Het heeft ook nog een reden..maar dat wordt allemaal offtopicquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het heeft ook nog een reden..maar dat wordt allemaal offtopic
Mijn zoon is daar een beetje te klein voor denk ik die is 9 maanden en mijn dochter is fotograaf10 jaar jongquote:
Hahaha okayquote:Op maandag 9 mei 2005 23:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar een beetje te klein voor denk ik die is 9 maanden en mijn dochter is fotograaf10 jaar jong
En mijn vent? Die is de verzorger voor de kids zodat ik lekker mijn gang kan gaan
ligt er vlakbij, leuk wandelingetje langs de maasquote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
oeh oeh ik zie dat er ook een pontje is daar![]()
ook ff heen lopen
NOW we're talking businessquote:Op dinsdag 10 mei 2005 06:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er vlakbij, leuk wandelingetje langs de maas![]()
Ik lurk meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOW we're talking business
Nou nog een terrasje met wat specialiteiten uit de Arcense Stoombierbrouwerij en ik kom de dag wel door![]()
Re, lees je mee?
Absoluut niet, maar wil je als model of als fotograaf mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef miekd het volgende:
ben ik te laat om me nog op de "ik-wil-ook-komen-en-hoogstwaarschijnlijk-kan-ik-dan-ook"-lijst te laten zetten?
Vrouwen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
Ik lurk mee(we moeten ook nog vrouwen entertainen weet je
)
fotograafquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar wil je als model of als fotograaf mee?
Omdat ik de vlaai zou betalen,( de koffie komt dan voor rekening van de fotografen) wilde ik de bijdrage van de fotografen vaststellen op 10 euroquote:Als het U goed is wil ik om 12.00u. U toegang verlenen tot de burcht.
Er zijn kopjes en schoteltjes. Echter op dit moment maximaal 50 stuks. Als U mij laat weten hoeveel ik er klaar moet zetten, dan zal dat geen probleem zijn. Wij vragen een borgsom voor het eventueel stuk gaan van porcelein/serviesgoed. (¤25,-) Indien u dat wenst kan ik ook wat frisdrank/Graaf Hendrikbier of wijn klaarzetten? (Niet bij prijs inbegrepen maar dat kan achteraf verrekend worden.)
Ik zal voor vier vlaaien zorgen, waaronder de Keverbergvlaai(specialiteitenvlaai genoemd naar de burcht zelf) Uit elke vlaai kan ik 12 stukjes gebak laten snijden.48 in totaal dus.
-Wat betreft de omkleedruimte. Die is op diverse plaatsen te maken. Maar hoeveel personen moeten zich tegelijkertijd omkleden? Hoe groot moet die zijn?
Een goede mogelijkheid is bijv. na de entreepoort in het afschermbaar gangetje.
Koffie/thee kunt u naar believen zetten.
Normaal kost 1x Limburgse vlaai (geen specialiteitenvlaai) met koffie tussen ¤3,75 en ¤ 5,- Omdat U als groep een totaalpakket afneemt en het zelf in de loop van de dag verzorgt kan ik dit toch aanbieden voor ¤ 130,-- all-in. Accoord?
Ik zal zorgen dat er twee ruime tafels voor de visagistes staan, waaraan gewerkt kan worden.
Als groep kunt u natuurlijk de koffie gebruiken in onze burcht. Ook op de tribune( laat u het podium zoveel mogelijk vrij a.u.b.).
Als U mij voor Woensdagavond kunt laten weten of dat met die koffie en vlaai accoord is en wat er met de andere vragen zal gebeuren dan is dat tijdig genoeg.
Gaarne contant betalen bij aankomst.
(-Gebruik Burcht +Koffie/Vlaai/borgsom = ¤305,--)
hoi Pea, ik vind de optie fris en bier eigenlijk wel optimaal, ik sjouw me al een breuk aan de aperatuurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb net bericht terug van de kasteelmeneer.
[..]
Omdat ik de vlaai zou betalen,( de koffie komt dan voor rekening van de fotografen) wilde ik de bijdrage van de fotografen vaststellen op 10 euro
Dat van die fris, bier en wijn laten we maar achterwege. Ieder kan voor zich drinken en eten meenemen zoals met alle andere meets.
Als de visagistes wat eerder willen komen om spullen neer te zetten kan dat dus. Maar liever niet meteen om 12 uur. Geef me een kwartiertje om de boel even te verkennen en koffie te zetten.
jullie gaan bier lurken dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Re het volgende:
Ik lurk mee(we moeten ook nog vrouwen entertainen weet je
)
Ik neem wel een koeltas(je) vol bier meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef pea4fun het volgende:
@Re, ja dat barretje is er wel, maar daarvoor moeten ze dan wel de spullen klaarzetten. Er is geen bediening achter ofzo
Bier fotograferen?quote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
Kan Shreever als ze nog geen definitieve afspraak heeft voor vervoer even contact met me opnemen? chatterbug16-at-hotmail-dot-com
Inderdaad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |