idd meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef tijgerwillie het volgende:
weer een meisje, welkom
Je staat in de OPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
Welkom in het stagiaire topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef ki_ki het volgende:
ik loop stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2en ik doe, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik gaat beginnen met afsluiten en naar huis, voor de mensen die morgen vrij zijn tot maandag, voor de anderen tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Je past denk ik niet in mn binnenzakquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hou ik je aan
doei teardrop, tot maandag
Kan ik je niet aandoenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
dat zou auw doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan gooi je me over de omheining heen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Daaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook eens langzaam naar huis toe. Voor de mensen die morgen vrij zijn, tot maandag en fijne vakantie.
En de rest: tot morgen
Kan jou toch geen pijn doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker joh. wanneer is defqon eigenlijk?
daaaaahaaaaag tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef tijgerwillie het volgende:
he, eerder naar huis is toch niet gelukt
nou jah, dan ga ik nu toch maar
veel plezier morgen, misschien kom ik nog even langsneuzen.
doei doei -x-ies en (niet) rustig aan doen he morgen
ik ben zo licht als een veertje en heel lenig (uuuuh i wish)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jou toch geen pijn doen
18 juni almere strand. Das bij jou om de hoek zowat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |