wie? Collegas'?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer. (ze hebben ruzie op kantoor)
Weet ik ook niet, zou wel heel erg gemeen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet wie doet nu zoiets
jep en eindelijk hebben wij een beetje zonquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef Vigile het volgende:
@ Tijgerwillie : (Tijgertje)
Jij zit toch in Goes ofzo?
pffffffffffffffffff wel VER weg hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep en eindelijk hebben wij een beetje zon
zo is het maar net, en dan even terugkomend op een aantal posts geleden ik kan een goede hulp zijn... en geen info is geen julpquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij geen naam zegt, kan ze natuurlijk niets voor je regelen..
je moet er een beetje moeite voor doen toch! waar zitten jullie danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pff je laat je al door een beetje afstand uit het veld slaan? je bent 'r niet waard
hihi check mijn ondertitelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zo is het maar net, en dan even terugkomend op een aantal posts geleden ik kan een goede hulp zijn... en geen info is geen julp![]()
Waar ik zit? In Leidenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet er een beetje moeite voor doen toch! waar zitten jullie dan
ooh je wil een date met mijn fanclub, moet ik even aan ze vragen hoor moment... ahhahahquote:
Ik woon in Gorinchem, loop stage in Tiel, en heb vanaf morgen een kamer in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daarom hahhaha, ben ook wel eens in tiel blijven slapen, bij een vriendin van mijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik woon in Gorinchem, loop stage in Tiel, en heb vanaf morgen een kamer in Rotterdam
![]()
Maar een vluchtige blik op de kaart leert mij dat Breda voor ons allebei te doen is
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met een fanclub zie ik staan. Maar ik denk dat hij dat meisje in dat plaatje bedoeld
Ooohh, bedoelde je dat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!
Hoe oud ben je ook al weer ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daarom hahhaha, ben ook wel eens in tiel blijven slapen, bij een vriendin van mij
Ik zit in maarssen maar woon hier (gelukkig) nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, haar agenda zit behoorlijk vol maar misschien is er toch een plaatsje voor je over ahahha.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou wel heel gaaf zijn maar een date met tijgerwillie lijkt me ook heel leuk!
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....quote:
ik zal 'r es mailenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, haar agenda zit behoorlijk vol maar misschien is er toch een plaatsje voor je over ahahha.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef knox_ het volgende:
Ik ben vakantie vieren!, sterkte voor de mensen die morgen moeten werken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....
je hebt alleen die van haar stage, kan ze pas maandag weer lezenquote:
kan ze thuis nl niet lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je hebt alleen die van haar stage, kan ze pas maandag weer lezen
he owjee.... misschien dat ik ook wel aan haar prive kan komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Of hij moet heel snel typenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, ze denkt over 20 minuten weg te gaan als dat mag van haar begeleiderquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet, nog 20 nachtjes en dan .....
Dat dacht ik al, ik heb echt een vooruitziende blik vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, ze denkt over 20 minuten weg te gaan als dat mag van haar begeleider
Het is een gave, laten we het daar op houden...quote:
moi aussi!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
over een uur ga ik de computer afsluiten
Hier ook; als ik naar huis ga, gaat de zon schijnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, het wordt gewoon zonnig!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |