1200 bedrijven???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
ik kom ook weer even hoi zeggen!![]()
zodat jullie me niet vergeten!!!!
En ik ben hard aan het werk eindelijk ja.... ik moet 1200 bedrijven bellen, dus ik ben wel even bezig.......................
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
directeur was er weer... weer met kritiek op mn begroting...
hoeveel "the mannen" heb jij wel nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey maar jij bent mij *the man* toch
en zo is tquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem leren![]()
ik ben jou poppetje hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey maar jij bent mij *the man* toch
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)quote:
heb toch een fanclub, volgens mij zijn dat alleen maar mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hoeveel "the mannen" heb jij wel niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem leren![]()
Is toch prima op tijd?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)
En ondertussen wel tegen hem blijven zeggen... adem in.... adem uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hahaha. ja dat lijkt me leuk
beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)
Inderdaad ze hebben hem toch gekregen.... moeten ze niet zeiken ookquote:
dames mogen ook lid worden maar weet niet of daar animo is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb toch een fanclub, volgens mij zijn dat alleen maar mannen
Dat zeg ik ook altijd, helaas denkt niet iedereen er zo overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ze hebben hem toch gekregen.... moeten ze niet zeiken ook![]()
swel weinig he....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zijn hier ook maar 4 vrouwelijke stagiaires als ik het goed heb
die anderen verstoppen zich!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er maar 4 zijn; er moeten er meer zijn![]()
Ja volgens mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef tijgerwillie het volgende:
ja, goddes, ijsmijs, somegirl en ik toch
Die zijn allemaal heel braaf aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er maar 4 zijn; er moeten er meer zijn![]()
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zitquote:
lekker wijf?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zit![]()
Om van te kwijlen zo lekkerquote:
Volgende keer ff hierheen verwijzenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om van te kwijlen zo lekker![]()
En ook een heeeeeeeel erg lieve stem![]()
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Woei nou die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bangquote:
Nee hoor, ik verdedig je welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Echt niet, dan gaan jullie op dr geilen, deze is lekker voor mij alleenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebt![]()
Namelijk die lekkere collega staigaire van je hierheen lokken
dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ging dat spreekwoord nou: meer is beter![]()
Dat ook..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik dacht dat het hoe meer lekkere wijven hoe meer vreugd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |