Als een van jullie netjes een beetje gedraaid gaat zitten met zijn / haar benen op het middenstuk of achter de passagier, dan gaat alles goed komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:26 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
pfffffff... dat is mooi!!!
@Xilantof: hoe groot ben jij?? Zo te zien zullen we samen een achterbank delen.
whehe woeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
eej, dan kan ik jou in de ogen kijken![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Zoals m'n hoofd er nu uitziet wil ik het namelijk niet op foto's terugzienNouja, ik ben gewoon een ijdeltuit wat dat betreft, maar aangezien jullie zo veel modellen hebben redden jullie het vast oo kwel zonder mij. Heel veel plezier in ieder geval!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Zoals m'n hoofd er nu uitziet wil ik het namelijk niet op foto's terugzienNouja, ik ben gewoon een ijdeltuit wat dat betreft, maar aangezien jullie zo veel modellen hebben redden jullie het vast oo kwel zonder mij. Heel veel plezier in ieder geval!
In Rotterdam heb je ook de Maas daaromquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw voor de weer fanaten, normaal heb ik de irritante eigenschap om voor mooi weer te zorgen. Dit is bij diverse mensen wel na te vragenOhw en we nemen wel een paar flessen fris mee met een zak bekertjes. Beetje zonde omdat te kopen verder lijkt me. En LD is slecht in fotograferen, dus een biertje lust hij ook. En een wandelingetje langs de Maas lijkt hem ook leuk. en dat kasteel ook. Net de fantasy fair achter de rug . Ohw en ik heb er zin in.. maar dat is vast geen probleem
Jammer meid. Volgend jaar beter!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
prettig pinksteren danquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meld ik gisteren dat ik echt zo goed als 100% zeker ben ... komt m'n baas daarnet langs om te melden dat de tickets morgen klaar liggen.
Ik spendeer m'n weekend werkend (in Polen)
Waarom moet ik dit toch altijd op het laatste moment vernemen .....
sry Pea, maar kan je me terug van de lijst halen
@ iedereen die wel gaat: Veel plezier en leuke foto's
volgende keer zeg ik gewoon NEE tegen m'n baas
nja ... Die dagen heb'k dan wel, maar dit was eens een kans om naar een meet te komen zonder eerst 300km te moeten rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Re het volgende:
[..]
prettig pinksteren dan, nah ja in ieder geval 4 compensatie dagen er voor terug
Schop je je baas zelf naar Polenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Meld ik gisteren dat ik echt zo goed als 100% zeker ben ... komt m'n baas daarnet langs om te melden dat de tickets morgen klaar liggen.
Zoveel stelt het niet voor, ik moet op de luchthaven zijn dus ik denk niet dat ik meer zie dan de weg naar het hotel en het luchthavengebouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Polen is ook hardstikke okee hoor
Waarom heb ik nou nooit zulke uitjes?
zeg nee, krijg je dr 2quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
wie weet gaan we het snel weer doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
nja ... Die dagen heb'k dan wel, maar dit was eens een kans om naar een meet te komen zonder eerst 300km te moeten rijden
Maar je vervoert je met taxi's neem ik aan? Buslijn 175 vanaf Fryderyk Chopin Airport (het voormalige Okecie) naar het centrum is in ieder geval berucht om de zakkenrollers (maar dat kun je verwachten op zich). Of vlieg je niet op Warszawa?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zoveel stelt het niet voor, ik moet op de luchthaven zijn dus ik denk niet dat ik meer zie dan de weg naar het hotel en het luchthavengebouw
Geef nou maar toe dat je gewoon niet durftquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heel jammer hoor merel, ik hoop voor je dat het vlug over is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik meld me af
Hmm... dat is een irritant probleem! Misschien ergens in huis een sterk touw spannen ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:18 schreef pea4fun het volgende:
Heeft iemand een kledingrek over? Ik zit nu met al die kostuums hierwaar moet ik dat in hemelsnaam uithangen?
Daar zou purplerose's pijp wel tegen helpenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je gewoon niet durft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |