tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maaaarrrrr heeft ze thuis wel meel dan?
hier ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, het wordt gewoon zonnig!!!!
Iedereen heeft toch meel thuis?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakken
bakken? ik haal brood altijd bij de bakker!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk hoe moet ik anders mijn brood bakken
nee helaas......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef R-Alph het volgende:
Jullie kunnen ook geen OP maken zonder mij heDie is fout en niet bijgewerkt
Zelf bakken is goedkoper.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bakken? ik haal brood altijd bij de bakker!
ik kan zown machine niet betalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf bakken is goedkoper.
Tip 1, voor de armoedige student die op zichzelf woont
Wat is er fout aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef R-Alph het volgende:
Jullie kunnen ook geen OP maken zonder mij heDie is fout en niet bijgewerkt
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf bakken is goedkoper.
Tip 1, voor de armoedige student die op zichzelf woont
meel voor jou!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoor
Ik ook, maar ik ken een studente.. Die bakt zelf haar brood. Het schijnt maar 20 cent te kosten per brood, en in de winkel betaal je al gauw meer dan een euro.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb je gewoon een machine voor poeder erin water en je hebt vers brood. Maar wij gaan ook altijd naar de bakker hoor
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dusquote:
Wij hebben een boom in de tuin waar ´t aan groeit...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik sta niet in OPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dus
Zo'n boom heb ik ook, maar dan de euro versiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wij hebben een boom in de tuin waar ´t aan groeit...
Stoer, die hadden wij ook maar hij stond in de weg, dus omgezaagd...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n boom heb ik ook, maar dan de euro versie
Kijk even naar de namen of die goed zijn bijgewerkt. En haal die 2quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet de OP van deel 17 genomen, ik heb de OP genomen die megter online heeft staan en daar de linkjes up 2 date gemaakt tot en met deeltje 17 dus
Dan kijk je maar in de OP van deeltje 17 daar sta je wel inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |