Niet iedereen heeft een fotoboek, maar dit was even de makkelijkste manier. Had geen zin om oude meetfoto's op te zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:56 schreef IJzercookie het volgende:
@Xilantof: Nice to meet you! (stom dat ik dat niet zelf bedacht heb om je fotoboek te bekijken
)
Ik ben benieuwd Ijzercookie...donderdag zie ik hem in het echtquote:Op maandag 9 mei 2005 18:56 schreef IJzercookie het volgende:
@ Peafun: leuk dat je die foto geplaatst hebt! Heb ik er gelijk weer een beeld bij
enneh.. ik heb net twee foto's van de jurk gezien.....HIJ IS ECHT SUPER!!!!!! Ik voel me echt super vereerd. Ik zal vanavond een foto uploaden!!
@Xilantof: Nice to meet you! (stom dat ik dat niet zelf bedacht heb om je fotoboek te bekijken
)
De andere lifter is Sandertje 21quote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Rewimo het volgende:
En rijden onze twee lifters nog altijd mee?Vava, hoe laat kom jij aan op Roosendaal? We moeten rond 11 uur gaan rijden. En andere lifter (ik ben je naam even kwijt
), dan word jij geacht om rond dezelfde tijd op het station aanwezig te zijn.
En zo'n soort auto als deze (zelfde kleur zelfs) met 2 antennes achterop..quote:Op maandag 9 mei 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Prima, dan zijn wij rond die tijd op het station. Kijk maar uit naar een man met een zwarte baard en een zeer stevige dame met rood haar. Mijn deegroller laat ik thuis deze keer
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Prima, dan zijn wij rond die tijd op het station. Kijk maar uit naar een man met een zwarte baard en een zeer stevige dame met rood haar. Mijn deegroller laat ik thuis deze keer
[afbeelding]
Knappe vent hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ijzercookie, de man van de brownies bij wie je in de auto stapt
[afbeelding]
Niet echt, hij zit maar te worstelen en te worstelen met zijn afstudeer project/scriptie.quote:
damn...moest je daar nu over beginnenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet echt, hij zit maar te worstelen en te worstelen met zijn afstudeer project/scriptie.
Zegquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Blinky het volgende:
Peter betaalt mij 20 euro als ik hier kom beamen dat hij een knappe vent is.
Peter is bij deze een knappe vent!
mail me maar voor mijn rekeningnummer Peet
Gaan je kinderen ook verkleed?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef Anitra het volgende:
Mijn vriend en zoon gaan ook mee.
Mag niet alleen weg
Ohoh..mn vriendin is nu al jaloers op dat shirtjequote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ohoh..mn vriendin is nu al jaloers op dat shirtje
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
2 jaar geleden eens ergens gekocht, draag het nog steeds met veel plezier
Grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 22:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Echt helemaal de style van m'n vriendin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |