De dame van de jurken komt niet mee?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een kleedsterEen dame die handig is met naald en draad, en gewend om mensen te kleden. Die kan ter plekke dingen met behulp van veiligheidsspelden mooi pas maken als dat nodig is. Of als er hier of daar een knoopje opeens los is of iets dergelijks kan ze dat even fiksen.
Nee, die komt niet mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:53 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
De dame van de jurken komt niet mee?
done.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil graag van de zeker lijst naar de misschien lijst...
Jammer zeg!! Ben wel benieuwd naar deze creatieve dame!quote:
Dan wil ik graag vanuit het niets naar de "waarom-ook-niet"-lijstquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil graag van de zeker lijst naar de misschien lijst...
Ik hoop alleen wel dat ik met iemand kan meerijden vanuit Utrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik graag vanuit het niets naar de "waarom-ook-niet"-lijst
Voor mij is dat niet moeilijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:49 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben voor naambordjes tijdens de meet!!! Nick en "gewone" naam! Of regelen jullie dat anders??
Jij doet een pruik op en ik noem je blond mokkelquote:
Kasteel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef pea4fun het volgende:
Flash gaat meeIk begreep dat Re mee kon rijden met zijn modellen. Misschien hebben ze nog een plekkie vrij. Anders moet je Robertje eens vragen, die komt ook uit die buurt ergens....
alvast na gaat denken over een sterfgeval
Ik ga waarschijnlijk met de auto van een van de modellen mee vanuit Amsterdam, ik kom er nog op terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat ik met iemand kan meerijden vanuit Utrecht
Re? Ben jij met de auto?
Jammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef citygirl het volgende:
Ik wil graag van de lijst af, want ik loop een beetje achter met de voorbereidingen voor mijn huwelijk op 20 mei
Als er niet teveel fotografen afzeggen gaat het zeker niet meer als 10 Euro pp kosten, eerder minder.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:27 schreef Klonk het volgende:
Even een geld vraagje, is er al zicht op de kosten (per persoon), ik wil graag komen, maar laat het ff heel nederlands van de kosten afhangen.
Als ze model is welquote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef Klonk het volgende:
dan ben ik er, vriendin mag gratis mee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |