Zonde...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Stoer, die hadden wij ook maar hij stond in de weg, dus omgezaagd...
goed planquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel in![]()
Doe niet zo raar joh, die bestaan helemaal nietquote:
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
volgensmij werken al die mensen die ik bel part time ofzo.... iedereen is al weg, of heeft vakantie!
Hoi!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
volgensmij werken al die mensen die ik bel part time ofzo.... iedereen is al weg, of heeft vakantie!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh, die bestaan helemaal niet![]()
Eenschquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, stage is ongezond
idd je hersen worden hier zo lui van hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, stage is ongezond
namen zijn toegevoegd en zou vind ik het wel weer best....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kijk even naar de namen of die goed zijn bijgewerkt. En haal die 2die er teveel op elke regel staan even weg
Dan is hij goed
![]()
Nou ja zeg !!! als jij mij zou bellen zou ik daar 24/7 voor wakker blijven alleen maar om je stem te horenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:33 schreef somegirl het volgende:
nog een uurtje!!!!
OMGquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel in![]()
Oei, dat klinkt redelijk desperatequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ja zeg !!! als jij mij zou bellen zou ik daar 24/7 voor wakker blijven alleen maar om je stem te horen![]()
Thnxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
namen zijn toegevoegd en zou vind ik het wel weer best....
Nee dat klinkt redelijk liefquote:
ik doe met je mee, moet nog brood bij de bakker halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 5 minuten dan ga ik afsluiten en naar huis
Wil je mijn veters ook komen strikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
Als je maar van mijn poes afblijftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |