Nee, dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ben bang van niet. En al helemaal niet als Megter ook weer terug is
Neee, die banaan is mijn handelsmerkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef ki_ki het volgende:
[..]
hé, haal es die banaan uit je oor.. staat zo raar!![]()
Khoop wel dat ze een beetje snel me een nieuwe computer geven danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgen wordt een mooie dag; we kunnen het alleen maar over stoere mannen zaken hebben
hoi goddess in heaven!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waarom moet ik nou altijd tot half 6
hoi ki_ki
truequote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker weten, alleen mietjes zijn vandaag vrij
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker weten, alleen mietjes zijn vandaag vrij
Ik om me ziek te meldenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Al heb ik er wel over gedacht om vandaag vrij te nemen
Yeaaaaaaaaaaah gelukkig ben jij er wel vandaag, en ik hoop wat meer aanwezig op het forum vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
goede morgen allemaal!!!! een hele fijne dag allemaal!
Goeiemorgen, jij ook een fijne dag natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
jij ook!quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef somegirl het volgende:
HAHAHAHA, maar moet vd wel veel doen..gelukkig maar..dan gaat de tijd ook wat snellerquote:
dan kan ze ook gaan fokkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Whehe, de schoonmaakster hier is helemaal over de zeik; iemand zou haar stoffer en blik gejat hebben
en dat kan natuurlijk niet nee, dan zou ze het allemaal op moeten likkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Whehe, de schoonmaakster hier is helemaal over de zeik; iemand zou haar stoffer en blik gejat hebben
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en dat kan natuurlijk niet nee, dan zou ze het allemaal op moeten likken
Nee, daar moeten we maar eens iets aan gaan doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
2 posts per minuut maar in dit topicmoet niet gekker worden
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar moeten we maar eens iets aan gaan doen
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand een idee of ijsmeis vandaag ook vrij was ?
Edit : oh lijkt me niet anders post je om 8.30 geen teeveepee in dit topic
Ze komt altijd eerst even morguh zeggen en gaat dan naar dr stage, om 9 uur moet ze daar beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaan
Schiet niet echt op he ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We zijn met z'n 2en wel lekker bezig om het topic vol te baggeren
welnee joh, ze begint pas om 09.00 uurquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij niet, misschien dat ze echt aan het werk is gegeaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |