Tot morguhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef Remzerrr het volgende:
Alle echte stagiairs tot morgen
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef Remzerrr het volgende:
Alle echte stagiairs tot morgen
En goddess is er morgen ook al niet, morgen zullen de vrouwen dus nog minder vertegenwoordig zijn hierzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ben er ook pas lekker maandag weer
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?
ja morgen word een saaie dag ben ik bangquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En goddess is er morgen ook al niet, morgen zullen de vrouwen dus nog minder vertegenwoordig zijn hierzo
ikke ook niet vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, waarom heeft iedereen morgen vrij behalve ik?
Ja, vastquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
alleen de leuke mensen zijn morgen vrij
t wordt iig een mannendagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja morgen word een saaie dag ben ik bang![]()
en bedankt weer hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tssssssssssssquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
neeh, vrijdag gelukkig wel frijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie van ons hier is er vrijdag eigenlijk NIET vrij ????? dat gaat pas een saaie dag worden dan
Oh oh dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over echte mannenzaken hebben
extra grote burgersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over echte mannenzaken hebben
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |