Als De Ridder tijdens zijn verhuur uitblinkt, dan denk je toch niet dat hij nog te behouden is voor Ajax he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Goed plan om De Ridder te verhuren, en zo voor Ajax te behouden. Ik verwacht nog vrij veel van die jongen, en ik zou het uiterst zonde vinden als Ajax zo'n talentvolle jongen als snel van de hand zouden doen.
Ja, ik hoop dat hij daarom ook niet uitblinktquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als De Ridder tijdens zijn verhuur uitblinkt, dan denk je toch niet dat hij nog te behouden is voor Ajax he?
Kan ik me heel goed voorstellen, dat heb ik nu ook bij Vonlanthen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat hij daarom ook niet uitblinkt![]()
Spurs misschien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Hangt er vanaf waar hij gaat ballen...
dat is een heel goed idee.quote:
regelmatig? hoeveel wedstrijden is hij in de basis gestart dan? volgens mij 1 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Zo dom vind ik 't niet. Toen Rosales er nog niet was speelde ie regelmatig, net als De Mul, geloof ik.
In de winterstop zou het wat logischer zijn, maarja ik ben blij dat ze het nu alsnog doen en niet meteen verkopen.
Doen ze bij Ajax haast nooit. Verhuren is meestal het begin van het einde voor een speler van Ajax.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hadden hem idd eerder moeten verhuren.
Mits je de jongen na terugkeer een eerlijke kans geeft
Maar dat wisten we al.quote:5/5/2005 - 'Ajax leidt meeste spelers op in Europa'
(Gepost door RvN)
BRON: Kataweb
Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46 spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Zou wel mooi zijn als er ook een overzichtje van stond. Seedorf en Davids weet iedereen wel, maar wie dan allemaal nog meer?quote:
Kluivert, Bergkamp...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als er ook een overzichtje van stond. Seedorf en Davids weet iedereen wel, maar wie dan allemaal nog meer?
?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef tha_dark het volgende:
Stam, Nistelrooij, Robben, Zenden, Hasselbaink....
Die hebben pas echt leren voetballen toen ze tegen een team als Ajax speelden. Oke, oke, Hasselbaink heeft nooit leren voetballenquote:
Hasselbaink is beter dan elke spits in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die hebben pas echt leren voetballen toen ze tegen een team als Ajax speelden. Oke, oke, Hasselbaink heeft nooit leren voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |