Maar grote wolken partijen kunnen ook een mooi dramatisch effect geven. Een fel zonnetje is ook niet echt lekker om te poseren. Regen zou echt minder zijn!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mij op de waarschijnlijk niet lijst zetten![]()
Mja, opladen duurt vaak toch wel een aantal urenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef Rewimo het volgende:
NIet iedereen zal hoeven opladen, maar het is wel makkelijk als het kan. Is heel vervelend als je daardoor niet meer verder kunt schieten.
Als het even zou regenen zou het niet eens zo'n probleem zijn, maar zolang het maar niet de hele tijd regent. Middeleeuwse paraplu's kan ik overigens nergens vinden maar ik kan (heel) misschien nog een paar hele oude parasolletjes regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Maar grote wolken partijen kunnen ook een mooi dramatisch effect geven. Een fel zonnetje is ook niet echt lekker om te poseren. Regen zou echt minder zijn!
Meestal betekent dat pictogrammetje dat er aan het begin of het eind van de dag een buitje kan vallen, maar dat het de rest van de dag meer dan acceptabel is. Ik maak me pas zorgen als het zonnetje in het pictogrammetje ontbreekt.quote:
Da's net genoeg voor de koffie machinesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, opladen duurt vaak toch wel een aantal urenMaar concludeer ik hieruit dat het ook genoeg is als ik alleen die 8-bak meeneem?
quote:
Waar begint nou het probleem?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als het de hele dag regent krijg je wat er in Naarden ook gebeurdeGauw een rondje over de dijk, beetje schieten, en rap met z'n allen de kroeg in
![]()
Daagquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's net genoeg voor de koffie machines
Wil je je wel beperken tot GOED nieuws, ja?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
weeronline geeft deze (voor Maastricht weliswaar) voor zondag:
[afbeelding]
ja lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wil je je wel beperken tot GOED nieuws, ja?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |