quote:5/5/2005 - Record Van der Sar blijft in stand
(Gepost door RvN)
De vroege goal van Ji-sung Park bij PSV-AC Milan zorgde ervoor dat het record van Ajax en Edwin van der Sar als langst ongeslagen club en doelman in de Champions League in stand bleeft. Dida had het record na ruim 7 wedstrijden zonder tegendoelpunt kunnen overnemen, indien hij zijn doel tot de rust schoon had weten te houden. Park brak echter na zeven duels de reeks, waarmee het record in Amsterdamse handen blijft.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef JaWi het volgende:
Laten we het verder over Ajax hebben.
En dan maar eens met 1-0 van die Italianen winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef Nashje het volgende:
Mooie avond, al moet ik wel even terug denken aan onze CL tijd tegen Milan
Volgend seizoen, staan wij er weer!
En er is een verschil tussen jennen en puur flamen en trollen. Ik kan een glimlachje soms ook niet onderdrukken als psv of f'noord ergens verliest, en ik pest ook graag. Maar ik kan ook tegen pesten, relativeren is voor heel veel mensen heel lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik vind het als PSV supporter echt tof hoe de meeste Ajacieden (enkeling daargelaten) meeleven met PSV. Zo hoor je in het voetbal met elkaar om te gaan!
Daar komt bij dat jullie waarschijnlijk precies weten hoe het is om tegen die klote-Milanezen te moeten spelen![]()
Bijna alle troll-reacties kwamen uit Rotterdam, wat ook wel te verklaren is want een kinderhand is snel gevuld.
Tuurlijk, dat schoot door ieders hoofd toen de goal in de 1e minuut blessuretijd viel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
Matige Italianen als Ambrosini gaan liever naar Sampdoria of Udinese dan naar Ajax.quote:
Boerrigter is zeker weten een groot talent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Boerrigter, is dat zo'n talent dat PSV daar ook al achteraan zat ? Ik zie hem zelden voorbij komen in A-jeugd-verslagen en jeugdinterlands als een bijzondere speler.
Geen van beiden. Er tussen in denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Een Hoekstra/Mitea-geval of een Robben...
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me weinig Spaanse, Italiaanse of engelse voetballers in de HCE herinneren eigenlijk. Zelfs de kleinere clubs daar betalen al snel meer dan wij.
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?
quote:Ook een terugkeer bij Ajax is niet aan de orde. 'Ik ben twaalf jaar geleden bij Ajax vertrokken. Veel dingen zijn veranderd, veel mensen zijn vertrokken. Er zijn nu veel nieuwe gezichten', vertelt de 35-jarige aanvaller. 'Om op mijn leeftijd terug te gaan naar een minder hoogstaande competitie zou erg moeilijk zijn, zeker als je nog op het hoogste niveau kan meedoen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |