En er is een verschil tussen jennen en puur flamen en trollen. Ik kan een glimlachje soms ook niet onderdrukken als psv of f'noord ergens verliest, en ik pest ook graag. Maar ik kan ook tegen pesten, relativeren is voor heel veel mensen heel lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik vind het als PSV supporter echt tof hoe de meeste Ajacieden (enkeling daargelaten) meeleven met PSV. Zo hoor je in het voetbal met elkaar om te gaan!
Daar komt bij dat jullie waarschijnlijk precies weten hoe het is om tegen die klote-Milanezen te moeten spelen![]()
Bijna alle troll-reacties kwamen uit Rotterdam, wat ook wel te verklaren is want een kinderhand is snel gevuld.
Tuurlijk, dat schoot door ieders hoofd toen de goal in de 1e minuut blessuretijd viel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
Matige Italianen als Ambrosini gaan liever naar Sampdoria of Udinese dan naar Ajax.quote:
Boerrigter is zeker weten een groot talent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Boerrigter, is dat zo'n talent dat PSV daar ook al achteraan zat ? Ik zie hem zelden voorbij komen in A-jeugd-verslagen en jeugdinterlands als een bijzondere speler.
Geen van beiden. Er tussen in denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Een Hoekstra/Mitea-geval of een Robben...
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me weinig Spaanse, Italiaanse of engelse voetballers in de HCE herinneren eigenlijk. Zelfs de kleinere clubs daar betalen al snel meer dan wij.
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het zijn dan ook altijd de mindere goden, zoals Marco Antonio De Marchi, Stefano Ricci, Manuel Sanchez Torres, José Fortes Rodriguez, Pablo Niño, David Loggie, Alistair Dick, John Linford, Mark Farrington, Mark Burke, Michael Jeffrey enzovoort.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, er zullen idd uitzonderingen zijn bij (nofi) de graafschap oid. Maar bij Ajax. psv en f'noord?
quote:Ook een terugkeer bij Ajax is niet aan de orde. 'Ik ben twaalf jaar geleden bij Ajax vertrokken. Veel dingen zijn veranderd, veel mensen zijn vertrokken. Er zijn nu veel nieuwe gezichten', vertelt de 35-jarige aanvaller. 'Om op mijn leeftijd terug te gaan naar een minder hoogstaande competitie zou erg moeilijk zijn, zeker als je nog op het hoogste niveau kan meedoen.'
Voor het Ajax hart jammer, maar ik snap het wel van hem. je gaat niet je laatste jaar weer tegen die kleintjes spelen als je nog tegen ManU en chelsea kan schitteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ajax had Dick en Stapleton, die was weliswaar Ier. Feyenoord heeft met Farrington aangerommeld. Verder zullen er weinig zijn.
Bergkamp sluit een terugkeer uit:
[..]
Dat was in een andere tijd. In de toekomst zal zoiets denk ik bijna niet meer voor komen. Met name Spanjaarden en Italianen; Die spelen liever voor Malaga en Albacete dan voor PSV en Ajax.quote:
Opzich vreemd, bij Ajax en psv kan je vaak nog CL spelen, en dat wil iedere speler toch??quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was in een andere tijd. In de toekomst zal zoiets denk ik bijna niet meer voor komen. Met name Spanjaarden en Italianen; Die spelen liever voor Malaga en Albacete dan voor PSV en Ajax.
Italianen en Spanjaarden blijven liever in hun eigen land dan dat ze Europees voetbal mogen spelen in Duitsland, Frankrijk of Nederland. Engeland is een uitzondering, maar ook daar weten zij vaak niet te aarden. Waarom denk je dat Totti, Maldini, Nesta, Raúl en Canizares altijd in hun eigen land zijn gebleven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich vreemd, bij Ajax en psv kan je vaak nog CL spelen, en dat wil iedere speler toch??
Tuurlijk, maar psv en Ajax zouden toch in de buurt moeten kunnen komen van (bv) albacete? EN als speler zou IK de afweging wel maken tussen 750.000 en 1 miljoen en dan Europees je in de kijker spelen en dan alsog dat grote geld pakken na 1-2 jaar....quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Spelers van het kaliber Farrington zouden naar De Kuip komen kruipen, zelfs nu nog.
En Heatwave, het gaat ook om centen.
En er is maar één manier om dat te veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Albacete, okee. Maar daar lopen nou niet direct spelers die weer zo goed zijn dat ze Ajax of PSV versterken. Dan moet je toch richting middenmoot en die verdienen gewoon veel meer. Bovendien spreekt onze competitie niet aan. Ajax of PSV wordt kampioen, in Den Bosch win je altijd met 8-0 enzovoort.
Is ook zo. maar dan nog, een beetje sportman wil op het hoogste niveau uitkomen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Albacete, okee. Maar daar lopen nou niet direct spelers die weer zo goed zijn dat ze Ajax of PSV versterken. Dan moet je toch richting middenmoot en die verdienen gewoon veel meer. Bovendien spreekt onze competitie niet aan. Ajax of PSV wordt kampioen, in Den Bosch win je altijd met 8-0 enzovoort.
Daarom moeten de topclubs proberen om zwakkere broeders structureel sterker te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Dan is de vraag: wegen 6 tot 10 CL-duels op tegen 38 duels in de PD?
Een scout als Piet de Visser ziet behalve de "bombers" ook mindere goden die vele malen beter zijn dan Peter Wisgerhof en Gregor van Dijk. Waarom zouden spelers van het niveau Zaragoza niet in een vroeg stadium door clubs als De Graafschap en NEC gescout kunnen worden? NEC heeft bijv. Barreto en Niedzielan weten te strikken, maar met hulp van de scout-ervaring van de topclubs zouden dat er nog veel meer kunnen worden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Hoe? De topclubs raken zelf spelers al zo snel kwijt dat ze zelf met materiaal moeten werken dat topclub-onwaardig is. Zie Ajax met Sikora, Soetaers, Anastasiou... Zie PSV met Sibon, Lucius, Vogel enzovoort.
Goed plan.quote:5/5/2005 - Zaakwaarnemer Jansen: Ajax wil De Ridder verhuren
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Karel Jansen liet tegenover Skysports weten dat Ajax Daniel de Ridder alleen zou willen verhuren omdat de club nog steeds veel verwachtingen heeft van de rechtsbuiten. "Het ideale scenario voor Daniel is een vertrek op huurbasis voor een seizoen en zijn voorkeur gaat uit naar Engeland. Hij houdt van de Engelse mentaliteit en wil ten minste een seizoen de Premiership ervaren."
Gehavend of niet, winnen doen ze al weken niet meer.quote:5/5/2005 - Zwaar gehavend Jong Ajax gelijk in Enschede
(Gepost door RvN)
Een zwaar gehavend Jong Ajax heeft donderdagmiddag in het Arke Stadion met 0-0 gelijkgespeeld tegen Jong FC Twente. Coach John van den brom kon om meerdere redenen nauwelijks een volwaardig Jong Ajax op de been brengen. Hij moest zijn ploeg dan ook een compliment geven voor de fantastische inzet van zijn spelers. Ajax speelde met drie spelers van de amateurs van Zaterdag 1 (Tosch, Blankendal en Geestman) en vier spelers uit de A1 (Schilder, Yildirim, Koenders en Sterk).
In de laatste fase van het duel waren er aan beide kansen grote kansen te noteren. Zo werd een lvensgrote kans van FC Twente onterecht vanwege buitenspel afgekeurd. Aan de andere kant schoot Aborah in de laatste minuut op de lat en werd er uit de rebound ook niet gescoord.
De voorsprong op Jong Feyenoord is nu geslonken tot twee punten. beide ploegen hebben nu nog twee duels te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |