quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
alleen de leuke mensen zijn morgen vrij
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)
maar 'k moet morgen wel werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kijk, dit is een voorbeeld van een leuk persoon (en mijn fanclub natuurlijk, die laat ik ook niet in de steek)
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet hahaquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet haha![]()
da's waar, anders had ik morgen zeker vrij genomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook niets aan doen, je zit hier nog maar een dag. Dus jij wist het niet haha![]()
eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vrijdag ook vrij
eet ff boterham met tomaat
jippiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
kom morgen ochtend misschien nog wel even langs hier, moet pas om half 11 werken (gewone werk geen stage)
Jeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
kom morgen ochtend misschien nog wel even langs hier, moet pas om half 11 werken (gewone werk geen stage)
Ik ook, kom de stage lopende mensen ook nog wel even uitlachenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:55 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook, kom de stage lopende mensen ook nog wel even uitlachen
ey ey ey ze zijn wel lief jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Je komt jaloers toekijken hoe wij het over echte mannenzaken hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je komt jaloers toekijken hoe wij het over echte mannenzaken hebben
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef c0mpleX het volgende:
nou ik gaat er maar vandoor.. tis weer mooi geweest voor vandaag
sommige tot morgen en de rest tot maandag weer![]()
kweet niet meer wanneer was het ook al weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij ook al weer een date?![]()
Met Sint Juttemis toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kweet niet meer wanneer was het ook al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |