Dit blijf ik wel jammer vindenquote:Ik hoef toch niet bloot he?
Absoluut niet! Er worden foto's gemaakt die je met een gerust hart aan je familie kan tonen.
dat is een ouderwetse camera op filmrolquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:26 schreef Phoenixx het volgende:
Ben ik nu een heel erge n00b als ik vraag wat een yashica-mat is??
Oke, hou je me op de hoogte?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:46 schreef pea4fun het volgende:
Ijzercookie, Ik heb een mailtje gestuurd naar de man over het eerder komen, maar hij zal het druk hebben, heb nog geen antwoord. Als ik na het weekend geen antwoord heb dan ga ik weer aan het bellen.
Uiteraardquote:
En die heb je net 1.5 maanden!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
wel jammer trouwens dat nu net mijn yashica-mat de geest heeft gegeven...
Op zo'n dag leer je je nieuwe camera wel kennenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mijn camera binnen, dus kom maar op met die meet![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)%3Fq%3Dyashica%2Bmatquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En die heb je net 1.5 maanden!!!!
zonde!!!
Wat nu?
quote:
Dat is wel makkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef pea4fun het volgende:
Ow ja, voor onder de herenpakken zijn er van die kniekousen bij
En dank daarvoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]maar Xilantof is nu nog een arme student
En de zijne was 50 euro ... nu weten we waarom
Ik heb de OP geupdeet met een gealfabetiseerde lijst die ik van jou gepikt heb
Oh ja - die had je in [deel 1] laten zien!! Sorry - ik was afgeleid door de "-mat" en had toen meer associaties met een deurmat...quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is een ouderwetse camera op filmrol
en deze geeft 6x6 cm negatieven af.
het leuke van deze grote negatieven is dat ze super gedetaileerd zijn en dat je ze erg groot kan uitvergroten.
en het is een 2 oog.
plaatje ter illustratie:
[afbeelding]
je kijkt er van boven af in, en dan via een matglas door de bovenste lens.
achter de onderste lens zit de sluiter en het diafragma.
De dame van de jurken komt niet mee?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een kleedsterEen dame die handig is met naald en draad, en gewend om mensen te kleden. Die kan ter plekke dingen met behulp van veiligheidsspelden mooi pas maken als dat nodig is. Of als er hier of daar een knoopje opeens los is of iets dergelijks kan ze dat even fiksen.
Nee, die komt niet mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:53 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
De dame van de jurken komt niet mee?
done.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil graag van de zeker lijst naar de misschien lijst...
Jammer zeg!! Ben wel benieuwd naar deze creatieve dame!quote:
Dan wil ik graag vanuit het niets naar de "waarom-ook-niet"-lijstquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil graag van de zeker lijst naar de misschien lijst...
Ik hoop alleen wel dat ik met iemand kan meerijden vanuit Utrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik graag vanuit het niets naar de "waarom-ook-niet"-lijst
Voor mij is dat niet moeilijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:49 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben voor naambordjes tijdens de meet!!! Nick en "gewone" naam! Of regelen jullie dat anders??
Jij doet een pruik op en ik noem je blond mokkelquote:
Kasteel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef pea4fun het volgende:
Flash gaat meeIk begreep dat Re mee kon rijden met zijn modellen. Misschien hebben ze nog een plekkie vrij. Anders moet je Robertje eens vragen, die komt ook uit die buurt ergens....
alvast na gaat denken over een sterfgeval
Ik ga waarschijnlijk met de auto van een van de modellen mee vanuit Amsterdam, ik kom er nog op terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat ik met iemand kan meerijden vanuit Utrecht
Re? Ben jij met de auto?
Jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef citygirl het volgende:
Ik wil graag van de lijst af, want ik loop een beetje achter met de voorbereidingen voor mijn huwelijk op 20 mei
Als er niet teveel fotografen afzeggen gaat het zeker niet meer als 10 Euro pp kosten, eerder minder.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:27 schreef Klonk het volgende:
Even een geld vraagje, is er al zicht op de kosten (per persoon), ik wil graag komen, maar laat het ff heel nederlands van de kosten afhangen.
Als ze model is welquote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef Klonk het volgende:
dan ben ik er, vriendin mag gratis mee ?
dankjequote:Op zondag 8 mei 2005 16:45 schreef IJzercookie het volgende:
@ Xilantof.. jouwes is duidelijk in je sig: mooie foto's
Gaaf! ik ben heel benieuwd naar de jurk! Ben trouwens ook heel benieuwd naar de jurk die voor mij gemaakt word.. toch maar even een mailtje sturenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:57 schreef purplerose het volgende:
De jurk is klaar!
Ben alleen niet meer afgevallen dus moet iemand me in me korset hijsen voor onder me jurk
ik ga vooral mee voor het leren, ik hoop na zondag mooiere foto's te maken, ik denk dat ik van het gezelschap de grootste amateur benquote:Op zondag 8 mei 2005 16:45 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het werk van de fotografen!! Misschien is het leuk als de fotografen die mee gaan en werk online hebben een linkje plaatsen??
@ Xilantof.. jouwes is duidelijk in je sig: mooie foto's
Volgens mij is iedereen die mee gaat amateur! (amateur: iemand die iets uit liefhebberij uitoefend). Professionele fotografen moeten zich vooral bij mij meldenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vooral mee voor het leren, ik hoop na zondag mooiere foto's te maken, ik denk dat ik van het gezelschap de grootste amateur ben![]()
Dus je maakt niet zo heel graag foto'squote:Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef Klonk het volgende:
lol, idd, maar op de schaal van 10 qua amateurs ben ik denk ik een 3 ofzo
Volgens mij gaat het ook meer om de fun! Als de foto's ook nog mooi zijn is het alleen maar meegenomen natuurlijk!!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Klonk het volgende:
o jawel heel graag, maar de kwaliteit ontbreekt nog, zeker op portret gebied.
Er komen (dacht'k) meer fotografen dan modellen, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:55 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook meer om de fun! Als de foto's ook nog mooi zijn is het alleen maar meegenomen natuurlijk!!
Is er trouwens nog een indeling tijdens de dag zelf of zo? Dat een model bij een fotograaf ingedeeld wordt per blokken van een uur ofzo? Of is dat helemaal vrij?
Het zou nl heel jammer zijn als er 5 fotografen om 1 model staan en de rest een beetje zielig aan de kant zit..... geen idee hoe dat met dit soort meetings gaat.
Bij fotodagen van fotografenverenigingen gaat het vaak wel zo, er hoeft maar iemand in een string op een tafeltje te gaan zitten of alle fotografen gaan er op af en de rest van de modellen kijkt werkeloos toe. Misschien kunnen we dat een beetje voorkomen.
Misschien is het zo langzamerhand handig om een compleet lijstje van meerijders bij de deelname lijst te voegen?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Pea, heb je misschien ook een aanvliegroute vanaf diverse kanten?
En rijden onze twee lifters nog altijd mee?Vava, hoe laat kom jij aan op Roosendaal? We moeten rond 11 uur gaan rijden. En andere lifter (ik ben je naam even kwijt
), dan word jij geacht om rond dezelfde tijd op het station aanwezig te zijn.
Mja portret is ook niet echt mijn idea of fun zeg maarquote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Klonk het volgende:
o jawel heel graag, maar de kwaliteit ontbreekt nog, zeker op portret gebied.
Nogmaals even het Kesselmeet-carpooltopic spammenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien is het zo langzamerhand handig om een compleet lijstje van meerijders bij de deelname lijst te voegen?
Hear hearquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja portret is ook niet echt mijn idea of fun zeg maarIk ga dan ook niet echt mee om iets te leren
Ik ga gewoon mee voor de pret, foto's maken van het kasteel zelf en de mooie omgeving daar. En tweedelijnsfoto's van een krioelende bende fotograferende fokkers en middeleeuws uitgedoste modellen
En als er van de 200-250 foto's die dag een stuk of 15 mooie tussen zitten, vind ik het allang goed
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hear hear.
of ik smeer hem tussendoor ff naar IJsselstein
Zal ik het dan maar bevestigen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....
Het ligt iig niet aan mij.....Ik ben hartstikke fotogeniek vooral met koksmuts opquote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....
Ik zal het makkelijk maken:quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Pea, heb je misschien ook een aanvliegroute vanaf diverse kanten?
En rijden onze twee lifters nog altijd mee?Vava, hoe laat kom jij aan op Roosendaal? We moeten rond 11 uur gaan rijden. En andere lifter (ik ben je naam even kwijt
Zien Zien!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan mij.....Ik ben hartstikke fotogeniek vooral met koksmuts op![]()
....vraag maar aan pea
Ah!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:06 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Zien Zien!!!
(een verkapte: ik ben benieuwd bij wie ik in de auto stap vraag)
Van jou ook een foto zien dus!!! (en dan bedoel ik wel een portretje van jezelf natuurlijk)quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah!
jij rijdt dus ook mee met Pdehoog, ik zelf ook namelijk
Je bent me voor, maar vanaf de A67 neem ik afslag 38 Helden, is dat dezelfde? Dan Helden/Panningen volgen tot je bordje Kessel ziet. Kessel volgen, bij de mac links.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk maken:
Vanaf de A73:
Venlo volgen, nergens een afslag nemen
Weg gaat over in een 4 baans weg (de N273), bij alle stoplichten gewoon rechtdoor blijven gaan, je komt door Baarlo en in Kessel ga je bij de Mc Donalds linksaf en volg je de bordjes naar de Keverberg.
Vanaf de A67
Op Zaanderheiken de afslag Venlo/Maastricht nemen, en voor de rest dezelfde route blijven volgen.
Ijzercookie, de man van de brownies bij wie je in de auto staptquote:Op maandag 9 mei 2005 16:06 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Zien Zien!!!
(een verkapte: ik ben benieuwd bij wie ik in de auto stap vraag)
Een andere dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:30 schreef Klonk het volgende:
De weg die je net noemde is de N277
Jij laat ze dus omrijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:43 schreef Klonk het volgende:
1 = afrit van de A67
2 = waar de N277 op de N273 uitkomt
3 = Kessel
tussen 1 en 2 loopt dus de N277
[afbeelding]
buiten de foto's van verschillende meetings:quote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Van jou ook een foto zien dus!!! (en dan bedoel ik wel een portretje van jezelf natuurlijk)
Niet iedereen heeft een fotoboek, maar dit was even de makkelijkste manier. Had geen zin om oude meetfoto's op te zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:56 schreef IJzercookie het volgende:
@Xilantof: Nice to meet you! (stom dat ik dat niet zelf bedacht heb om je fotoboek te bekijken
)
Ik ben benieuwd Ijzercookie...donderdag zie ik hem in het echtquote:Op maandag 9 mei 2005 18:56 schreef IJzercookie het volgende:
@ Peafun: leuk dat je die foto geplaatst hebt! Heb ik er gelijk weer een beeld bij
enneh.. ik heb net twee foto's van de jurk gezien.....HIJ IS ECHT SUPER!!!!!! Ik voel me echt super vereerd. Ik zal vanavond een foto uploaden!!
@Xilantof: Nice to meet you! (stom dat ik dat niet zelf bedacht heb om je fotoboek te bekijken
)
De andere lifter is Sandertje 21quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
En zo'n soort auto als deze (zelfde kleur zelfs) met 2 antennes achterop..quote:Op maandag 9 mei 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Prima, dan zijn wij rond die tijd op het station. Kijk maar uit naar een man met een zwarte baard en een zeer stevige dame met rood haar. Mijn deegroller laat ik thuis deze keer
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Prima, dan zijn wij rond die tijd op het station. Kijk maar uit naar een man met een zwarte baard en een zeer stevige dame met rood haar. Mijn deegroller laat ik thuis deze keer
[afbeelding]
Knappe vent hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ijzercookie, de man van de brownies bij wie je in de auto stapt
[afbeelding]
Niet echt, hij zit maar te worstelen en te worstelen met zijn afstudeer project/scriptie.quote:
damn...moest je daar nu over beginnenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet echt, hij zit maar te worstelen en te worstelen met zijn afstudeer project/scriptie.
Zegquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Blinky het volgende:
Peter betaalt mij 20 euro als ik hier kom beamen dat hij een knappe vent is.
Peter is bij deze een knappe vent!
mail me maar voor mijn rekeningnummer Peet
Gaan je kinderen ook verkleed?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef Anitra het volgende:
Mijn vriend en zoon gaan ook mee.
Mag niet alleen weg
Ohoh..mn vriendin is nu al jaloers op dat shirtjequote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ohoh..mn vriendin is nu al jaloers op dat shirtje
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
2 jaar geleden eens ergens gekocht, draag het nog steeds met veel plezier
Grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 22:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Echt helemaal de style van m'n vriendin...
Het heeft ook nog een reden..maar dat wordt allemaal offtopicquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het heeft ook nog een reden..maar dat wordt allemaal offtopic
Mijn zoon is daar een beetje te klein voor denk ik die is 9 maanden en mijn dochter is fotograaf10 jaar jongquote:
Hahaha okayquote:Op maandag 9 mei 2005 23:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar een beetje te klein voor denk ik die is 9 maanden en mijn dochter is fotograaf10 jaar jong
En mijn vent? Die is de verzorger voor de kids zodat ik lekker mijn gang kan gaan
ligt er vlakbij, leuk wandelingetje langs de maasquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
oeh oeh ik zie dat er ook een pontje is daar![]()
ook ff heen lopen
NOW we're talking businessquote:Op dinsdag 10 mei 2005 06:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er vlakbij, leuk wandelingetje langs de maas![]()
Ik lurk meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOW we're talking business
Nou nog een terrasje met wat specialiteiten uit de Arcense Stoombierbrouwerij en ik kom de dag wel door![]()
Re, lees je mee?
Absoluut niet, maar wil je als model of als fotograaf mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef miekd het volgende:
ben ik te laat om me nog op de "ik-wil-ook-komen-en-hoogstwaarschijnlijk-kan-ik-dan-ook"-lijst te laten zetten?
Vrouwen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
Ik lurk mee(we moeten ook nog vrouwen entertainen weet je
)
fotograafquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar wil je als model of als fotograaf mee?
Omdat ik de vlaai zou betalen,( de koffie komt dan voor rekening van de fotografen) wilde ik de bijdrage van de fotografen vaststellen op 10 euroquote:Als het U goed is wil ik om 12.00u. U toegang verlenen tot de burcht.
Er zijn kopjes en schoteltjes. Echter op dit moment maximaal 50 stuks. Als U mij laat weten hoeveel ik er klaar moet zetten, dan zal dat geen probleem zijn. Wij vragen een borgsom voor het eventueel stuk gaan van porcelein/serviesgoed. (¤25,-) Indien u dat wenst kan ik ook wat frisdrank/Graaf Hendrikbier of wijn klaarzetten? (Niet bij prijs inbegrepen maar dat kan achteraf verrekend worden.)
Ik zal voor vier vlaaien zorgen, waaronder de Keverbergvlaai(specialiteitenvlaai genoemd naar de burcht zelf) Uit elke vlaai kan ik 12 stukjes gebak laten snijden.48 in totaal dus.
-Wat betreft de omkleedruimte. Die is op diverse plaatsen te maken. Maar hoeveel personen moeten zich tegelijkertijd omkleden? Hoe groot moet die zijn?
Een goede mogelijkheid is bijv. na de entreepoort in het afschermbaar gangetje.
Koffie/thee kunt u naar believen zetten.
Normaal kost 1x Limburgse vlaai (geen specialiteitenvlaai) met koffie tussen ¤3,75 en ¤ 5,- Omdat U als groep een totaalpakket afneemt en het zelf in de loop van de dag verzorgt kan ik dit toch aanbieden voor ¤ 130,-- all-in. Accoord?
Ik zal zorgen dat er twee ruime tafels voor de visagistes staan, waaraan gewerkt kan worden.
Als groep kunt u natuurlijk de koffie gebruiken in onze burcht. Ook op de tribune( laat u het podium zoveel mogelijk vrij a.u.b.).
Als U mij voor Woensdagavond kunt laten weten of dat met die koffie en vlaai accoord is en wat er met de andere vragen zal gebeuren dan is dat tijdig genoeg.
Gaarne contant betalen bij aankomst.
(-Gebruik Burcht +Koffie/Vlaai/borgsom = ¤305,--)
hoi Pea, ik vind de optie fris en bier eigenlijk wel optimaal, ik sjouw me al een breuk aan de aperatuurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb net bericht terug van de kasteelmeneer.
[..]
Omdat ik de vlaai zou betalen,( de koffie komt dan voor rekening van de fotografen) wilde ik de bijdrage van de fotografen vaststellen op 10 euro
Dat van die fris, bier en wijn laten we maar achterwege. Ieder kan voor zich drinken en eten meenemen zoals met alle andere meets.
Als de visagistes wat eerder willen komen om spullen neer te zetten kan dat dus. Maar liever niet meteen om 12 uur. Geef me een kwartiertje om de boel even te verkennen en koffie te zetten.
jullie gaan bier lurken dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Re het volgende:
Ik lurk mee(we moeten ook nog vrouwen entertainen weet je
)
Ik neem wel een koeltas(je) vol bier meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef pea4fun het volgende:
@Re, ja dat barretje is er wel, maar daarvoor moeten ze dan wel de spullen klaarzetten. Er is geen bediening achter ofzo
Bier fotograferen?quote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
Kan Shreever als ze nog geen definitieve afspraak heeft voor vervoer even contact met me opnemen? chatterbug16-at-hotmail-dot-com
Inderdaad!quote:
Goed puntquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Pea, heb je nog aan de stroom gedacht? Misschien zijn er een paar mensen die verlengsnoeren en stekkerblokken kunnen meenemen (voor opladers en zo).
Ik heb ook nog wel zo'n ding .. ik kan er echt niet opkomen hoe het heetquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed puntIk kan wel wat meenemen
zal ik 2 bakken meenemen? 1 met 8 en 1 met 6 stopcontacten? Verlengsnoer heb ik NIET trouwens
Verlengsnoerkabelhaspel-met-elektroverdeelstekkerblokquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:10 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel zo'n ding .. ik kan er echt niet opkomen hoe het heet
Hij is 10 meter lang in ieder geval, als ie nodig is hoor ik het wel![]()
Dat zal allemaal best goedkomen zolang er maar een beetje opgelet word dat niet iedereen tegelijk gaat opladen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten alleen wel uitkijken dat we geen ontoelaatbare campingtoestanden creëren. Hoewel, als het alleen maar om wat opladers gaat zal het geen probleem zijn lijkt me. 14 opladers op 1 wandcontactdoos, dat moet makkelijk kunnen
Mwoa, wat ik zeg, met opladers zal het zo hard wel niet lopen. Maar bijvoorbeeld 14 wasmachines of 14 koelkasten, dat gaat vast mis. Maar goed, dat is niet zo relevant in dit gevalquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:25 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best goedkomen zolang er maar een beetje opgelet word dat niet iedereen tegelijk gaat opladen...
En ik maar denken dat we allemaal onze wasmachines en koelkasten mee moesten nemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, wat ik zeg, met opladers zal het zo hard wel niet lopen. Maar bijvoorbeeld 14 wasmachines of 14 koelkasten, dat gaat vast mis. Maar goed, dat is niet zo relevant in dit geval
Daar heb je een goed punt! Iemand nog connecties voor middeleeuwse parapluutjes?quote:
* Diepvriezer weer in de schuur zet....quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we allemaal onze wasmachines en koelkasten mee moesten nemen
Heeft Pea dat weer nou nog niet geregeld?quote:Ik hoop trouwens dat het weer wel een beetje meezit
Maar grote wolken partijen kunnen ook een mooi dramatisch effect geven. Een fel zonnetje is ook niet echt lekker om te poseren. Regen zou echt minder zijn!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mij op de waarschijnlijk niet lijst zetten![]()
Mja, opladen duurt vaak toch wel een aantal urenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef Rewimo het volgende:
NIet iedereen zal hoeven opladen, maar het is wel makkelijk als het kan. Is heel vervelend als je daardoor niet meer verder kunt schieten.
Als het even zou regenen zou het niet eens zo'n probleem zijn, maar zolang het maar niet de hele tijd regent. Middeleeuwse paraplu's kan ik overigens nergens vinden maar ik kan (heel) misschien nog een paar hele oude parasolletjes regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Maar grote wolken partijen kunnen ook een mooi dramatisch effect geven. Een fel zonnetje is ook niet echt lekker om te poseren. Regen zou echt minder zijn!
Meestal betekent dat pictogrammetje dat er aan het begin of het eind van de dag een buitje kan vallen, maar dat het de rest van de dag meer dan acceptabel is. Ik maak me pas zorgen als het zonnetje in het pictogrammetje ontbreekt.quote:
Da's net genoeg voor de koffie machinesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, opladen duurt vaak toch wel een aantal urenMaar concludeer ik hieruit dat het ook genoeg is als ik alleen die 8-bak meeneem?
quote:
Waar begint nou het probleem?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als het de hele dag regent krijg je wat er in Naarden ook gebeurdeGauw een rondje over de dijk, beetje schieten, en rap met z'n allen de kroeg in
![]()
Daagquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's net genoeg voor de koffie machines
Wil je je wel beperken tot GOED nieuws, ja?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
weeronline geeft deze (voor Maastricht weliswaar) voor zondag:
[afbeelding]
ja lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je je wel beperken tot GOED nieuws, ja?![]()
pssssst....Rewimo....kijk eens twee posts onder jequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
weeronline geeft deze (voor Maastricht weliswaar) voor zondag:
[afbeelding]
Bronquote:
zondag 15 mei 2005
kwart bewolkt min 8°C max 16°C kans op regen 30%
Niet zeuren P, jij had een url, ik een plaatjequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
pssssst....Rewimo....kijk eens twee posts onder je. Daar had ik dit al vermeld
Ik zeur welquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet zeuren P, jij had een url, ik een plaatje
of regendoopquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeur wel. Ben ik goed in
![]()
.
moet je natuurlijk wel het meest accurate plaatje posten
edit: en als het goed is, komt vandaag mijn 50mm binnen. Die krijgt dan zijn vuurdoop in Kessel
![]()
Ze zei meneer tegen mequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef purplerose het volgende:
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Degene die met Meneer de Hoog meerijden, hebben die er een probleem mee als ik voorin ga zitten anders kunnen er vervelende dingen gebeuren![]()
Ik heb op dit moment zwartwit in een van mijn toestellen zittenquote:Zijn er ook fotograven bij die zwart/wit foto's schieten of is allemaal kleur of wordt het zwart/wit naderhand gedaan met een progje![]()
Mag ook.....ga ik foto's maken vanuit de autoquote:
Totaal offtopic: Krijg ik nog een mailtje van je?quote:
Dat ik dan achteraan moet sluiten voor het bierquote:
vindt P het wel goed dat die h2opijp meegaat ???quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:10 schreef purplerose het volgende:
Flash, mag jij mijn bier en dan hou ik het bij mijn waterpijp
er gaan ook wat flessen wijn mee tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
vindt P het wel goed dat die h2opijp meegaat ???
<--- weet van nix hoor *maar rij ook nie met P mee dus .. .. *quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
er gaan ook wat flessen wijn mee toch
Ik wil er wel een hele omweg voor maken om te zorgen dat die pijp toch meekanquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
<--- weet van nix hoor *maar rij ook nie met P mee dus .. .. *
* kwiebuske zou het nie willen hebben![]()
![]()
Ik denk dat het een interessant dagje gaat wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wil er wel een hele omweg voor maken om te zorgen dat die pijp toch meekan![]()
mijn artistiek inzicht komt dan boven waterpijpquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal van plan zijn, maar het gaat die dag toch vooral om foto's maken hoor
Ik durft ook niet zo goed mee, maar dat belet me nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:57 schreef pea4fun het volgende:
En ik krijg net een mailtje...Model Lara durft toch niet zo goed mee....helaas.
Weet je, ik ben in egypte geweest, en daar zag je die dingen heel veel...ik heb er niet 1 op de foto gezetquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
mijn artistiek inzicht komt dan boven waterpijp
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:57 schreef pea4fun het volgende:
En ik krijg net een mailtje...Model Lara durft toch niet zo goed mee....helaas.
Ja, als m'n baas nu niet vervelend gaat doen en me in't weekend naar Polen stuurt, ben ik er !quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je, ik ben in egypte geweest, en daar zag je die dingen heel veel...ik heb er niet 1 op de foto gezet![]()
Maar begrijp ik hieruit dat je nu voor 100% zeker meegaat?
hehehe, zo een mooie uitgebreide heb ik niet hoor...tis meer een moderne versie zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je, ik ben in egypte geweest, en daar zag je die dingen heel veel...ik heb er niet 1 op de foto gezet![]()
Maar begrijp ik hieruit dat je nu voor 100% zeker meegaat?
In die egyptische kan je haast geen weed/hasj roken omdat de openingen veel te groot zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
hehehe, zo een mooie uitgebreide heb ik niet hoor...tis meer een moderne versie zeg maar
net een stapje boven het zelfgemaakte flesje
Uiteraard sta ik er niet heel de dag aan te lurken ofzo, dat dat even duidelijk mag zijn, maar het helpt wel een beetje met zenuwen enzo
Nee...ik ben er zoeen van die reclames....Ik vreet vanalles uit.....maar ik rook nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, als m'n baas nu niet vervelend gaat doen en me in't weekend naar Polen stuurt, ben ik er !
Ik ben nu dus 99,999% zeker
De waterpijpen in egypte met appeltabak enzo ... heb je er wel es van gerookt?
De tribune is openlucht maar afgedekt...lijkt me een prima plaats.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ohja, voor als het zou regenen.
Is er een rokers-lokaal voorzien?
Gefikstquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is met een Underscore erin pea4fun
* Re heeft iets gemistquote:merel (misschien)
Merel had last van vlekken in het gezicht? eczeem geloof ik. Als dat niet weg was dan ging ze liever niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
* Re heeft iets gemist
waarom misschien?, gewoon komen moet toch een vervolg reportage maken ...
dat kunnen we altijd soepenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Merel had last van vlekken in het gezicht? eczeem geloof ik. Als dat niet weg was dan ging ze liever niet.
We zijn er een hele middagquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
De 50mm is binnen![]()
. Ik ben klaar voor Kessel
edit: moeten die brownies nogWe hebben ook al vlaai en zo
edit2: hmmmm.....39 personen. Dat worden dus vijf porties. Volgens mij moet ik daar nog net genoeg spullen voor hebben
Jammer joh...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ik moet tot mijn spijt mededelen dat ik onverwachts niet in staat zal zijn de meet bij te wonen.
Mijn excuus, Pea4Fun en RonaldV.
Ik had me erop verheugd, maak er een feestje van en drink er een op mij
Jaaa !quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
De 50mm is binnen![]()
. Ik ben klaar voor Kessel
edit: moeten die brownies nogWe hebben ook al vlaai en zo
edit2: hmmmm.....39 personen. Dat worden dus vijf porties. Volgens mij moet ik daar nog net genoeg spullen voor hebben
*water melkhoofd meldt zich..quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef IJzercookie het volgende:
en oja.. voor vlaai en brownies en andere etenswaren hoeven jullie niet op mij te rekenen. Ik ben nl intolerant voor alles wat met melk en tarwe te maken heeft.
Sorry schat.quote:
Stik erin.quote:
dies nog niet te zienquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
dan hebben we er weer 2 bij (nou ja bijna dan)
Laat maar.quote:
Dan kan ik dit beter laten staan zodat je later nog weet waarom je fok een tijdje wil mijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:26 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Aan willekeurige mod: Misschien handig de zooi te wissen, mijn excuus voor de aanzet. Ik zal fok uit eigen beweging wel even een tijdje mijden.
eej, dan kan ik jou in de ogen kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
@ ijzercookie Ik ben maar 1.58 en heb korte beentjes
pfffffff... dat is mooi!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
@ ijzercookie Ik ben maar 1.58 en heb korte beentjes
Mensen eraf, mensen erbij, blijft dus hetzelfde ongeveer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:27 schreef RonaldV het volgende:
Uhm... ik dacht dat we zo ongeveer vol zaten qua capaciteit? Waar komen al die aanmeldingen plots vandaan?
ah.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mensen eraf, mensen erbij, blijft dus hetzelfde ongeveer.
Je hebt mijn telno toch nog pea? Of moet ik em nog een keer geven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef pea4fun het volgende:
Mededeling
Voor eventueel verdwaalde meeters, carpoolers en andere zaken wil ik wel een telefoonlijst maken.
Iedereen die een mailtje stuurt voor zaterdagmiddag 12 uur met zijn telefoonnr, krijgt een lijstje terug van de medemeeters die ook hun telefoonnr hebben opgestuurd. Voor mensen die hun nr niet op de lijst willen, maar wel eventueel met mij nummers uit wil wisselen even duidelijk aangeven.
Ik heb emquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt mijn telno toch nog pea? Of moet ik em nog een keer geven?
Ja hoor, dat is goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb emwil je op het lijstje (als er dat komt
)
Als een van jullie netjes een beetje gedraaid gaat zitten met zijn / haar benen op het middenstuk of achter de passagier, dan gaat alles goed komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:26 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
pfffffff... dat is mooi!!!
@Xilantof: hoe groot ben jij?? Zo te zien zullen we samen een achterbank delen.
whehe woeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
eej, dan kan ik jou in de ogen kijken![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Zoals m'n hoofd er nu uitziet wil ik het namelijk niet op foto's terugzienNouja, ik ben gewoon een ijdeltuit wat dat betreft, maar aangezien jullie zo veel modellen hebben redden jullie het vast oo kwel zonder mij. Heel veel plezier in ieder geval!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Zoals m'n hoofd er nu uitziet wil ik het namelijk niet op foto's terugzienNouja, ik ben gewoon een ijdeltuit wat dat betreft, maar aangezien jullie zo veel modellen hebben redden jullie het vast oo kwel zonder mij. Heel veel plezier in ieder geval!
In Rotterdam heb je ook de Maas daaromquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw voor de weer fanaten, normaal heb ik de irritante eigenschap om voor mooi weer te zorgen. Dit is bij diverse mensen wel na te vragenOhw en we nemen wel een paar flessen fris mee met een zak bekertjes. Beetje zonde omdat te kopen verder lijkt me. En LD is slecht in fotograferen, dus een biertje lust hij ook. En een wandelingetje langs de Maas lijkt hem ook leuk. en dat kasteel ook. Net de fantasy fair achter de rug . Ohw en ik heb er zin in.. maar dat is vast geen probleem
Jammer meid. Volgend jaar beter!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
prettig pinksteren danquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meld ik gisteren dat ik echt zo goed als 100% zeker ben ... komt m'n baas daarnet langs om te melden dat de tickets morgen klaar liggen.
Ik spendeer m'n weekend werkend (in Polen)
Waarom moet ik dit toch altijd op het laatste moment vernemen .....
sry Pea, maar kan je me terug van de lijst halen
@ iedereen die wel gaat: Veel plezier en leuke foto's
volgende keer zeg ik gewoon NEE tegen m'n baas
nja ... Die dagen heb'k dan wel, maar dit was eens een kans om naar een meet te komen zonder eerst 300km te moeten rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Re het volgende:
[..]
prettig pinksteren dan, nah ja in ieder geval 4 compensatie dagen er voor terug
Schop je je baas zelf naar Polenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meld ik gisteren dat ik echt zo goed als 100% zeker ben ... komt m'n baas daarnet langs om te melden dat de tickets morgen klaar liggen.
Zoveel stelt het niet voor, ik moet op de luchthaven zijn dus ik denk niet dat ik meer zie dan de weg naar het hotel en het luchthavengebouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Polen is ook hardstikke okee hoor
Waarom heb ik nou nooit zulke uitjes?
zeg nee, krijg je dr 2quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
wie weet gaan we het snel weer doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
nja ... Die dagen heb'k dan wel, maar dit was eens een kans om naar een meet te komen zonder eerst 300km te moeten rijden
Maar je vervoert je met taxi's neem ik aan? Buslijn 175 vanaf Fryderyk Chopin Airport (het voormalige Okecie) naar het centrum is in ieder geval berucht om de zakkenrollers (maar dat kun je verwachten op zich). Of vlieg je niet op Warszawa?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zoveel stelt het niet voor, ik moet op de luchthaven zijn dus ik denk niet dat ik meer zie dan de weg naar het hotel en het luchthavengebouw
Geef nou maar toe dat je gewoon niet durftquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heel jammer hoor merel, ik hoop voor je dat het vlug over is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Hmm... dat is een irritant probleem! Misschien ergens in huis een sterk touw spannen ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef pea4fun het volgende:
Heeft iemand een kledingrek over? Ik zit nu met al die kostuums hierwaar moet ik dat in hemelsnaam uithangen?
Daar zou purplerose's pijp wel tegen helpenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je gewoon niet durft![]()
Er komen er ook wel eens zomaar personen opdagen , maar het is een beetje inherent aan dit soort meetingsquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Hč, wat zonde dat er zoveel mensen moeten afhaken
geen zorgen om de kosten, daar valt vast wel een mouw aan vast te naaien uhmm knopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
@ dustpuppy, jammer maar helaas,je weet niet wat je mist hoor.
Ik hoop niet dat er teveel fotografen af gaan zeggen, als ik zelf meer als 100 euro moet gaan betalen voor de vlaaien dan zie ik mij genoodzaakt om het bedrag omhoog te gooien
@ ijzercookie, ik heb een roe uit een gesloopte kast op zolder gehangen
Je jurk is heel netjes [sub]erg lang ook, ik moest met gestrekte arm omhoog houden om hem niet op de grond te laten komen. Waar ik wel om moest lachen...de onderrok met hoepel is knalroze
Ja maar we blijven hollanders he, als het te duur wordt haken we afquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:59 schreef Re het volgende:
[..]
geen zorgen om de kosten, daar valt vast wel een mouw aan vast te naaien uhmm knopen
Ah gelukkig, je hoeft dan niet te gaan strijken zondagquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
Je jurk is heel netjes [sub]erg lang ook, ik moest met gestrekte arm omhoog houden om hem niet op de grond te laten komen. Waar ik wel om moest lachen...de onderrok met hoepel is knalroze
Ik vind wel dat je als tegenprestatie een mooie fotoserie "Warszawa nocna" (Warschau bij nacht) op de mat moet leggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind dit echt wel kut, maar tegen morgen lukt het me niet om een andere job te zoeken (waarbij ik minstens een maand op voorhand weet wanneer ik in een weekend moet werken)
ayequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je als tegenprestatie een mooie fotoserie "Warszawa nocna" (Warschau bij nacht) op de mat moet leggen
Everyone in favor say "Aye!"
Ik betaal die 10 euro ook al kom ik niet. Ik heb toegezegd, en dat is wettelijk gezien een bindend contract had ik begrepen. En ik moest nog iets van jou hebben, dus ik moet wel komen. En ik ben niet te beroerd om je leed te delen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
@ dustpuppy, jammer maar helaas,je weet niet wat je mist hoor.
Ik hoop niet dat er teveel fotografen af gaan zeggen, als ik zelf meer als 100 euro moet gaan betalen voor de vlaaien dan zie ik mij genoodzaakt om het bedrag omhoog te gooien
True, maar daar heeft hij zeker geen tijd voorquote:
Wees niet bangquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar we blijven hollanders he, als het te duur wordt haken we af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |