Van Ajax Netwerk...quote:'Ajax leidt meeste spelers op in Europa'
Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46 spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Geen portugezen hierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Miguel García wel een goede vervanger voor Trabelsi zou zijn.
20 jaar en zaterdag al 100 wedstrijden in Ajax 1.quote:Jubileumduel voor Wesley Sneijder
Wesley Sneijder kan zaterdag tegen RKC zijn honderdste officiële wedstrijd voor Ajax spelen.
De middenvelder debuteerde op 2 februari in de competitiewedstrijd bij Willem II. Sneijder kwam tot nu toe in 75 competitiewedstrijden, 16 Europese wedstrijden en 7 bekerduels in actie voor de Amsterdammers
Dit seizoen speelde Sneijder tot nu toe 28 competitieduels. De international maakte daarin zeven doelpunten en is daarmee topscorer van Ajax.
Een verkapte rechtsbuiten en een pure rechtsbuiten. verhuur De Ridder en het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doen ze bij Ajax haast nooit. Verhuren is meestal het begin van het einde voor een speler van Ajax.
Twee uitzonderingen komen in me op. Louis van Gaal met Ronald de Boer en Co Adriaanse met Andy van der Meyde.
Inderdaad. Wellicht dat we dan wel de drie punten binnenhalen bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een verkapte rechtsbuiten en een pure rechtsbuiten. verhuur De Ridder en het komt helemaal goed![]()
Op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef P0RN0STAR het volgende:
[[url=http://img53.echo.cx/img53/4712/ajaxlogo2tg.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het échte Ajax-logo, om naar Ajaxlogo.nl te gaan! Dinsdag 10 mei 2005 zal alles worden rechtgezet...
(is overigens geen spam)
glas-sekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Galásek is voor de verandering een keer geblesseerd. Speelt dus niet mee tegen RKC.
Gewoon een leuke anekdotequote:
Zozo wat een uitgesproken en ongenuanceerde mening van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Weg met die gast! Zie ook mijn column morgen.
"Are you watching Amsterdam"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
Het zegt mij imo wat meer over jouw IQ om er zo op in te gaan......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Gewoon een leuke anekdote
Daarnaast een bewijs voor me dat sommige voetbalsupporters echt een i.q. van 12 van hebben![]()
Ja dat vind ik ook triest om te zingen hoor, PSV moet nodig af van het Calimero-imago maar dat zal niet lukken zolang deze liederen worden gezongen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Het hele jaar door zingen 'helemaal niets in Amsterdam' om vervolgens in Amsterdam uit te gaan, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |