goede gedachtequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
Maar ik dacht, als niemand anders het doet, doe ik het wel
Dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
Maar ik dacht, als niemand anders het doet, doe ik het wel
Mag jij zelf bepalen wanneer je ermee nokt ????quote:
lekker! Doeg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:42 schreef Remzerrr het volgende:
Moet officieel tot 4 uur, maar begeleider is er toch niet dus kan wel wat eerder weg![]()
Tot morguhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef Remzerrr het volgende:
Alle echte stagiairs tot morgen
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef Remzerrr het volgende:
Alle echte stagiairs tot morgen
En goddess is er morgen ook al niet, morgen zullen de vrouwen dus nog minder vertegenwoordig zijn hierzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ben er ook pas lekker maandag weer
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?
ja morgen word een saaie dag ben ik bangquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En goddess is er morgen ook al niet, morgen zullen de vrouwen dus nog minder vertegenwoordig zijn hierzo
ikke ook niet vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?
Ja, vastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
alleen de leuke mensen zijn morgen vrij
t wordt iig een mannendagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja morgen word een saaie dag ben ik bang![]()
en bedankt weer hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tssssssssssssquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
neeh, vrijdag gelukkig wel frijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie van ons hier is er vrijdag eigenlijk NIET vrij ????? dat gaat pas een saaie dag worden dan
Oh oh dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over echte mannenzaken hebben
extra grote burgersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over echte mannenzaken hebben
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)
maar 'k moet morgen wel werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet hahaquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet haha![]()
da's waar, anders had ik morgen zeker vrij genomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet haha![]()
eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vrijdag ook vrij
eet ff boterham met tomaat
jippiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
kom morgen ochtend misschien nog wel even langs hier, moet pas om half 11 werken (gewone werk geen stage)
Jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
kom morgen ochtend misschien nog wel even langs hier, moet pas om half 11 werken (gewone werk geen stage)
Ik ook, kom de stage lopende mensen ook nog wel even uitlachenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook, kom de stage lopende mensen ook nog wel even uitlachen
ey ey ey ze zijn wel lief jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Je komt jaloers toekijken hoe wij het over echte mannenzaken hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je komt jaloers toekijken hoe wij het over echte mannenzaken hebben
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef c0mpleX het volgende:
nou ik gaat er maar vandoor.. tis weer mooi geweest voor vandaag
sommige tot morgen en de rest tot maandag weer![]()
kweet niet meer wanneer was het ook al weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij ook al weer een date?![]()
Met Sint Juttemis toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kweet niet meer wanneer was het ook al weer
Ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaatquote:
Nee werkt hier juist tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog anderhalf uur
hebben jullie dat ook, als jullie aftellen dat de tijd sneller gaat?
nee helaas... maar goed, nog 4980 secondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog anderhalf uur
hebben jullie dat ook, als jullie aftellen dat de tijd sneller gaat?
Hoe ze je uren in de regen heeft laten wachtenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat![]()
met mijn idool natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:06 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
met??? misschien valt er wat te regelen
Nah, volgens mij zit ze zo niet helemaal in elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ze je uren in de regen heeft laten wachten
Nee, volgens mij ook niet. Maar vond het wel leuk klinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zit ze zo niet helemaal in elkaar![]()
of stiekum wel?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zit ze zo niet helemaal in elkaar![]()
Dat is leuker dan helemaal in je eentje zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer. (ze hebben ruzie op kantoor)
Zijn ze aan het gooien met de administratie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie? Collegas'?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Weet ik ook niet, zou wel heel erg gemeen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet wie doet nu zoiets
jep en eindelijk hebben wij een beetje zonquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef Vigile het volgende:
@ Tijgerwillie : (Tijgertje)
Jij zit toch in Goes ofzo?
pffffffffffffffffff wel VER weg hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep en eindelijk hebben wij een beetje zon
zo is het maar net, en dan even terugkomend op een aantal posts geleden ik kan een goede hulp zijn... en geen info is geen julpquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij geen naam zegt, kan ze natuurlijk niets voor je regelen..
je moet er een beetje moeite voor doen toch! waar zitten jullie danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pff je laat je al door een beetje afstand uit het veld slaan? je bent 'r niet waard
hihi check mijn ondertitelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zo is het maar net, en dan even terugkomend op een aantal posts geleden ik kan een goede hulp zijn... en geen info is geen julp![]()
Waar ik zit? In Leidenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet er een beetje moeite voor doen toch! waar zitten jullie dan
ooh je wil een date met mijn fanclub, moet ik even aan ze vragen hoor moment... ahhahahquote:
Ik woon in Gorinchem, loop stage in Tiel, en heb vanaf morgen een kamer in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daarom hahhaha, ben ook wel eens in tiel blijven slapen, bij een vriendin van mijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik woon in Gorinchem, loop stage in Tiel, en heb vanaf morgen een kamer in Rotterdam
![]()
Maar een vluchtige blik op de kaart leert mij dat Breda voor ons allebei te doen is
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met een fanclub zie ik staan. Maar ik denk dat hij dat meisje in dat plaatje bedoeld
Ooohh, bedoelde je dat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!
Hoe oud ben je ook al weer ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daarom hahhaha, ben ook wel eens in tiel blijven slapen, bij een vriendin van mij
Ik zit in maarssen maar woon hier (gelukkig) nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, haar agenda zit behoorlijk vol maar misschien is er toch een plaatsje voor je over ahahha.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....quote:
ik zal 'r es mailenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, haar agenda zit behoorlijk vol maar misschien is er toch een plaatsje voor je over ahahha.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
Ik ben vakantie vieren!, sterkte voor de mensen die morgen moeten werken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....
je hebt alleen die van haar stage, kan ze pas maandag weer lezenquote:
kan ze thuis nl niet lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je hebt alleen die van haar stage, kan ze pas maandag weer lezen
he owjee.... misschien dat ik ook wel aan haar prive kan komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Of hij moet heel snel typenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, ze denkt over 20 minuten weg te gaan als dat mag van haar begeleiderquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....
Dat dacht ik al, ik heb echt een vooruitziende blik vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, ze denkt over 20 minuten weg te gaan als dat mag van haar begeleider
Het is een gave, laten we het daar op houden...quote:
moi aussi!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
over een uur ga ik de computer afsluiten
Hier ook; als ik naar huis ga, gaat de zon schijnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, het wordt gewoon zonnig!!!!
tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maaaarrrrr heeft ze thuis wel meel dan?
hier ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, het wordt gewoon zonnig!!!!
Iedereen heeft toch meel thuis?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakken
bakken? ik haal brood altijd bij de bakker!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakken
nee helaas......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef R-Alph het volgende:
Jullie kunnen ook geen OP maken zonder mij heDie is fout en niet bijgewerkt
Zelf bakken is goedkoper.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bakken? ik haal brood altijd bij de bakker!
ik kan zown machine niet betalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf bakken is goedkoper.
Tip 1, voor de armoedige student die op zichzelf woont
Wat is er fout aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef R-Alph het volgende:
Jullie kunnen ook geen OP maken zonder mij heDie is fout en niet bijgewerkt
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf bakken is goedkoper.
Tip 1, voor de armoedige student die op zichzelf woont
meel voor jou!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoor
Ik ook, maar ik ken een studente.. Die bakt zelf haar brood. Het schijnt maar 20 cent te kosten per brood, en in de winkel betaal je al gauw meer dan een euro.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoor
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dusquote:
Wij hebben een boom in de tuin waar ´t aan groeit...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik sta niet in OPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dus
Zo'n boom heb ik ook, maar dan de euro versiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wij hebben een boom in de tuin waar ´t aan groeit...
Stoer, die hadden wij ook maar hij stond in de weg, dus omgezaagd...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n boom heb ik ook, maar dan de euro versie
Kijk even naar de namen of die goed zijn bijgewerkt. En haal die 2quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dus
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel inquote:
Zonde...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Stoer, die hadden wij ook maar hij stond in de weg, dus omgezaagd...
goed planquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel in![]()
Doe niet zo raar joh, die bestaan helemaal nietquote:
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
volgensmij werken al die mensen die ik bel part time ofzo.... iedereen is al weg, of heeft vakantie!
Hoi!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
volgensmij werken al die mensen die ik bel part time ofzo.... iedereen is al weg, of heeft vakantie!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh, die bestaan helemaal niet![]()
Eenschquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, stage is ongezond
idd je hersen worden hier zo lui van hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, stage is ongezond
namen zijn toegevoegd en zou vind ik het wel weer best....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kijk even naar de namen of die goed zijn bijgewerkt. En haal die 2die er teveel op elke regel staan even weg
Dan is hij goed
![]()
Nou ja zeg !!! als jij mij zou bellen zou ik daar 24/7 voor wakker blijven alleen maar om je stem te horenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
OMGquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel in![]()
Oei, dat klinkt redelijk desperatequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ja zeg !!! als jij mij zou bellen zou ik daar 24/7 voor wakker blijven alleen maar om je stem te horen![]()
Thnxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
namen zijn toegevoegd en zou vind ik het wel weer best....
Nee dat klinkt redelijk liefquote:
ik doe met je mee, moet nog brood bij de bakker halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 5 minuten dan ga ik afsluiten en naar huis
Wil je mijn veters ook komen strikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
Als je maar van mijn poes afblijftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
idd meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef tijgerwillie het volgende:
weer een meisje, welkom
Je staat in de OPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
Welkom in het stagiaire topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Je past denk ik niet in mn binnenzakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hou ik je aan
doei teardrop, tot maandag
Kan ik je niet aandoenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
dat zou auw doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Daaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Kan jou toch geen pijn doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker joh. wanneer is defqon eigenlijk?
daaaaahaaaaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef tijgerwillie het volgende:
he, eerder naar huis is toch niet gelukt
nou jah, dan ga ik nu toch maar
veel plezier morgen, misschien kom ik nog even langsneuzen.
doei doei -x-ies en (niet) rustig aan doen he morgen
ik ben zo licht als een veertje en heel lenig (uuuuh i wish)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jou toch geen pijn doen
18 juni almere strand. Das bij jou om de hoek zowat![]()
doei!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef tijgerwillie het volgende:
he, eerder naar huis is toch niet gelukt
nou jah, dan ga ik nu toch maar
veel plezier morgen, misschien kom ik nog even langsneuzen.
doei doei -x-ies en (niet) rustig aan doen he morgen
Dichterbij dan mij. Ik ga met een groepje. Twee auto's... en karren maar. Zonnebril opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben zo licht als een veertje en heel lenig (uuuuh i wish)
naja, om de hoek....... is nog wel een eindje
dat trek ik altijd slecht... ook met mysteryland. ga daarna altijd lekker naar huis, nog ff napraten en dan op tijd mn bed inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dichterbij dan mij. Ik ga met een groepje. Twee auto's... en karren maar. Zonnebril opwitte broek... geel t-shirt en feesten maar
S'avonds trug naar het zuiden en daar ook nog tot 6 uur naar de plaatselijke discotheek
![]()
Ik zie wel of ik het trek of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat trek ik altijd slecht... ook met mysteryland. ga daarna altijd lekker naar huis, nog ff napraten en dan op tijd mn bed in
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:bijna tijd
ik heb trouwens wel weer zin in een feestje
ben er één keer geweest. Wel een beleving, maar de muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ga naar sensation white dit jaar trouwens! ook erg veel zin in!
aangezien we het over feestjes hebben
inderdaaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ki_ki, jij hebt zeker vakantie he....
mjah...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er één keer geweest. Wel een beleving, maar de muziekgeluid was toen ook heel slecht (arena
)
inderdaad. al hadden ze vorig jaar bij lenny kravitz wel goed geluid. dus weet niet waar t aanligtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah...
Arena + Voetbal =
Arena + Muziek =
dat vast vast per ongelukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad. al hadden ze vorig jaar bij lenny kravitz wel goed geluid. dus weet niet waar t aanligt
Sensation black was anders wel vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah...
Arena + Voetbal =
Arena + Muziek =
Helaas dit jaar geen sensation voor mijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik had ook nooit naar white moeten gaan. maarja...
nog 10 minuutjes
q-base is te ver wegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Helaas dit jaar geen sensation voor mij![]()
Ik ga wel naar q-base
Heeft goddess-in-heaven msn?
Voor mij ook maarja. Heb het er wel voor over. Laat maar wat wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
q-base is te ver weg
alle feesten in Utrecht/Noord Holland ga ik wel af. alles wat verder weg is, bezoek ik niet meer... altijd dat geklooi met treinen/auto's
ja ik heb msn, maar alleen met mn echte naam. moet nog ff andere aanmaken. je begrijpt t wel he
Nee, dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben bang van niet. En al helemaal niet als Megter ook weer terug is
Neee, die banaan is mijn handelsmerkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef ki_ki het volgende:
[..]
hé, haal es die banaan uit je oor.. staat zo raar!![]()
Khoop wel dat ze een beetje snel me een nieuwe computer geven danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgen wordt een mooie dag; we kunnen het alleen maar over stoere mannen zaken hebben
hoi goddess in heaven!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waarom moet ik nou altijd tot half 6
hoi ki_ki
truequote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker weten, alleen mietjes zijn vandaag vrij
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker weten, alleen mietjes zijn vandaag vrij
Ik om me ziek te meldenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Al heb ik er wel over gedacht om vandaag vrij te nemen
Yeaaaaaaaaaaah gelukkig ben jij er wel vandaag, en ik hoop wat meer aanwezig op het forum vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
goede morgen allemaal!!!! een hele fijne dag allemaal!
Goeiemorgen, jij ook een fijne dag natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
jij ook!quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
HAHAHAHA, maar moet vd wel veel doen..gelukkig maar..dan gaat de tijd ook wat snellerquote:
dan kan ze ook gaan fokkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Whehe, de schoonmaakster hier is helemaal over de zeik; iemand zou haar stoffer en blik gejat hebben
en dat kan natuurlijk niet nee, dan zou ze het allemaal op moeten likkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Whehe, de schoonmaakster hier is helemaal over de zeik; iemand zou haar stoffer en blik gejat hebben
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en dat kan natuurlijk niet nee, dan zou ze het allemaal op moeten likken
Nee, daar moeten we maar eens iets aan gaan doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
2 posts per minuut maar in dit topicmoet niet gekker worden
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar moeten we maar eens iets aan gaan doen
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand een idee of ijsmeis vandaag ook vrij was ?
Edit : oh lijkt me niet anders post je om 8.30 geen teeveepee in dit topic
Ze komt altijd eerst even morguh zeggen en gaat dan naar dr stage, om 9 uur moet ze daar beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaan
Schiet niet echt op he ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We zijn met z'n 2en wel lekker bezig om het topic vol te baggeren
welnee joh, ze begint pas om 09.00 uurquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |