dankjequote:Op zondag 8 mei 2005 16:45 schreef IJzercookie het volgende:
@ Xilantof.. jouwes is duidelijk in je sig: mooie foto's
Gaaf! ik ben heel benieuwd naar de jurk! Ben trouwens ook heel benieuwd naar de jurk die voor mij gemaakt word.. toch maar even een mailtje sturenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:57 schreef purplerose het volgende:
De jurk is klaar!
Ben alleen niet meer afgevallen dus moet iemand me in me korset hijsen voor onder me jurk
ik ga vooral mee voor het leren, ik hoop na zondag mooiere foto's te maken, ik denk dat ik van het gezelschap de grootste amateur benquote:Op zondag 8 mei 2005 16:45 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het werk van de fotografen!! Misschien is het leuk als de fotografen die mee gaan en werk online hebben een linkje plaatsen??
@ Xilantof.. jouwes is duidelijk in je sig: mooie foto's
Volgens mij is iedereen die mee gaat amateur! (amateur: iemand die iets uit liefhebberij uitoefend). Professionele fotografen moeten zich vooral bij mij meldenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vooral mee voor het leren, ik hoop na zondag mooiere foto's te maken, ik denk dat ik van het gezelschap de grootste amateur ben![]()
Dus je maakt niet zo heel graag foto'squote:Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef Klonk het volgende:
lol, idd, maar op de schaal van 10 qua amateurs ben ik denk ik een 3 ofzo
Volgens mij gaat het ook meer om de fun! Als de foto's ook nog mooi zijn is het alleen maar meegenomen natuurlijk!!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Klonk het volgende:
o jawel heel graag, maar de kwaliteit ontbreekt nog, zeker op portret gebied.
Er komen (dacht'k) meer fotografen dan modellen, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:55 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook meer om de fun! Als de foto's ook nog mooi zijn is het alleen maar meegenomen natuurlijk!!
Is er trouwens nog een indeling tijdens de dag zelf of zo? Dat een model bij een fotograaf ingedeeld wordt per blokken van een uur ofzo? Of is dat helemaal vrij?
Het zou nl heel jammer zijn als er 5 fotografen om 1 model staan en de rest een beetje zielig aan de kant zit..... geen idee hoe dat met dit soort meetings gaat.
Bij fotodagen van fotografenverenigingen gaat het vaak wel zo, er hoeft maar iemand in een string op een tafeltje te gaan zitten of alle fotografen gaan er op af en de rest van de modellen kijkt werkeloos toe. Misschien kunnen we dat een beetje voorkomen.
Misschien is het zo langzamerhand handig om een compleet lijstje van meerijders bij de deelname lijst te voegen?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Pea, heb je misschien ook een aanvliegroute vanaf diverse kanten?
En rijden onze twee lifters nog altijd mee?Vava, hoe laat kom jij aan op Roosendaal? We moeten rond 11 uur gaan rijden. En andere lifter (ik ben je naam even kwijt
), dan word jij geacht om rond dezelfde tijd op het station aanwezig te zijn.
Mja portret is ook niet echt mijn idea of fun zeg maarquote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef Klonk het volgende:
o jawel heel graag, maar de kwaliteit ontbreekt nog, zeker op portret gebied.
Nogmaals even het Kesselmeet-carpooltopic spammenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien is het zo langzamerhand handig om een compleet lijstje van meerijders bij de deelname lijst te voegen?
Hear hearquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja portret is ook niet echt mijn idea of fun zeg maarIk ga dan ook niet echt mee om iets te leren
Ik ga gewoon mee voor de pret, foto's maken van het kasteel zelf en de mooie omgeving daar. En tweedelijnsfoto's van een krioelende bende fotograferende fokkers en middeleeuws uitgedoste modellen
En als er van de 200-250 foto's die dag een stuk of 15 mooie tussen zitten, vind ik het allang goed
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hear hear.
of ik smeer hem tussendoor ff naar IJsselstein
Zal ik het dan maar bevestigen?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....
Het ligt iig niet aan mij.....Ik ben hartstikke fotogeniek vooral met koksmuts opquote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En portretten van PdH mislukken altijd allemaal bij mij, maar of dat aan mijn kwaliteiten als fotograaf te wijten is.....
Ik zal het makkelijk maken:quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Pea, heb je misschien ook een aanvliegroute vanaf diverse kanten?
En rijden onze twee lifters nog altijd mee?Vava, hoe laat kom jij aan op Roosendaal? We moeten rond 11 uur gaan rijden. En andere lifter (ik ben je naam even kwijt
), dan word jij geacht om rond dezelfde tijd op het station aanwezig te zijn.
Zien Zien!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan mij.....Ik ben hartstikke fotogeniek vooral met koksmuts op![]()
....vraag maar aan pea
Ah!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:06 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Zien Zien!!!
(een verkapte: ik ben benieuwd bij wie ik in de auto stap vraag)
Van jou ook een foto zien dus!!! (en dan bedoel ik wel een portretje van jezelf natuurlijk)quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah!
jij rijdt dus ook mee met Pdehoog, ik zelf ook namelijk
Je bent me voor, maar vanaf de A67 neem ik afslag 38 Helden, is dat dezelfde? Dan Helden/Panningen volgen tot je bordje Kessel ziet. Kessel volgen, bij de mac links.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk maken:
Vanaf de A73:
Venlo volgen, nergens een afslag nemen
Weg gaat over in een 4 baans weg (de N273), bij alle stoplichten gewoon rechtdoor blijven gaan, je komt door Baarlo en in Kessel ga je bij de Mc Donalds linksaf en volg je de bordjes naar de Keverberg.
Vanaf de A67
Op Zaanderheiken de afslag Venlo/Maastricht nemen, en voor de rest dezelfde route blijven volgen.
Ijzercookie, de man van de brownies bij wie je in de auto staptquote:Op maandag 9 mei 2005 16:06 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Zien Zien!!!
(een verkapte: ik ben benieuwd bij wie ik in de auto stap vraag)
Een andere dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:30 schreef Klonk het volgende:
De weg die je net noemde is de N277
Jij laat ze dus omrijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:43 schreef Klonk het volgende:
1 = afrit van de A67
2 = waar de N277 op de N273 uitkomt
3 = Kessel
tussen 1 en 2 loopt dus de N277
[afbeelding]
buiten de foto's van verschillende meetings:quote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Van jou ook een foto zien dus!!! (en dan bedoel ik wel een portretje van jezelf natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |