idd meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef tijgerwillie het volgende:
weer een meisje, welkom
Je staat in de OPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
Welkom in het stagiaire topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Je past denk ik niet in mn binnenzakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hou ik je aan
doei teardrop, tot maandag
Kan ik je niet aandoenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
dat zou auw doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Daaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Kan jou toch geen pijn doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker joh. wanneer is defqon eigenlijk?
daaaaahaaaaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef tijgerwillie het volgende:
he, eerder naar huis is toch niet gelukt
nou jah, dan ga ik nu toch maar
veel plezier morgen, misschien kom ik nog even langsneuzen.
doei doei -x-ies en (niet) rustig aan doen he morgen
ik ben zo licht als een veertje en heel lenig (uuuuh i wish)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jou toch geen pijn doen
18 juni almere strand. Das bij jou om de hoek zowat![]()
doei!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef tijgerwillie het volgende:
he, eerder naar huis is toch niet gelukt
nou jah, dan ga ik nu toch maar
veel plezier morgen, misschien kom ik nog even langsneuzen.
doei doei -x-ies en (niet) rustig aan doen he morgen
Dichterbij dan mij. Ik ga met een groepje. Twee auto's... en karren maar. Zonnebril opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben zo licht als een veertje en heel lenig (uuuuh i wish)
naja, om de hoek....... is nog wel een eindje
dat trek ik altijd slecht... ook met mysteryland. ga daarna altijd lekker naar huis, nog ff napraten en dan op tijd mn bed inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dichterbij dan mij. Ik ga met een groepje. Twee auto's... en karren maar. Zonnebril opwitte broek... geel t-shirt en feesten maar
S'avonds trug naar het zuiden en daar ook nog tot 6 uur naar de plaatselijke discotheek
![]()
Ik zie wel of ik het trek of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat trek ik altijd slecht... ook met mysteryland. ga daarna altijd lekker naar huis, nog ff napraten en dan op tijd mn bed in
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:bijna tijd
ik heb trouwens wel weer zin in een feestje
ben er één keer geweest. Wel een beleving, maar de muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef somegirl het volgende:
haaai! ik ga naar sensation white dit jaar trouwens! ook erg veel zin in!
aangezien we het over feestjes hebben
inderdaaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ki_ki, jij hebt zeker vakantie he....
mjah...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben er één keer geweest. Wel een beleving, maar de muziekgeluid was toen ook heel slecht (arena
)
inderdaad. al hadden ze vorig jaar bij lenny kravitz wel goed geluid. dus weet niet waar t aanligtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah...
Arena + Voetbal =
Arena + Muziek =
dat vast vast per ongelukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad. al hadden ze vorig jaar bij lenny kravitz wel goed geluid. dus weet niet waar t aanligt
Sensation black was anders wel vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah...
Arena + Voetbal =
Arena + Muziek =
Helaas dit jaar geen sensation voor mijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik had ook nooit naar white moeten gaan. maarja...
nog 10 minuutjes
q-base is te ver wegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Helaas dit jaar geen sensation voor mij![]()
Ik ga wel naar q-base
Heeft goddess-in-heaven msn?
Voor mij ook maarja. Heb het er wel voor over. Laat maar wat wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
q-base is te ver weg
alle feesten in Utrecht/Noord Holland ga ik wel af. alles wat verder weg is, bezoek ik niet meer... altijd dat geklooi met treinen/auto's
ja ik heb msn, maar alleen met mn echte naam. moet nog ff andere aanmaken. je begrijpt t wel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |