. Nooit." Over een langer verblijf bij Ajax twijfelt hij echter sterk. "Manchester United is misschien wel de grootste club ter wereld. Maar ik hou alles nog open. Ik ben er nog niet uit of ik bijteken bij Ajax. Over de gesprekken kan ik niet zoveel zeggen."
Pienaar liet weten voorlopig te willen blijven, maar niets te willen uitsluiten. "PSV? Ik wil hier voorlopig blijven, maar je moet nooit nooit zeggen in het leven."
"De kans is groot dat ik bijteken. Dit seizoen heb ik veel wedstrijden gemist door blessures en in z'n geheel hebben we gewoon moeizaam gedraaid. Ik ben nog niet klaar bij Ajax."
Raffiequote:7/5/2005 - Van der Vaart lacht om verhalen op internet
(Gepost door RvN)
In zijn exclusieve column in De Telegraaf laat Rafael van der Vaart weten te lachen om de verhalen op internet. "Op internet verschenen de afgelopen weken de wildste verhalen. Ik zou al een huis hebben bekeken in Nuenen en een tandarts en huisarts hebben gezocht in Geldrop. Dat kon niets anders betekenen dan dat ik naar PSV zou gaan. Ik heb er hartelijk om gelachen. Hoewel het natuurlijk triest is dat iedereen zo maar iets kan schrijven."
Het kan dus óók betekenen dat Sylvie terug wil naar Brabant inderdaad en dat zijn komst naar PSV daar niets mee te maken heeft. Hijzelf wil wel bij PSV voetballen, maar blijft liever in de buurt van Amsterdam wonen. Een direct verband tussen de bezoekjes en het huis en PSV is er dus niet. Eigenlijk staat er dus niks:{ Toch maar eens de hele column posten dan!quote:
Opstelling volgens het Parool. De Ridder krijgt dus een kans vanavond.quote:Vermoedelijke opstelling:
Vonk;
Trabelsi, Maduro, Grygera, Escude;
De Jong, Pienaar, Sneijder;
De Ridder, Charisteas en Babel.
En weer eens met een echte 10.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Opstelling volgens het Parool. De Ridder krijgt dus een kans vanavond.
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.quote:7/5/2005 - Van der Vaart lacht om verhalen op internet
(Gepost door RvN)
In zijn exclusieve column in De Telegraaf laat Rafael van der Vaart weten te lachen om de verhalen op internet. "Op internet verschenen de afgelopen weken de wildste verhalen. Ik zou al een huis hebben bekeken in Nuenen en een tandarts en huisarts hebben gezocht in Geldrop. Dat kon niets anders betekenen dan dat ik naar PSV zou gaan. Ik heb er hartelijk om gelachen. Hoewel het natuurlijk triest is dat iedereen zo maar iets kan schrijven."
Idd, laat die psv'ertjes maar lekker blijven dromenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.
Raffie
![]()
dat je geen 4 pagina's gaat lezen om te kijken of een bericht er al staat dat snap ik nog, maar dit bericht staat zelfs al op deze paginaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij nog eventjes bij Ajax blijft.
Raffie
![]()
Oeps!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat je geen 4 pagina's gaat lezen om te kijken of een bericht er al staat dat snap ik nog, maar dit bericht staat zelfs al op deze pagina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |